|
|
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:00 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- Cursepaw schreef:
- Swiftheart schreef:
- Hollystar schreef:
- 21 December 2012
IK KAN NIET WACHTEN!!!!!!!
Vingers gekruist dat het waar is Haha, vertel :3 Is dat niet de ondergang van de aarde volgens dat ene volk, de maya's or something? x3 Meah, ik wil niet dood, dan verstoffen mijn katjes! x3 Dan verstoffen alle katjes en verstoft heel WC, *denkt plots aan iets* Help dan moet ik snel die WC-boeken uitlezen! School is geen tijd meer voor, als de aarde gaat vergaan. Dan kan ik dat zo goed laten vallen x3 |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:00 | |
| Stormfur; Ahahaa xD Ik geloof er niet echt in, maar dat is mijn mening. c: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:01 | |
| - Blossompaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Blossompaw schreef:
- Buitenrit gemaakt op mijn liefste Pomme <3
Ze is 1.68 m en we gingen ren galopperen, dat was best eng xD Oeh, nice :3 Buitenrijden is altijd leuk hé ;D Cool zo groot, ik heb al vaak op grote paarden gezeten, het geeft je dan echt de kriebels in je buik. Ja zeker :3 Na het is m'n eigen paard dus ik ben het wel gewend, maar dit was pas de 2e keer buiten op haar en rengalopperen is dan echt o-o Haha, ik heb een tinker/paint horse merrie, ze zijn wel wat kleiner maar ze is pas opgeleert dus kan er nog niet écht op rijden. Het paard van m'n stiefzus was ook niet de kleinste x'D We moesten ooit eens 10 kilometer stappen en ik en m'n stiefzus deelde haar paard x'D genaamd Redneck :'3 there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Laatst aangepast door Wolftail op do 23 aug 2012 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:02 | |
| - Cursepaw schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Cursepaw schreef:
- Swiftheart schreef:
- Hollystar schreef:
- 21 December 2012
Vingers gekruist dat het waar is Haha, vertel :3 Is dat niet de ondergang van de aarde volgens dat ene volk, de maya's or something? x3 Meah, ik wil niet dood, dan verstoffen mijn katjes! x3 Dan verstoffen alle katjes en verstoft heel WC, *denkt plots aan iets* Help dan moet ik snel die WC-boeken uitlezen! School is geen tijd meer voor, als de aarde gaat vergaan. Dan kan ik dat zo goed laten vallen x3 Ik ga dan trouwen >3 |
|
| |
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:03 | |
| - Swiftheart schreef:
- Stormfur; Ahahaa xD Ik geloof er niet echt in, maar dat is mijn mening. c:
Ik ook niet x3 Ben wat ik zei ook niet echt van plan xD @ Andere DAni, wtf? xD Met wie en why? xD |
|
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:03 | |
| - Stormfur schreef:
- Longtail schreef:
- leuk (:
Doe je ook nog andere RPG's ? ^^ extremenieuwsgierigheid Ik zat ooit op een Harry Potter RPG, maar die stierf langzaam uit. Daarna ben ik een tijdje begonnen, totdat ik op Google deze tegen kwam
> Swiftheart. Als de "Kalender" het goed heeft, is dan het einde van de wereld okidook, dan weet ik dat ook al weer (: Dus euh.. welkom denk ik xD |
|
| |
> Lyan 160 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:04 | |
| Dank je Ik ga weer weg, ga nog even liggen lezen en moet nog wat dingen voor school doen. Gezellig ... |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:05 | |
| - Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Blossompaw schreef:
Ze is 1.68 m en we gingen ren galopperen, dat was best eng xD Oeh, nice :3 Buitenrijden is altijd leuk hé ;D Cool zo groot, ik heb al vaak op grote paarden gezeten, het geeft je dan echt de kriebels in je buik. Ja zeker :3 Na het is m'n eigen paard dus ik ben het wel gewend, maar dit was pas de 2e keer buiten op haar en rengalopperen is dan echt o-o Haha, ik heb een tinker/paint horse merrie, ze zijn wel wat kleiner maar ze is pas opgeleert dus kan er nog niet écht op rijden. Het paard van m'n stiefzus was ook niet de kleinste x'D We moesten ooit eens 10 kilometer stappen en ik en m'n stiefzus deelde haar paard x'D genaamd Redneck :'3 Oh wat cool! Had je haar ook al als veulen? :3 Ahahaha dat lijkt me echt leuk xD en rofl Redneck xD |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:06 | |
| - Blossompaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Blossompaw schreef:
Ze is 1.68 m en we gingen ren galopperen, dat was best eng xD Oeh, nice :3 Buitenrijden is altijd leuk hé ;D Cool zo groot, ik heb al vaak op grote paarden gezeten, het geeft je dan echt de kriebels in je buik. Ja zeker :3 Na het is m'n eigen paard dus ik ben het wel gewend, maar dit was pas de 2e keer buiten op haar en rengalopperen is dan echt o-o Haha, ik heb een tinker/paint horse merrie, ze zijn wel wat kleiner maar ze is pas opgeleert dus kan er nog niet écht op rijden. Het paard van m'n stiefzus was ook niet de kleinste x'D We moesten ooit eens 10 kilometer stappen en ik en m'n stiefzus deelde haar paard x'D genaamd Redneck :'3 Oh wat cool! Had je haar ook al als veulen? :3 Ahahaha dat lijkt me echt leuk xD en rofl Redneck xD Redneck was een quarter horse, dies nu weg want 'ie was té hevig, geloof me die sloeg echt op hol, ben er gelukkig nooit van af gevallen x'3 En ja ik had er soort van als veulen, tja, als je 1.5 jaar veulen noemt x'D Maar heb jij een Shadowclanner? there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:10 | |
