|
| 81
| |
| Onderwerp: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 17:06 | |
| + Applepaw
Vanuit de schaduwen, bewegingsloos alsof hij van steen was zat hij daar. Vulcanpaw. Zijn donker gele ogen gevestigd op een duif. Voor zijn leeftijd was hij veel groter dan enige andere leerling, veel gespierder, veel meer gehard. Hij had dit allemaal te danken aan Hollowflight, zijn oude en onofficiële mentor. Zijn oude mentor had ShadowClan verlaten voor het leven als een eenling, BloodClan misschien. Ooit zal hij hem opzoeken en laten zien hoe groot en sterk hij was geworden. Met al zijn familieleden dood was hij de enigste en eindigde de bloedlijn bij hem, maar dit interesseerde hem niet, nee. Terwijl de duif verwoed op de grond pikte, zich niet bewust van de twee, moordlustige ogen van de jager achter hem sloop de gevlekte kater nader. Hij hoorde het hartje van zijn prooi kloppen, proefde de heerlijke geur van duif op zijn lippen. Zijn nekharen rezen uit principe al snel overeind, dus toen hij zijn dikke, glimmende klauwen ontblootte was het tijd. Hij lanceerde zichzelf voorover en boorde zijn stiletto’s royaal in zijn prooi. Het arme dier was op slag dood. Hij hief zijn kop op, met de duif in zijn bek en keek om zich heen. De zon was ver ondergegaan, wat er op duidde dat het zo wel nacht zou worden. Mooi. Met een grijns draaide hij om en sprintte hij met zijn prooi richting ThunderClan territorium, het was tijd om eens naar vierboom te gaan. Als je hem zou zien zou je denken dat hij groot, luid en lomp was maar hij had geleerd om zijn gewicht te verdelen over zijn poten. Met de schaduwen mee te bewegen, één met ze te worden. Iedereen dacht dat de duisternis hun bondgenoot was, maar zij waren er slechts dood geadopteerd. Hij was er in geboren, er door gegoten, hij zag het licht pas toen hij al een groot en sterk beest was. Toen was het licht verblindend! Hij kwam tot stilstand in de schaduwen van een grote eik, zijn gele ogen tuurde naar de vierboom. Hij zag daar een klein ding bewegen, het had hem nog niet opgemerkt. Vulcanpaw keerde zijn kop even naar achteren toen hij stemmen hoorde. Verassend snel voor zijn logge lichaam wendde hij zich over de rand heen en dook naar vierboom toe. Hij sloop in de schaduwen in de richting van de kleine kat. Ze rook naar RiverClan .. en was enorm klein in tegenstelling tot hem. Hij sprong op de steen van vierboom en keek neer op haar, .. rug naar hem toe.. mooier kon het niet. Hij gooide de duif geruisloos achter de steen en richtte zich in zijn volle lengte op, hij torende boven haar uit. “Wat een vreemd tijdstip voor een kleine RiverClan kit om hier zich bij vierboom te verstoppen” Miauwde hij, zijn stem zwaar en heel diep. Het veroorzaakte ongetwijfeld trillingen diep in de borst van de kitten onder hem. Zijn ogen glommen vervaarlijk in de duisternis terwijl hij ze koeltjes vernauwde, starend. Hij had zo een vermoeden dat hij niet zijn klauwen hoefde te ontblootten om deze kitten verder te intimideren.
