tessa 39
| |
| Onderwerp: warme zomerdag wo 22 aug 2012 - 16:12 | |
| Morningcloud liep tussen de bomen van het bos. een zacht briesje streek door haar gevlekte vacht terwijl ze tussen de varens door liep. Tussen wat boomwortels was nog wat regenwater blijven liggen ze boog haar kop om van het frisse water te drinken. De jonge poes bleef nog even in de zon zitten genietend van de warme zonnestralen voor ze verder liep.Ze bleef even staan en hief haar neus op, de geur van konijn vulde haar neusgaten, ze liet zich in jachthouding zakken, met haar buik tegen de grond sloop ze voort, toen zag ze het diertje,met haar groene ogen op het mollige, bruine konijn gericht sloop ze dichter bij. Ze zette zich af van de grond en besprong het konijntje, het konijn zag haar en zette het op een lopen, maar Morningcloud was sneller. Met een snelle beet dode ze het dier en nam het in haar bek om het terug te nemen naar het kamp.
|
|
Danii. 138
| |
| Onderwerp: Re: warme zomerdag wo 22 aug 2012 - 16:33 | |
| Is dit je eerste keer ? Ik vind het voor nu al echt goed! Wel is er een zin in je verhaaltje, namelijk deze; Ze bleef even staan en hief haar neus op, de geur van konijn vulde haar neusgaten, ze liet zich in jachthouding zakken, met haar buik tegen de grond sloop ze voort, toen zag ze het diertje,met haar groene ogen op het mollige, bruine konijn gericht sloop ze dichter bij.
Bij deze zin had je wat meer punten mogen zetten. Something like this;
Ze bleef even staan en hief haar neus op. De geur van konijn vulde haar neusgaten, en ze liet zich in de jachthouding zakken. Met haar buik tegen de grond sloop ze voort. Toen zag ze het diertje, en met haar groene ogen op het mollige, bruine konijntje gericht sloop ze dichterbij.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips, maar ik kan je zeggen dat je het al écht goed doet! c: You tell me peace, Well I hear gunshots all night The scars I have, I've earned 'cause I've had to fight An endless pain, and it won't change |
|
kylina 15
| |
| Onderwerp: Re: warme zomerdag wo 22 aug 2012 - 17:10 | |
| Je doet het echt goed! Maar wel letten op hoofdletters! -zoals: Morningcloud liep tussen de bomen van het bos. een zacht briesje... FOUT! Morningcloud liep tussen de bomen van het bos. Een zacht briesje... JUIST! Snap je? MAAR BLIJF ZO DOORGAAN! Het is echt al goed!! |
|
tessa 39
| |
| Onderwerp: Re: warme zomerdag wo 22 aug 2012 - 19:22 | |
| Dank je ik zal er aan denken. En het is inderdaat mijn eerste keer maar ik lees veel RPG's van anderen I am a happy, friendly cat, when your a clanmate....Cornkit- Morningcloud- zephyr- Lighteye |
|
| Onderwerp: Re: warme zomerdag | |
| |
|