| {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? | |
|
|
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 18:30 | |
| W E L C O M EHello, Gast. Welkom in Kita's grote gezocht topic! Ik heb een kleine verhaallijn voor haar uitgewerkt. Daar zoek ik mensjes voor! Ik zal het even in het kort vertellen; Kita is toen ze klein was verstoten door haar moeder. Gelukkig vond Lionheart, een krijger uit de BloodClan haar. Hij heeft haar verzorgd tot ze zes manen was. Daarna werd ze getraint door Escada. Ze werd sterker en harder. Moord lustiger en gewelddadiger. Nu zoek ik dus een klein groepje BloodClanners dat bestaat uit 4 katten, en nog wat anderen; Kita, Raza, Ren & Len. Raza is de zus van Chikita, die wél met de ouders erbij is opgegroeit, en het vreselijk vond dat ze haar zusje hadden verstoten. Ze hield zielsveel van Kita, en uit woede heeft ze haar ouders vermoord, waarna ze opzoek is gegaan naar haar zusje. Kita & Raza zijn erg close. De katers Ren & Len zijn een tweeling. Deze hebben allebei een oogje op Kita & Raza. Kita en Raza weten dat, maar de katers weten niet dat zij dat weten. Daarom spelen ze er altijd een beetje mee. De vier zijn erg goede vrienden, en trekken er bijna altijd samen op uit. Ze zijn erg trouw aan Icy. Nou heb ik dus bedacht dat zij er met z'n vieren eens op uittrekken, en een kleine Clan kitten vinden. Deze nemen ze mee naar de BloodClan, en behandelen het als hun broertje/zusje. Als het oud genoeg is besluiten ze het te trainen tot een waar BloodClan krijger. De kitten is nu 8 maanden, en nu een echte vecht meester. Als er een warrior uit die Clan merkt dat er een kitten mist, trekt hij erop uit om zijn Clangenoot te zoeken. Hierbij neemt hij nog een warrior mee. Als deze Kita en de rest met de inmiddels al grotere kitten, valt de warrior Raza aan. Ren springt er metteen op af, en begint de warrior helemaal toe te takelen. Hierbij helpt Raza hem. Kita, Len & de kitten nemen de grootste warrior. Deze raakt ernstig gewond. De andere warrior verwondt Raza zo erg, dat ze bijna dood gaat, en gaat daarna samen met de andere warrior terug naar het kamp, om te zeggen dat de kitten al besmet is met BloodClan. Uit woede stormen Kita, Ren, Len & de kitten op de warrior af, en doden hem. De andere schrikt hier erg van, en is zo verstandig metteen weg te rennen. Het groepje katten keert terug, om de kitten als geschenk aan Icy te overhandigen. Ik zoek dus; Raza- Len & Ren- De kitten- Twee warriors uit dezelfde Clan als de kitten- Wat wil je zijn; - Code:
-
[sub][b]Bekendste account;[/b] [b]Kat die je wilt spelen;[/b] [b]Karakter van de kat die je wiilt spelen;[/b] [b]Foto die je gaat gebruiken voor setje; *Raza is bruin! Vachttekeningen maken niet uit.*[/b] [b]Motivatie;[/b] [b]Nog ideeën om eraan toe te voegen;[/b][/sub]
Laatst aangepast door Chikita op di 28 aug 2012 - 18:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 18:36 | |
| Bekendste account; Darkblood/Solus/Fernpaw Karakter; (Van welk acc? xD) Foto die je gaat gebruiken voor setje; *Raza is bruin! Vachttekeningen maken niet uit.* - Spoiler:
Motivatie; Geweldig uitgewerkt idee! Nog ideeën om eraan toe te voegen; Niet echt D: Welk acc je wilt spelen: Ren (welk acc stond er niet bij xd) |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 18:40 | |
| Ik bedoel met karakter, het karakter dat je wilt bespelen ;p Maar ik zal het lijstje even aanpassen, als het onduidelijk is~<'3 |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 19:05 | |
| Raza komt ook van een paard Ik houd u in gedachte~<'3 Alleen moet in het begin de kitten wel gewoon een Clan naam hebben ;p En in welke Clan zou je die kitten dan willen?
|
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 19:15 | |
| Kitten naam; Fishkit c: Clan; Riverclan c: - Thanks <3:
|
|
| |
Tazz 670
| |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? di 28 aug 2012 - 19:29 | |
| Citaat; Len heeft een oogje op Chikita en probeert indruk op haar te maken. Hij heeft geen ene idee dat Chikita een oogje op har heeft. Len is niet heel erg moordlustig, maar doet dit als hobby.
Het karakter is goed, alleen is Len een hij, en Kita heeft geen oogje op hem c; Maar ik hou je in gedachte ~ <'3 |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? wo 29 aug 2012 - 12:52 | |
| Ben nu al nieuwsgierig wie het worden >.< |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 10:28 | |
| -ALL ACCEPTED!- We hebben nog een Raza, en twee warriors uit de RiverClan nodig. Hoe sneller we ze vinden, hoe eerder we van start kunnen gaan! |
|
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 10:41 | |
| Bekendste account; Ik beantwoord deze vraag nooit meer thehehe :''] Kat die je wilt spelen; Raza <3 <3 Karakter van de kat die je wiilt spelen; Raza is een erg moordlustige kat. Ze houd zielsveel van haar zusje en doet het liefst alles met haar. Raza is sterk, maar heeft geen gigantische bouw. Ze vindt het grappig als katten zich voor haar uitsloven, maar leuk zal ze ze niet gauw vinden. <3 Foto die je gaat gebruiken voor setje; Klikkiieee Motivatie; RAZAAAAA && KITAAA MAAAAN Nog ideeën om eraan toe te voegen; Don't ya think she's perfect already ? ;D |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 10:45 | |
| @Iroo; Thehe, ik zei het al op MSN. -ACCEPTED-
We're almost there, peepz. C: |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 11:00 | |
| Bam boem Raza <3 Raza's voice- ily:
Rebeccaaaa thanksss youuu Thanks Bootje~ Arigatou Q Thanks Laura
|
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 13:37 | |
| Bekendste account; Brightpaw Kat die je wilt spelen; De warrior die merkt dat er een kitten mist. Naam van de kat: Met Smoketear ofcourse Karakter van de kat die je wiilt spelen; Smoketear is een vrij vecht lustige kater. Maar beslist niet slecht. Hij is loyaal aan de clan, en doet er ook alles aan om de clan te beschermen en zo goed mogelijk te dienen. Motivatie; Tja, t leek me weer iets typisch voor Smoke Nog ideeën om eraan toe te voegen; Eigenlijk niet. Het is niet de bedoelling trouwens dat Smoke de warrior is die dood gaat, maar de warrior die in plaats van angstig, verstandig en woedend terug keert naar het kamp. Maybe kan Smoke ooit eens wraak nemen? |
|
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 20:08 | |
| Woehoeee <33 thank you that i may play the kitten <333 Ik maak em binnenkort aan c: moet hij eerst Fishkit heten? of moet ik haar al aanmaken als Oebele? c: - Thanks <3:
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 20:11 | |
| Eerst Fishkit ^^. @Nath; Ik vind het goed c: Accepted! |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 20:15 | |
| oke dan maak ik haar zo aan <3 - Thanks <3:
|
|
| |
Tanyaaa 159
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? zo 2 sep 2012 - 21:03 | |
| ER WAS AL EEN REN! Super niet leuk+vreemd xD Maarja moet ren rogue of clan zijn xD? |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} World is O U R S. isn't it, M'dear? | |
| |
|
| |
|