|
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 17:32 | |
|
The mad hatter bashes your face again Look into his eyes and see where evil lives Bullet through window And down the rabbit hole Oh this is one f*cked up fairy tale
Hey you, black and blue Don't end up like Alice Hey you, black and blue Watch out, you'll end up like Alice
Haar poten sleepten ietsjes over de grond. Ze was moe, Applepaw was heel erg moe zelfs. Haar goudkleurige oogjes stonden ietsjes dof en haar oortjes hingen iets. Ze had enorm slecht geslapen vannacht. Nachtmerries enzo... Een gaap ontsnapte uit haar mond en rolde van haar lippen af. Ze had niet eens een idee waar ze heen liep, als het maar ver weg was van het kamp. Het was haar opnieuw te benauwd geworden. Verschrikkelijk... Eigenlijk was ze gewoon een lafaard, een grote lafaard en ze haatte het met een passie. Maar ze kon haar eigen natuur niet veranderen. Dus ze bleef maar aan de flight kant hangen van het fight or flight systeem. Voorzichtig sprong de jonge apprentice over een klein stroompje heen, het klaterende water schitterde in het licht. Eventjes keek ze ernaar met een lichte glimlach op haar gelaat getoverd. De wereld was niet slecht, het lag eraan in welk licht je het bekeek... Dan was het altijd wel mooi. Ze moest het gewoon positief zien. Nog eventjes over haar schouder kijkende, liep de jonge apprentice door, terwijl de bladeren over haar cyperse vacht streken. Plotseling geritsel liet haar echter opkijken, het ving haar een beetje uit haar concentratie... Maar ze liet zich toch langzaam in de jachthouding zakken, laag bij de grond. Ze had er heel erg hard op geoefend, en nu had ze het bijna geperfectioneerd. Voorzichtig sloop ze iets naar voren, een plompe muis scharrelde rond tussen de bladeren. Eventjes sloop Applepaw nog iets dichterbij, maar vervolgens zette ze zich af en sprong ze, haar klauwen uitgestrekt. Ze boorde de vlijmscherpe wapens in de muis en beëindigde met een vlugge en zo pijnloos mogelijke beet het leven. Naja, het was nog steeds een slordige vangst, maar het begon er al meer op te lijken. Het probleem was echter dat ze doorrolde. En verder doorrolde. Tot de aarde onder haar verdween en ze een helling aftuimelde. Ze bleef maar doortuimelen... Tot ze uiteindelijk in het stoffige zand tot stilstand kwam. Ietwat duizelig keek ze om zich heen. Een grote eik torende boven haar uit en haar oren gingen ietwat nieuwsgierig omhoog. Ondanks dat, stond de blik in haar ogen ietwat bezorgd. Vierboom? Ze wist niet dat ze zover afgedwaald was... Oef... Haar moeder kon haar vast wel vermoorden als ze thuis kwam. Zachtjes schudde ze al het zand uit haar pels en rolde er weer een gaap van haar kaken. Ze zou later wel terug keren naar het Riverclan kamp... Nu... Wilde ze alleen maar slapen. Voorzichtig liet ze zich zakken tussen de wortels van één van de grote eiken en sloot ze haar ogen.
Een tijd later werd ze weer wakker, niet bewust van haar omgeving. Ietwat verdwaasd richtte ze zich weer op en keek ze naar de muis tussen haar voorpoten. "Nou... Ik.. ik denk dat ik maar weer terug moet gaan..." Murmelde ze, meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Voorzichtig kwam ze overeind, om te verstarren toen ze een stem hoorde. "Wat een vreemd tijdstip voor een kleine RiverClan kit om zich bij de vierboom te verstoppen" De stem resoneerde in haar borstkas, het zorgde voor rillingen en bevingen. Haar oren schoten meteen plat in haar nek en met grote goudkleurige ogen keek ze op. Ze zette een pas naar achter, maar botste tegen de eik aan. In de val... "I-ik ben geen kit! Ik ben een apprentice! Een R-riverclan Appre..apprentice!" Miauwde ze, proberende assertief te zijn, maar alles kwam er stotterend en stamelend uit.
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 18:17 | |
|
Vulcanpaw keek toe hoe zijn verschijning langzaam de gewenste indruk had gemaakt. Haar stem klonk vol van angst, geen moed was er in te bekennen. Het verbaasde hem niet dat ze zo erg van hem geschrokken was, aangezien ze zo enorm klein was. ‘ "I-ik ben geen kit! Ik ben een apprentice! Een R-riverclan Appre..apprentice!"’ Dat ze geen kit was wist hij dondersgoed. Hij was niet dom, maar haar kleine postuur gaf hem de perfecte kans voor een belediging, een insult, een sneer.. het zag er naar uit dat ze hopeloos in de minderheid was, ook al was hun aantal aan beide kanten gelijk. Vulcanpaw knipperde langzaam. Ze leek erg op een WindClan leerling, zo fragiel en klein.. het zou hem niet verbazen als ze de RiverClan geur per ongeluk opgepikt had. “Wel, je ziet er anders aardig klein uit, weet je zeker dat je niet per ongeluk RiverClan geur opgepikt hebt?” Miauwde hij op een toon alsof hij aan een vreemdeling de weg vroeg naar zijn eigen kamp. “Hoe dan ook, dat beantwoord mijn vraag niet” Zijn gele ogen boorde zich in de hare. Hij sprong van de steen af en bleef recht voor haar staan, neerkijkend op haar kleine gezichtje. Oh.. als ze eens een idee had van zijn capaciteiten dan zou ze nu al lang en breed de benen genomen hebben. “en we willen nu niet dat er wat problemen worden veroorzaakt, niet?” Dreigend nu.
