We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 19:52
amg dit is mijn spuitjesavontuur x'D:
Ik haat het ik haat het ik haat het D:
Ik heb vandaag /onverwachts/ mijn 3e spuitje tegen iets gekregen.. ALWEER TOEN IK IN DE LES WISKUNDE ZAT. Vorige keer kreeg ik het op een stoel in het lokaal wiskunde. Ze kwamen dus binnen en zeiden dat alle meisjes naar de mediatheek van de school moesten En toen liep ik naar daar. EN TOEN KWAM DAVY (Ja DAVY, een of andere belachelijke gast van het secertariaat hahahaha) En ik stond daar in de gang en hij passeerde. En ik hoorde mn naam en flipte toen haast van: Ok, mijn leven is voorbij. Al die gaan sterven groeten u... En toen was ik nog even met davy aan het praten en toen was hij mij vierkant in mijn gezicht aan het uitlachen dat ik een spuitje kreeg. Moest mijn arm niet pijn doen zou ik hem slaan als ik hem tegenkwam hahaha xD
En toen moest ik naar binnen in het lokaal daarnaast voor de echte prik. Ik zat daar like mega hard te stressen. Ik zat echt te shaken. WANT DIE DOMME DOKTER ZEGT STEEDS: HIER KOMT HET PRIKJE En dan ga je je altijd focusen op die arm en kijken xD (De 1e prik, HOLA POLA TOEN KEEK IK IK VIEL BIJNA FLAUW O_O) Maar goed, terug naar dan. Ik had nog steeds na 5 minuten dat ik daarbinnen was mijn prikje nog niet gehad. Dus ik stond al hele tijd recht, had mijn topje nog aan maar moest mijn dikke wollen trui uit doen. En ik zat daar echt te flippen, ik moet me inhouden om niet te huilen. Ik kan echt niet tegen prikjes en naalden en alles EN IK ZAG HAAR GEWOON DIE NAALD ZO OMHOOG HOUDEN EN GEREED DOEN! IK BEDOEL KOM OP WAAROM DEED ZE DAT NOU VOOR MIJN NEUS? NET EEN HORRORFILM En Laurence het kieken had daarvoor nog zitten zeggen hoe groot dat spuitje was o3o En Elise zat te zeggen dat ze 1e keer super veel bloedde en schreeuwde.
En dus toen stond ik nog steeds recht en te zeggen: "Wacht nog even hoor, want ik ben zoo bang. Ik tril helemaal enzo" Had ik nog zeker 5x gezegd. En toen ging ik zitten en zei ik: "WACHT NOG EVEN HOOR WANT WANT WANT HET GAAT NIET HOOR." dus toen zette ik me daar nog zeker 5 minuten op die stoel En toen zei ze: "Ik kan wel wachten maar niet nog een half uur he." En toen zei ik dat ik vroeger eens prik had gekregen en dat ik niets voelde want ik telde toen tot 10 En toen vroeg ik haar of ze niet wou zeggen wanneer de prik kwam omdat ik dan anders zou flippen
En toen moest ik tellen:
één... twee... drie (toen telde ik nog normaal. EN TOEN ZAT HET SPUITJE IN MEN ARM EN BEGON HET PIJN TE DOEN.) ... vier... vi..i..j...fff... zzz..ee.ss.. zz.eve..n EN TOEN WAS HET VOORBIJ D: GODZIJDANK D:
EN NU HEB IK ZO'N PIJN Dat ik het verwerk met snoep en chocolade xD Ik kan niet eens deftig liggen in mn bed Want ik lig steeds op die zijde en anders lig ik naar de muur te staren en denk ik altijd dat iemand achter me ligt Dus nu moet ik vanavond vragen aan mn vader of we even van bedplaats ruilen dat ik bij mn moeder lig want dan kan ik wel op goede kant liggen
IT HUUUUUUURTS D:
------
*was deviantart journals aan het kuisen* AMG CHECK DIT xD Dit was in de eerste hahaahahahhaha, ik flipte helemaal op een spuitje xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 19:57
Dafuq? Why de needle? Op je school? ._. Dit dacht je vast toen je daar zat en die naald kwam telkens dichterbij;
You're gonna hear me roar
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December, And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor. Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow
But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 19:58
Amg : Ik zat net chocolade korreltjes te eten (je weet wet chocoladestrontjes) en ik vul mijn potje zo half. Lekker aan het eten dat je plots ziet dat er een mini microob/insect kakkerlak achtig iets tussen kruipt .-.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 19:59
Softcream schreef:
Amg : Ik zat net chocolade korreltjes te eten (je weet wet chocoladestrontjes) en ik vul mijn potje zo half. Lekker aan het eten dat je plots ziet dat er een mini microob/insect kakkerlak achtig iets tussen kruipt .-.
o_o
Zo had ik ook een keer dat ik voor de lol rijst met een rietje aan het eten was en de dag daarna zag ik een dinge in mijn rietje zitten en ik dacht: oh, da's nog zo'n stukje rijst van gisteren. Maar het was een of ander insect ._.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 20:00
Ugh, Bah D:
Waarom regent het niet?*kijkt naar de zon die schijnt* Bléh..
If life throws you a lemon- make lemonade.
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 20:02
@Olga; Ja, indeed..
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 20:26
Soofje, wil jij een setje voor me maken? c:
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 20 aug 2012 - 20:30
...
Tigerpaw || Arrowkit || Lightningrush || Fireheart || Tyki || Nightstream || Secretsong || Sealpaw || Rainpaw || Charcoalflare Black toungues speak faster than the car can crash. You supply the envy and I'll provide the wrath. Reflections are breaking every face in two.
Lieve kindjes, mn zus heeft deviantart! c: Ze is nu dr tekeningen aan het uploaden Check dr account ff, eventueel watch je dr ff! Er komen zeker nog meer tekeningen op, want ze heeft er veel die ze kan uploaden c:
Lieve kindjes, mn zus heeft deviantart! c: Ze is nu dr tekeningen aan het uploaden Check dr account ff, eventueel watch je dr ff! Er komen zeker nog meer tekeningen op, want ze heeft er veel die ze kan uploaden c:
Mooi gemaakt, het lijkt net echt. Mijn complimenten.
Lilythorn ~ Frostpaw. ~ Case ~ Brambleberry ~ Rosescent