Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Niet voor de eerste keer maar... do 16 aug 2012 - 15:43 | |
| Nouja, zelf vind ik dat ik bagger post. Hier hebben jullie een post van Dreamerpaw's eerste dag als Apperentice, ze gaat vandaag trainen met haar mentor Leopardstrike. Wat vinden jullie hier nou van ?? [Ik heb gereageert op Leopardstrike daar.] Dreamerpaw lag lekker in de Apperentices den. Dit was echt veel beter dan in der uppie in de nursery liggen. Ze sliep half en even gaapte ze. Het daglicht scheen de den binnen maar daar trok ze zich niks vandaan. Nog eventjes... Dacht ze en weer sloot ze haar ogen. Maar toen ze die net weer dicht had gedaan schrok ze op van een kille en toonloze stem. "Tijd voor je eerste training, ik wacht bij de ingang van het kamp op je." Ze opende haar rechteroog en zag dat het haar mentor was. Haar linkeroog vloog meteen daarna ook open maar voor ze wat kon zeggen was hij weer verdwenen. ''Heb ik weer...'' Mompelde ze en ze rekte zich even uit. ''En dat nog wel op m'n eerste trainingsdag..'' Ze greens eventjes en ze keek rond in de den. Er lagen nog best veel Apperentices te slapen. Voor de tweede keer rekte Dreamerpaw zich uit en ze keek naar de ingang van de den. Even likte ze haar mond af, zou ze nog snel wat te eten nemen ?? Haar blik gleed even door de den en toen liep ze naar buiten. De frisse geur van het gras drong haar neus binnen en dat maakte haar als het ware wat wakkerder. Haar ogen stonden nu niet meer zo suffig als net toen Leopardstrike haar had wakkergemaakt. Ze zag de prooistapel en ze keek rond, niemand te zien. Zo snel als ze kon trippelde ze erheen en ze viste een muisje uit de stapel. Het was niet veel voor een kat maar ze had nu geen tijd meer om uitgebreid te gaan zitten eten. Zo snel als ze kon schrokte ze het diertje naar binnen. Alles wat over was wierp ze in een struik en zo snel als ze kon liep ze naar de rand van het kamp. Ze zag Leopardstrike zitten en ze stopte vlak bij hem. ''Goedemorgen.'' Zei ze vrolijk en ze keek de witte kater aan. ''Wat gaan we doen ??'' Vervolgde ze haar goedemorgen en ze keek hem afwachend aan.
|
|
|
|
60
| |
| Onderwerp: Re: Niet voor de eerste keer maar... do 16 aug 2012 - 20:09 | |
| Je post zijn zeer goed, Maar weer een opmerking: Je schreef "Wat gaan we doen ??" Ik zou het met een vraagteken doen, dat staat iets netter, en het vraagteken er aan net zoals de punten, zo dus: "Wat gaan we doen?" Hopelijk heb je hier iets aan. |
|
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Niet voor de eerste keer maar... zo 19 aug 2012 - 21:30 | |
| Oke, bedankt voor de tip ^^ |
|
| Onderwerp: Re: Niet voor de eerste keer maar... | |
| |
|