Kort posten! Huzzah! xD
|
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 18:23 | |
| The mad hatter bashes your face again Look into his eyes and see where evil lives Bullet through window And down the rabbit hole Oh this is one f*cked up fairy tale
Hey you, black and blue Don't end up like Alice Hey you, black and blue Watch out, you'll end up like Alice
Haar pootjes trilden lichtjes van angst en nervositeit en haar kaken klepperden ietwat op elkaar. Altijd als ze bang of nerveus werd, begon ze de controle over haar spieren ietwat te verliezen. Met haar goudkleurige ogen zo rond als de volle maan keek de apprentice omhoog naar de 'bedreiging'. De kater droeg een sterke Shadowclan geur mee. Duidelijk dat het een dreiging was. Als ze kon zou ze maar wat graag gewoon door de grond zakken nu... Weg bij deze enge apprentice. “Wel, je ziet er anders aardig klein uit, weet je zeker dat je niet per ongeluk RiverClan geur opgepikt hebt?” Miauwde de grote kater. "J-ja..." Miauwde Applepaw, haar stem weinig meer dan een rillerige fluistering. "I-ik.. Ik.. Ik was aan het jagen... Ik ben langs.. langs de helling naar beneden gevallen..toen..toen toen ik spr..sprong" Haar stotteren en stamelen werd alleen maar erger hoe banger ze werd. Ze zag er hulpeloos uit en doodsbang. Hij sprong naar beneden en Applepaw kon een zacht piepgeluidje niet onderdrukken toen hij dichterbij kwam. Ze probeerde nog maals naar achter te komen, om vervolgens weer tegengehouden worden door de eik. De gele ogen van de andere apprentice werden in haar goudkleurige geboord en Applepaw kromp nog iets verder ineen, haar staartje zwiepte nerveus en haar ogen sloeg ze uiteindelijk angstig neer. "En we willen nu niet dat er wat probleemn worden veroorzaakt, niet?" Klonk de stem boven haar dreigend. Er kwam niet eens meer een stemgeluid uit Applepaw's keel. Ze schudde alleen maar bevend en verwoed haar kop als een reactie.
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 18:40 | |
| Vulcanpaw was een beetje geamuseerd door de leerling. Nog even en ze deelde haar hele levensverhaal met hem mee. Toen er geen antwoord kwam na zijn dreigende toon vernauwde hij zijn ogen een beetje maar wendde zich van haar af. Dit was haast te gemakkelijk, hij kon haar nek breken met één omhaal van zijn poot. Voor nu deed hij dat niet, maar mocht ze toevallig smeken om gedood te worden later dan zou hij haar zeker op zijn lijstje zetten. Sneller dan waarschijnlijk voor mogelijk gehouden haalde hij uit en dook hij op zijn kleine prooi af. Hij boorde zijn nagels in de aarde links en rechts van haar schedel en keek haar dreigend aan, met een bloedserieuze uitdrukking op zijn snoet. Hij knipperde langzaam en gromde toen dreigend, stem diep rommelend als de donder “Niet?” Herhaalde hij. Vulcanpaw staarde recht in de hare, wetend dat hij haar zo kon vermoorden maar iets weerhield hem daarvan. Intimideren was ook goed genoeg, later zou hij wel met haar afrekenen. De schaduwen die om hem heen danste leken hem te verzwelgen, ook al was zijn vacht niet zo nacht zwart als de schaduwen. Hij bracht zijn snoet op een paar millimeter af, haar zwakke, paniekerige ademhaling kaatste tegen zijn neus terug. Hij snoof schamper en benadrukte de ernst van zijn vraag door zijn nagels even te bewegen en dieper in de aarde naast haar te boren.