| Ik moest van me zusje op een spelletje komen, leethotel.com en daar ben ik een jongen die getrouwd is met het poppetje van me zusje LAWL x'D |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| - Dreamerpaw schreef:
- Cursepaw schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Cursepaw schreef:
- Swiftheart schreef:
- Hollystar schreef:
- 21 December 2012
Vingers gekruist dat het waar is Haha, vertel :3 Is dat niet de ondergang van de aarde volgens dat ene volk, de maya's or something? x3 Meah, ik wil niet dood, dan verstoffen mijn katjes! x3 Dan verstoffen alle katjes en verstoft heel WC, *denkt plots aan iets* Help dan moet ik snel die WC-boeken uitlezen! School is geen tijd meer voor, als de aarde gaat vergaan. Dan kan ik dat zo goed laten vallen x3 Ik ga dan trouwen >3 BECAUSE THE WORLD S*CKS D*CKS! De wereld is al vern*ukt, met die broeikas gedoe. Ik zou het niet erg vinden, onze katjes gaan toch met ons mee naar de Hel(lol geloof er niet eens is -_-) Trouwen, wha? Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| - Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Blossompaw schreef:
Ze is 1.68 m en we gingen ren galopperen, dat was best eng xD Oeh, nice :3 Buitenrijden is altijd leuk hé ;D Cool zo groot, ik heb al vaak op grote paarden gezeten, het geeft je dan echt de kriebels in je buik. Ja zeker :3 Na het is m'n eigen paard dus ik ben het wel gewend, maar dit was pas de 2e keer buiten op haar en rengalopperen is dan echt o-o Haha, ik heb een tinker/paint horse merrie, ze zijn wel wat kleiner maar ze is pas opgeleert dus kan er nog niet écht op rijden. Het paard van m'n stiefzus was ook niet de kleinste x'D We moesten ooit eens 10 kilometer stappen en ik en m'n stiefzus deelde haar paard x'D genaamd Redneck :'3 Oh wat cool! Had je haar ook al als veulen? :3 Ahahaha dat lijkt me echt leuk xD en rofl Redneck xD Redneck was een quarter horse, dies nu weg want 'ie was té hevig, geloof me die sloeg echt op hol, ben er gelukkig nooit van af gevallen x'3 En ja ik had er soort van als veulen, tja, als je 1.5 jaar veulen noemt x'D Maar heb jij een Shadowclanner? Oja snap ik, mijne bokt gelukkig nóóit xD En das echt cool, ik kreeg mijn paard toen ze 7 was ofzo? Nu is ze 11 xD En ja Brambleberry :3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:12 | |
| - Blossompaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Blossompaw schreef:
- Graystripe schreef:
- Blossompaw schreef:
Ze is 1.68 m en we gingen ren galopperen, dat was best eng xD Oeh, nice :3 Buitenrijden is altijd leuk hé ;D Cool zo groot, ik heb al vaak op grote paarden gezeten, het geeft je dan echt de kriebels in je buik. Ja zeker :3 Na het is m'n eigen paard dus ik ben het wel gewend, maar dit was pas de 2e keer buiten op haar en rengalopperen is dan echt o-o Haha, ik heb een tinker/paint horse merrie, ze zijn wel wat kleiner maar ze is pas opgeleert dus kan er nog niet écht op rijden. Het paard van m'n stiefzus was ook niet de kleinste x'D We moesten ooit eens 10 kilometer stappen en ik en m'n stiefzus deelde haar paard x'D genaamd Redneck :'3 Oh wat cool! Had je haar ook al als veulen? :3 Ahahaha dat lijkt me echt leuk xD en rofl Redneck xD Redneck was een quarter horse, dies nu weg want 'ie was té hevig, geloof me die sloeg echt op hol, ben er gelukkig nooit van af gevallen x'3 En ja ik had er soort van als veulen, tja, als je 1.5 jaar veulen noemt x'D Maar heb jij een Shadowclanner? Oja snap ik, mijne bokt gelukkig nóóit xD En das echt cool, ik kreeg mijn paard toen ze 7 was ofzo? Nu is ze 11 xD En ja Brambleberry :3 Haha, 'ie steigerde toen mijn stiefzus erop zat, in galop spijtig genoeg. Ik heb nog een topic openstaan met wolftail, wanna? c; there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:17 | |
| - Spotlight schreef:
- Lastbreathe schreef:
- Ik moest van me zusje op een spelletje komen, leethotel.com en daar ben ik een jongen die getrouwd is met het poppetje van me zusje LAWL x'D
Das gewoon een versie van habbo xD Maar waars. minder goed :3 Zelfde alleen met meerdere dingen en alles gratis ya know @ Tiny;; I know, het moest van me little sister, ze is 10 en ze dwingt mij op allerlei sites te gaan x'D |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 20:20 | |
| - Lastbreathe schreef:
- Spotlight schreef:
- Lastbreathe schreef:
- Ik moest van me zusje op een spelletje komen, leethotel.com en daar ben ik een jongen die getrouwd is met het poppetje van me zusje LAWL x'D
Das gewoon een versie van habbo xD Maar waars. minder goed :3 Zelfde alleen met meerdere dingen en alles gratis ya know @ Tiny;; I know, het moest van me little sister, ze is 10 en ze dwingt mij op allerlei sites te gaan x'D Hahahahah LOL, ik heb geen kleine zusje(of broertje) Ik zou zegge, Turtleslap the sh*t out of her! Ik haat het om de jongste te zijn, nog ben ik de ruigste/ gemeenste/ EVIL!!!!! Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |