juul 183
| |
| Onderwerp: Do it together ~ wo 29 aug 2012 - 15:51 | |
| Helleeeuw :3. Wij zijn Julie & Iro. Wij vinden het heel leuk om samen te werken, en dit keer willen wij een Sheet shopje openen ! We weten dat er nu wel veel sheet shopjes zijn, maar we waren dit al heel lang van plan. Jammer genoeg was ik te lui om een shopje te openen :$, Bad Me toch. x'3. Oke, wij doen het als volgt, Juul maakt de sheet, en Iro codeert hem. Simpel, toch ? :'3. Doordat we het samen doen kan het wel wat langer duren, aangezien we niet altijd tegelijkertijd online zijn, maar we doen ons best. Ook trekken we nooit iemand voor, en we maken het voor iedereen. Zelfs als je een aartsvijand bent, maar ik denk niet dat wij die echt hebben. We hebben nog geen voorbeelden, maar die komen er zo snel mogelijk aan. Genoeg gekletst, nu de lijstjes :']. - Code:
-
[size=10][color=darkblue][b]Naam account; Naam erop; Ja/Nee Font naam; Kleur tekstvakje; Overige tekst; Kleur tekst in tekstvakje; Size in tekstvakje; Extra;[/b][/color][/size] Als we iets vergeten zijn in het lijstje zet het dan bij Extra a.u.b :3. Veel pakkerts, Juul && Iro You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil. |
|
Iroo :'] 134
| |
| |