|
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 18:45 | |
| The mad hatter bashes your face again Look into his eyes and see where evil lives Bullet through window And down the rabbit hole Oh this is one f*cked up fairy tale
Dit was mis, dit was heel erg goed mis. Applepaw's ademhaling rees tot een paniekerig en hoog tempo, nog even en ze zou gaan hyperventileren. Maar nog net niet. Ze trilde ondertussen al wel zo hevig dat ze bijna door haar poten heen zakte. Ze probeerde zich er dan ook op te concentreren dat dat niet zou gebeuren. Dan zou het waarschijnlijk over zijn... Niet doen, niet doen! Ze keek weer eventjes voorzichtig op, angstig dat ze was, om alleen maar de andere apprentice in een heel rap tempo op haar af te zien komen. Nagels boorden zich langs haar kop in de grond, geen mogelijkheid tot ontsnapping. Nu begon Applepaw alleen maar heviger te beven. "Niet?" Herhaalde hij. Alleen maar een zacht gejammer en gepiep kwam uit Applepaw's keel geslopen, te erg in paniek om woorden te kunnen formuleren. Haar ogen waren wijd opengesperd van angst. Ze kromp nog wat verder ineen en probeerde haar kop af te wenden, ze kon echter geen kant meer op, ze was gedwongen de kater aan te kijken. Zijn kop kwam dichter en dichter, ze kon zijn ademhaling ondertussen op haar snorharen voelen, ze trilden bij elke hap lucht. Ze had ondertussen er nog steeds geen antwoord uit kunnen krijgen, dus ze dwong zichzelf om te concentreren. "N...nee.. g-geen...pro..problemen..." Piepte ze zachtjes, terwijl ze haar ogen eventjes angstig dichtkneep. "Alsjeblieft.. Doe.. Doe me geen.. geen pijn..." Jammerde ze zachtjes.
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 19:08 | |
| ‘"N...nee.. g-geen...pro..problemen..."’ Vulcanpaw was tevreden dat hij eindelijk haar aandacht had, of in ieder geval haar gezonde verstand boven had weten te trekken. Hij vernauwde zijn ogen tot een dreigende uitdrukking. ‘"Alsjeblieft.. Doe.. Doe me geen.. geen pijn..."’ Hij haalde heel diep adem en spande zijn spieren aan alsof hij werkelijk waar haar open ging krabben, maar in feiten was het nu nog een beetje dreigen. Hollowflight had wel wat mooie technieken geleerd, en gezorgd dat hij in de schaduwen goed kon gedijen maar die had hij tot nu toe nog niet echt kunnen toepassen .. dat dit dan ook zo’n geweldig resultaat gaf maakte hem tevreden. Haar houding en manier van doen deed hem denken aan een WindClan kat, die waren zo dun en zwak als muizen. “Veel pijn hoef ik je niet te doen, met één omhaal van mijn poot kan ik je nek breken.. veel plezier kan ik daar niet uithalen” Bekende hij op een toon alsof hij een kit uitlegde dat twee muizen meer waard waren dan één muis alleen. Zijn gevlekte staart ging dreigend heen en weer, en zijn gele ogen vlamde vol ingehouden, serieuze dreiging. Dit was haast te gemakkelijk, hij betwijfelde het niet dat als hij aan haar vroeg of ze rondjes ging rennen, luid kraaiend als een vogel ze dat ook zou doen.
^ Hoe vaak heb ik nou dreigen genoemd? x'D |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 19:34 | |
Het gras kietelde aan haar lichaam, maar de druk van de eik was groter. Ze had zich er ondertussen heel erg flink tegen aan gedrukt. Haar poten beefden nog steeds, ze wist niet hoe lang ze dit nog vol zou houden... Haar ogen werden ondertussen vochtig van de angst die ze voelde en haar pels stond recht overeind. Nog steeds maakte het niet heel erg veel uit, nog steeds was ze heel erg klein. Ze kon er nou eenmaal niks aan doen. Ze was zo geboren en daar kon ze toch niets aan veranderen? De kater spande zijn spieren aan en het leek even of hij haar echt aan ging vallen. Applepaw kromp nog iets verder ineen en verloor daardoor de balans. Met een zacht piep geluid plofte haar kop op de grond neer, al snel gevolgd door de rest van haar lichaam. Meteen wilde ze opnieuw opstaan, maar doordat de poten van Vulcanpaw kon ze maar geen ruimte vinden om daadwerkelijk haar poten stevig genoeg neer te zetten om op te staan. Het kon gewoon niet, het lukte gewoon niet. Angstig keek ze omhoog, haar goudkleurige kijkers zo rond als de volle maan ondertussen. “Veel pijn hoef ik je niet te doen, met één omhaal van mijn poot kan ik je nek breken.. veel plezier kan ik daar niet uithalen” Bekende de andere apprentice. Zijn gele ogen vlamden met dreiging. Applepaw wendde weer angstig haar blik af. Ze kon niet weg, ze kon niet vluchten... Als ze ook maar de kans kreeg zou ze het zo rap als ze kon op een lopen zetten. Je kon het zien aan de manier waarop ze haar pootspieren de hele tijd aanspande, waarop haar staartje heen en weer zwiepte, en hoe haar ogen wanhopig naar een uitweg zochten. Dit was een oneerlijke strijd en de andere apprentice zou het moeten weten, deze strijd had hij al gewonnen.
