|
| [Gezocht!]Icy's Broer of Zus | |
| LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus do 23 aug 2012 - 13:56 | |
| GezochtBroer of zus voor Icy Omdat ik niet zo veel reacties kreeg in mijn grote gezocht topic, ff een apart topicje ervoor... Ik zoek eigenlijk iemand van Icy's belangrijke verleden. Icy is de jongste van een nestje met drie kittens, ze heeft 1 oudere broer en 1 oudere zus. Ik zoek eigenlijk OFWEL de broer, ofwel de zus. Je kan je voor beiden aanmelden, maar ik kies enkel 1 (en dat kan dus een zus of een broer zijn), en dan zal de ander nog steeds dood zijn. Ik heb voor beiden al een beetje in mijn hoofd. Dus je zal voor beiden ook apart lijstje invullen moeten.De eisen lijken mij duidelijk: je moet ervaren zijn, redelijke posts kunnen maken én actief zijn en liefst blijven.
Icy's broer/zus zal een rogue zijn, en ze zullen elkaar per toeval tegenkomen. Deze zal haar niet aanvallen, maar gelijk herkennen, terwijl Icy geen flauw benul heeft wie degene is.
Pas op als je plaatjes gaat zoeken, dat je niet dezelfde plaatjes als Icy gaat nemen! Dat vind ik niet zo leuk namelijk. Icy is een maine coon!
àls ik voor de zus ga Als ik de zus kies, dan heb ik volgende dingen in mijn hoofd. Icy's zus is ten eerste ouder als haar, ze lijkt goed op haar en ze heet Lilian. (Je spreekt het uit als Lily-un) Ze zal een beetje een tegenpool van haar zijn en vóóral ijdel! Ze komen niet goed met elkaar overeen, maar Lilian zal voor Icy wel de Bloodclan joinen, om haar een beetje dwars te zitten maar wel voor haar kleine zusje uit te kijken.
- lijstje die je voor zus moet invullen:
- Code:
-
[b]Ik wil icy's zus zijn![/b] [b]Naam bekendste account/real name[/b] [b]Verder karakterbedenking voor Lilian[/b] [b]foto's die je zal gebruiken![/b]
àls ik voor de broer ga Als ik de broer kies, dan heb ik volgende dingen in mijn hoofd. Haar broer mag je volledig zelf kiezen enzo, zelf naam enzo, maar ze lijken op elkaar en hij wil haar beschermen. Ze mogen elkaar heel goed en worden echte partners in crime, dus Icy zal vaak zijn advies vragen en ze zal veel herinneringen met hem kunnen ophalen van vroeger en vaak lachen! Hij zal dan ook zonder twijfelen Bloodclan joinen en heeft veel bewondering voor hoe ver zijn zus het geschopt heeft.
- lijstje die je voor broer moet invullen:
- Code:
-
[b]Ik wil icy's broer zijn![/b] [b]Naam bekendste account/real name[/b] [b]naam broer van icy:[/b] [b]karakterbedenking voor hem[/b] [b]foto's die je zal gebruiken![/b]
|
| | | Stijn. 378
| |
| | | | Maartje 390
| |
| | | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus zo 26 aug 2012 - 20:16 | |
| Ik zie het wel zitten om Case te nemen (: Maar als je wilt, mag Case in thunderclan zitten met een naam (Icy zal een thunderclan verleden hebben), maar hij mag na dat zijn zus weg gegaan (ik moet het nog een beetje bedenken) ook weggegaan zijn en rogue geworden zijn, als je wil (: |
| | | Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus zo 26 aug 2012 - 20:20 | |
| |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus zo 26 aug 2012 - 23:20 | |
| Nou, aangezien dat Icy vroeger in thunderclan zat (voor de tijd van Fireheart iig) en ze in de apprentice tijd of in kittentijd waarschijnlijk uit de clan zal gegaan zijn, is het zowiezo zeker dat haar broer en zus ook in Thunderclan geboren zijn.
Hun zus zal dan door iets voor dat Icy weg ging omgekomen zijn, en als Icy weg is zal ze haar broer achterlaten. Dan kan jij kiezen of je op dat moment haar broer in de Thunderclan laat, of dat je hem ook uit de clan laat gaan al.
Dus hij start als thunderclan kat en gaat dan in bloodclan omdat hij zijn zus weer teruggevonden heeft en hij haar steunt. Of hij start als thunderclan kat, gaat nadat Icy weggevlucht is ook de clan uit, wordt een rogue en als hij Icy terugvind sluit hij zich aan in Bloodclan xD
Je mag kiezen (:
Ik hoop dat je het een beetje snapt, ik ben niet zo formidabel goed in uitleggen. |
| | | Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus wo 29 aug 2012 - 7:21 | |
| Dan kies ik de eerste, dat zie ik wel zitten... |
| | | LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus wo 29 aug 2012 - 21:40 | |
| Oke (: Nou, laat maar weten dan als hij aangemaakt is en we een topicje kunnen doen ^^
|
| | | | Onderwerp: Re: [Gezocht!]Icy's Broer of Zus | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |