We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:32
Lol. Ik weet ook niet waarom, Maar ineens krijg ik elke keer dat hier iets geplaatst is een melding rechts onderin mijn scherm, terwijl ik dat normaal nooit kreeg x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:34
Ik moet weten wat ik moet zeggen op WS want mijn broer is er online x'D Hij zat tijdens het eten de hele tijd te praten over "vermuwrd". Lol. Echt lachen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:36
Dotpaw schreef:
Ik moet weten wat ik moet zeggen op WS want mijn broer is er online x'D Hij zat tijdens het eten de hele tijd te praten over "vermuwrd". Lol. Echt lachen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:36
Dotpaw schreef:
Lol. Ik weet ook niet waarom, Maar ineens krijg ik elke keer dat hier iets geplaatst is een melding rechts onderin mijn scherm, terwijl ik dat normaal nooit kreeg x'D
Als ik MSN aan heb staan krijg ik er de hele tijd een mailtje van xD Vind het niet zo gek dat ik bijna 4000 mailtjes heb..
CAT'S PROFILE Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:38
Swiftheart schreef:
Dotpaw schreef:
Als ik MSN aan heb staan krijg ik er de hele tijd een mailtje van xD Vind het niet zo gek dat ik bijna 4000 mailtjes heb..
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:40
Spottedleaf schreef:
Swiftheart schreef:
Dotpaw schreef:
Ik heb er bijna over de 6000 x"3
Mijn record is 21000 ;-;
Oeh, ik RPG al 4 jaar, 4 maanden 2 weken en 3 dagen :3
other:
Laatst aangepast door Dotpaw op zo 19 aug 2012 - 20:44; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:44
Dotpaw schreef:
Spottedleaf schreef:
Swiftheart schreef:
Dotpaw schreef:
Ik heb er bijna over de 6000 x"3
Mijn record is 21000 ;-;
Oeh, ik RPG al 4 jaar, 4 maanden 2 weken en 3 dagen :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:47
Solarpaw x'D <3
Tell me all the secrets to how you live so bland Quenching curiosity your head deep in the sand Tell it plain to me to enable me Throw away the key to my philanthropy
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 20:48
Ik ga posten op Otter~ Damn, hij moet voor Apple zorgen terwijl ik & Otter nog niks geleerd hebben :'3. Achja, op naar het kruidenlijstje! ='D //Faalt
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
Laatst aangepast door Leafstorm op zo 19 aug 2012 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 21:15
Ik moet morgen ook weer >.< Zin in een topic?
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 21:19
@Waz; Babs bood het me aan op MSN, maar dan kan Otter gelijk wat leren van Night ^^. En idd, het is heet. @_@
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.