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 20:12 | |
| Vulcanpaw keek toe hoe de leerling wanhopig probeerde om een uitweg te vinden, zonder succes. Haar enorm sterke aandrang om te vluchten was bijna bewonderenswaardig, er werd geen snauw terug gegeven, geen klauw ontbloot, enkel gezocht maar een uitweg om te vluchten. “Je aandrang om te vluchten is uniek” Miauwde hij alsof hij het tegen een leerling had en hij haar prees om haar aanvalshouding. “Ik zou bijna zeggen dat je me kon ontsnappen als ik dit deed” Hij sprong van haar af en verdween in de schaduwen, zijn ogen bleven hangen op haar. Zodra ze zou gaan rennen zou ze haar het gevoel geven dat ze gewonnen had, dat ze aan hem ontsnapt was .. dan zou hij toeslaan en haar de betekenis van pijn leren. Hij wilde al heel lang iets doen zoals dit, maar hij kon het moeilijk op zijn eigen clangenoten uitproberen. Deze manier gaf veel meer adrenaline af, gaf je het gevoel dat je echt leefde .. het gevoel van de jacht. Hij spande zijn spieren aan en haalde diep adem, geluidloos maar diep. Zijn grote lichaam was geheel verdwenen in de schaduwen van de nu donkere omgeving, hij viel echt niet op. Hij zou haar zo kunnen pakken als hij wilde .. Zodra ze ging rennen, was het tijd om haar op te jagen. |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil wo 15 aug 2012 - 20:29 | |
Nog altijd kwam haar adem in gejaagde pufjes uit haar mond zetten, haar oren plat in haar nek en ze gooide haar kop wild van de ene naar de andere kant, als een paniekerige prooi tussen de klauwen van de jager. “Je aandrang om te vluchten is uniek” Miauwde de andere apprentice, alsof hij haar prees. Voorzichtig, tussen de tranen door keek Applepaw op, nog altijd bevend. Zou hij haar nu los laten? Haar laten gaan...? “Ik zou bijna zeggen dat je me kon ontsnappen als ik dit deed” Miauwde de apprentice vervolgens, en ineens... Was hij weg. Applepaw verdeed geen tijd, de vluchtroute was al precies uitgedacht. Ze schoot overeind en greep snel haar muis mee. Ze vloog over de wortels van de eik heen, onder een lage struik heen. Als hij haar zou volgen, zou hij daar zeker door afgeremd raken... Want ondanks dat Applepaw fysiek niet zo heel erg veel voorstelde, er was zeker niks mis met haar brein, de tactiek was ze veel beter in. Maar toen kwam de zandheuvel die ze opmoest om te vluchten. Paniekerig sloeg ze haar klauwen uit om te klimmen, maar ze ging langzaam, erg langzaam. Ze trapte zand naar beneden terwijl ze omhoog probeerde te klauteren. Maar steeds zakte ze weer ietwat terug, waardoor ze nog verder vertraagd werd. Ze moest sneller! Sneller!
