|
|
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:37 | |
| |
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:38 | |
| @Mimi, yaay :3
Do you know what it feels like.. |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:43 | |
| Hmpf, nou Chi. Uhm, dat heeft Merel dus zo ongeveer. Ik en Q [andereq] hebben ruzie, en zij zegt dat we beide haar dinnies zijn, dus, tsja... Ik weet wel hoe het voelt, om raar te doen tegen iemand terwijl je 500x gevraagd heb het goed te maken. Waarom klinkt bitch, gewoon niet zo erg in mijn oren ? ;$ Als iemand mij bitch noemt, mag dat.. Hmpf, ik weet het niet meer >.> |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:48 | |
| Zal ik maar gewoon een pilot van de patrols doen?x'D Dat mensen het kunnen proberen? |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:50 | |
| - Breezepaw schreef:
- Hmpf, nou Chi. Uhm, dat heeft Merel dus zo ongeveer. Ik en Q [andereq] hebben ruzie, en zij zegt dat we beide haar dinnies zijn, dus, tsja... Ik weet wel hoe het voelt, om raar te doen tegen iemand terwijl je 500x gevraagd heb het goed te maken. Waarom klinkt bitch, gewoon niet zo erg in mijn oren ? ;$ Als iemand mij bitch noemt, mag dat.. Hmpf, ik weet het niet meer >.>
Ik voel me aangesproken. Waar gaat dit over? xD |
|
| |
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:51 | |
| - Inkmask schreef:
- Mja en dan kan ik ook dingen implementeren van de katten van windclan zelf: Bv als een kat een vos heeft geroken, de med cats herbs nodig hebben, er bloodclan geroken is of er spanning is met een clan?:3..
Ja doen :'3 Misschien moet dapple eens enkele warriors/apprentices verzamelt om hem te helpen? xD Aangezien er de laatste tijd veel kruiden worden gebruikt ;3 It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 22:53 | |
| @Miem; Ik heb je setje af, staat in je topic xD
Mooi, posten komt morgen wel weer. WATCH ALL THE PEWDIEPIE CLIPS! xD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:00 | |
| Angelvoice and Dapplepaw@ Als ik een kruidenpatrol doe, willen jullie twee of 1 van jullie twee dan mee? |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:02 | |
| - Inkmask schreef:
- Angelvoice and Dapplepaw@ Als ik een kruidenpatrol doe, willen jullie twee of 1 van jullie twee dan mee?
Ik kan altijd wel mee gaan ;') Heb alle tijd om de posten, denk ik xD It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Mr.Evil 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:02 | |
| - Breezepaw schreef:
- DEGRASSI <'3
Dat was een écht behoorlijk heftige aflevering o.o Mr.Evil werd er eviliger van o.o |
|
| |
| |
| |
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:13 | |
| @Miem; Hihi xD Ik wilde wat te doen hebben xD Zag alleen dat ik je profielplaatje vergeten was //shot, die maak ik namelijk bijna nooit xD Maar die komt er nog aan :'] Later vannacht xD |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:21 | |
| - Lostvoice schreef:
- Breezepaw schreef:
- Hmpf, nou Chi. Uhm, dat heeft Merel dus zo ongeveer. Ik en Q [andereq] hebben ruzie, en zij zegt dat we beide haar dinnies zijn, dus, tsja... Ik weet wel hoe het voelt, om raar te doen tegen iemand terwijl je 500x gevraagd heb het goed te maken. Waarom klinkt bitch, gewoon niet zo erg in mijn oren ? ;$ Als iemand mij bitch noemt, mag dat.. Hmpf, ik weet het niet meer >.>
Ik voel me aangesproken. Waar gaat dit over? xD |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 aug 2012 - 23:26 | |
| Oh, wacht xD Ik las dat als "onder andere" //Blond |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |