Fran, oftewel, Miss. Kagamine 14
| |
| Onderwerp: Accounts delen/weggeven ma 20 aug 2012 - 14:21 | |
| Omdat ik vind dat ik iets te veel accounts heb, Ga ik er een paar weggeven of delen.
Delen:
Skywalker***; Skywalker is een verlegen en schuwe RiverClan kater. Ondanks dat is hij wel heel loyaal en trouw aan zijn clan. Hij is zwart, langharig en heeft helderblauwe ogen.
Lotus**; Lotus een een langharige bruine tabby met blauwgroene ogen. Hij is een BloodClanner, maar zal niet meteen iedereen die op zijn weg komt proberen te vermoorden. Hij kan opzich ook best aardig zijn.
Thunderheart***; Thunderheart is een aardige Rogue kater. Hij is een oranje tabby met een halflange vacht. Voor zijn familie moet je maar even kijken naar de kittens van Flashcoat en Lucy. Flashcoat is zijn broer.
Weggeven:
Snowflake*; Met haar heb ik echt nog bijna niks gedaan. Ze is een RiverClan poes. Je mag echt alles met haar doen.
Ik wil wel dat je ze actief houdt. Je mag bij Thunderheart, Skywalker en Lotus niks aan de setjes veranderen, Met Snowflake wel. Het aantal sterretjes geeft aan hoe kieskeurig ik ben. Ik zou ook het liefste bij degene met 2 of meer sterretjes een van je posts willen zien, Gewoon een link naar een topic.
*= Niet kieskeurig. **= Best wel kieskeurig. ***= Geef ik echt niet zomaar aan de eerste de beste weg, heel kieskeurig. |
|
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Accounts delen/weggeven do 23 aug 2012 - 21:34 | |
| |
|