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 10:38 | |
| Zoals verwacht schoot ze meteen weg, zo vlug als water. Vulcanpaw zette de achtervolging in, de schaduwen als zijn bondgenoot gebruikend en zijn sterke achterpoten om hoge obstakels te overkomen. Hij lanceerde zichzelf over de struik heen, gele ogen gevestigd op de achtervolging. Hij maakte zo weinig mogelijk geluid om de verassing zo meteen keihard aan te laten komen. Met een grijns hoorde hij Hollowflight zijn woorden in zijn hoofd 'Jaag het op, drijf het, de omgeving doet de rest'. Toen hij langs een eik explodeerde zag hij haar de zandheuvel op schieten, met een muis in haar bek. Aandoenlijk Dacht hij, maar ze zou helaas niet meer terugkeren naar RiverClan. Net toen het leek alsof ze bijna boven was gooide hij zichzelf over haar heen en jensde haar met zijn klauw naar achteren. Hij sprong haar achterna en landde nu zonder pardon met zijn volle gewicht op de hare, het gaf hem sterk het idee dat hij haar zo door midden kon breken. Hij boorde zijn nagels in haar schouders en zette zijn achterpoten, klauwen ontbloot en al over de hare heen zodat achterpoot manoeuvres onmogelijk waren. Met gevaarlijk twinkelend ogen rommelde hij "Tijd om jou een les in pijn te leren" Hij stak zijn linker klauw omhoog en reed hem over haar borst.
^ Nope Moon, nog niet .. je mag zo xD |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 10:47 | |
Ze moest weg... Weg! Ze voelde zich hulpeloos terwijl haar achterpoten tegen het losse zand krabbelden maar zo weer weggleden. Lostvoice had haar nog niet geleerd wat ze moest doen in gebied zoals dit. Wanhopig klemde ze haar klauwen in het zand, maar het had geen zin. Ze kwam veel te langzaam omhoog. Bijna, nog een heel erg klein beetje... Ze kneep haar ogen eventjes dicht van angst. Nog zo'n klein stukje... Maar plotseling werd er een schaduw over haar geworpen. Haar ogen sperden zich wijd open van angst. Oh nee.. Oh nee! Scherpe klauwen haakten zich in haar pels en trokken haar naar beneden. Ze hapte naar adem toen ze naar achter tuimelde, terug beneden. Ze voelde zich vreselijk kwetsbaar op haar rug en probeerde zich zo snel mogelijk op haar buik te rollen, zoals Lostvoice haar een keertje geleerd had. Ze was echter te laat, de grote apprentice had zich al op haar geworpen en tegen de grond gedrukt. Angstig schudde Applepaw met haar kop, trapte ze met haar voor en achterpoten. Eindelijk was haar vechtlust wakker geworden, maar het was te laat. Hij maakte met zijn poten ondertussen elke beweging onmogelijk. Applepaw's adem kwam in paniekerige kleine pufjes uit haar mond maakte woordloze bewegingen, als een prooidier dat naar adem hapte. "Tijd om jou een les in pijn te leren" Rommelde het gevaarlijk. Applepaw zag zijn klauw geheven worden en kneep haar ogen dicht. Ze kromp ineen en haar staart zwiepte angstig heen en weer. Een hoog en schril gepiep ontsnapte uit haar mond toen de klauw over haar borstkas ging en ze probeerde zichzelf nog heviger los te trekken. Waarom kwam niemand haar helpen!... Mama.. Papa.. Alsjeblieft!
|
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 12:50 | |
| Vulcanpaw zag hoe de leerling hopeloos een poging deed zich lost te wriemelen, zonder succes. Hij zette één klauw op haar keel en kneep zijn ogen tot spleetjes, hij rook het bloed nu het rook metaalachtig en was niets vergeleken met dat van prooi. Dit was veel intenser, veel heftiger, het maakte zijn vechtlust wakker. Het verbaasde hem nog dat deze leerling niet begon te roepen naar hulp, besefte ze al dat ze hopeloos verloren was? Al op weg naar StarClan? Vulcanpaw sloeg zijn klauw over haar wang heen en nam een stuk van haar neus mee in het proces, bloed kleefde als zeewier aan zijn nagels. Hij sprong van haar af en trok haar aan haar nekvel rond Vierboom. Hij gebruikte zijn gigantische lichaam en sterke spieren om haar weg te slingeren als een lappenpop en haar tegen de steen van Vierboom te slingeren. Hij dook weer op haar af en boorde zijn nagels in haar flank, er een goede, rechte lijn doorheen trekkend. Hij pinde haar neer en siste heel delicaat "Ik zal je laten zien hoe een echte krijger vecht, daarna zal ik je breken" Hij griste haar weer op en lanceerde haar over hem heen om vervolgens weer met zijn klauwen over haar buik te gaan en uit te schieten over haar rechter oor.
(Bane quotes ftw.. beetje modified maar okay <3 bijna Moon, bijna :3) |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 18:07 | |
De jonge apprentice's wereld vulde zich met pijn. Helderrood bloed sijpelde uit de wonden en met deze helderrode vloeistof leek haar vechtlust ook te verdwijnen. Woordeloze kreten ontsnapten uit haar keel en ze probeerde hevig spartelend zich los te wurmen uit de ijzeren greep, het had echter geen nut of zin. Paniek had haar stem weggenomen, ze kon er niks meer uit krijgen. Totdat ze zijn tanden in haar nekvel voelde. Ze trapte met haar achterpoten, schopte met haar voorpoten en probeerde zich uit alle macht los te wrikken, maar ze werd door de lucht gelanceerd en een klap tegen de steen ontnam haar alle adem. Happende naar deze kostbare lucht smakte ze op de grond, maar veel tijd had ze niet om op adem te komen, meer pijn volgde al vlug. "Ik zal je laten zien hoe een echte krijger vecht, daarna zal ik je breken" Werd er in haar oor gesist. Ze voelde zich koud worden en weer werd ze op de grond gesmakt. De klauw over haar buik bracht ongelofelijke pijn, maar het liet haar ineens scherp denken. Rap ging haar kop opzij bij de uithaal naar haar oor en bracht ze zelf met een plotselinge grauw haar eigen poot omhoog naar zijn gezicht, met uitgestrekte klauwen haalde ze uit. In haar ogen schitterde ineens plotselinge overlevingsdrang, alsof dit haar laatste hoop was/ |
|
|
| | | 81
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 18:14 | |
| Vulcanpaw zag hoe nagels langs zijn gezichtsveld schoven, hij ontving de klap en kaatste terug met een hardere over haar flank. Hij snoof schamper en duwde haar met al zijn kracht neer, nagels ontbloot. Hij bracht zijn neus tot haar gebroken oor en miauwde geamuseerd "Ah yes, ik vroeg me al af wat het eerste zou breken-" Hij pauzeerde even, met een boosaardige twinkeling in zijn ogen "Je geest" Hij pakte haar nogmaals op bij haar nek en hees haar omhoog "Of je lichaam" Hij gooide haar weer tegen de steen aan en sprong op haar, klauwen duwde zich in haar wang. Voor hij verder kon gaan rook hij RiverClan. Hij draaide zich om en zag iets aan komen stormen, een grote, cyperse kater. Zijn ogen vernauwde zich. 'Kijk wat we daar hebben' Dacht hij geamuseerd. Hij draaide om en sprintte weg, de heuvel op met een verbluffende snelheid. Zijn werk was gedaan, later zou ze nog wel voor haar terug komen. Hij schoot de heuvel op en verdween met veel geweld tussen een kluit varens.
[ Topic uit, kom maar Moon ] |
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 18:33 | |
| Stormstar trippelde rustig langs de rivier. Hij voelde de wind rustig aan zijn vacht trekken. Hij keek de rivier in en zag de vissen zwemmen, ze schoten weg voor zijn schaduw. Hij glimlachtte geamuseerd. Hij volgde rustig het pad, en liep het kleine tweebeen brugetje over. Hij zagde vogels overtrekken, het was hier zo heerlijk vredig.Kon het maar zo blijven. Opeens drong een oude geur van Applepaw hem binnen. Applepaw was kort geleden ook richting vierboom gegaan. Hij vroeg zich af, wat ze er deed.Het was niks voor de jonge Applepaw om helemaal allen zo ver te gaan. Ze bleef meestal veilig dicht bij het kamp, hij kon haar daar goed genoeg voor. De geur van Lostvoice of Honeypaw kon hij ook niet ondekken, hoe hij ook zijn best deed. Een rilling liep zijn ruggengraat over, hij vond dit maar helemaal niks. Haastig vervolgde hij zijn pad, de geur achterna. Er was niks mis mee, dat Applepaw alleen op pad was. Maar zijn gevoel zei hem dat er iets mis was. Hij rende snel op de vierboom af, hier konden alle clans komen. Maar het was geen volle maan, dus het was zekerniet vriendschappenlijk als je elkaar nu tegen kwam. Uiteindelijk kwam hij bij de vierboom uit. Een ijsklauw sloot zich om zijn hart heen, er stond een apperetice gebogen over Applepaw's lichaam. De jonge kat keek om, zag hem en rende snel weg. Stormstar recette snel achter hem aan, te laat hij was al weg. Het was nu ook belangrijker, dat Appepaw in veiligheid kwam. '' Applepaw!'' Hij ging haastig naar haartoe. ''Applepaw, wat is er gebeurd?'' Stormstar likte haar voorzichtig over haar kopje. '' Kom, het komt allemaal goed, we moeten snel naar Nightstream'' Hij keek haar aan, maar wachtte geduldig op een antwoord, als ze dat had. |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil do 16 aug 2012 - 18:51 | |
Een kermende kreet kwam uit Applepaw's keel gestormd toen de klauwen van de grotere apprentice weer over haar zij reet, klompen vacht en vel meenemende. Ze voelde de energie uit haar wegstromen. Haar adem kwam ondertussen met kleine, vermoeide pufjes uit haar mond en haar grote goudkleurige ogen stonden dof. Ze keek opnieuw weg van Vulcanpaw, de energie en moed niet meer hebbende om tegen te stribbelen om te vechten. Ze kon zijn adem voelen prikken tegen haar gebroken oor en een siddering trok door haar hele lichaam heen toen ze weer ineen kromp. Ze kon geen kant meer op, hij had haar weer klem gezet. Zijn stem rommelde door haar hele lichaam heen. "Ah yes, ik vroeg me al af wat het eerste zou breken-" Weer een pauze in de stem. Applepaw had het ondertussen al opgegeven, ze had de energie niet meer om terug te vechten. "Je geest" Hij pakte haar nogmaals op bij haar nek en hees haar omhoog "Of je lichaam" Weer maakte haar lichaam een pijnlijke smak tegen het steen en plofte ze op de grond neer. Zijn klauwen drukten tegen haar wang en Applepaw richtte nog één keer smekend haar ogen op naar de apprentice. "Alsjeblieft..." Fluisterde ze zachtjes terwijl haar ogen vochtig werden. Maar plots... Was het over, een bekende stem rinkelde in haar oren, alleen op dit moment was ze te moe om 'm te plaatsen. Een tong likte over haar kop en automatisch haalde Applepaw uit, al had ze haar nagels niet uitgeklapt. "L-laat me gaan!..." Jammerde ze zachtjes, met haar ogen stijf dichtgeknepen. Eventjes bleef ze stil en opende voorzichtig één oog, om haar pootje vervolgens beschaamd terug te trekken. "S-sorry..." fluisterde ze, duidelijk oververmoeid. Enkel een stoot adrenaline had de sterke reactie van net kunnen veroorzaken, een schok van angst, want Applepaw zakte alweer in elkaar, zachtjes snikkend en hijgend. ''Kom, het komt allemaal goed, we moeten snel naar Nightstream'' Miauwde Stormstar. Applepaw knikte zachtjes en kneep haar ogen dicht, te moe om echt te reageren. "Hij..hij..h..hij viel me.. a..aan.." Hijgde ze zachtjes, waarna ze nog iets verder opkrulde, duidelijk doodsbang.
|
|
|
| | | Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil vr 17 aug 2012 - 15:46 | |
| Stormstar keek de kleine Applepaw aan. Arme poes, Stormstar had al zoveel met haar te doen. Nu werd ze ook nog aangevallen, ze had het niet makkenlijk. Hij likte haar voorzichtig over haar kopje, ze sloeg met haar klauwtje tegen hem aan. Ze had haar oogjes dicht, en duidenlijk had ze niet in de gaten gehad dat hij het was. "L-laat me gaan!..." Jammerde ze zachtjes, met haar ogen stijf dichtgeknepen. '' Rustig maar Applepaw. Ik ben het, het komt allemaal goed. Die kwelgeest is weg, je bent veilig'' Ze deed een oog open, en toen ze hem zagtrok ze beschaamd terug. ''S-sorry'' '' Maakt niet uit Apple, een heel logische reactie. Je bent een goede en dappere leerling.'' Hij legde zijn neus geurstellend op haar kopje. ''Kom, het komt allemaal goed, we moeten snel naar Nightstream'' Miauwde Stormstar. Applepaw knikte zachtjes en kneep haar ogen dicht, te moe om echt te reageren. "Hij..hij..h..hij viel me.. a..aan.." Hijgde ze zachtjes, waarna ze nog iets verder opkrulde, duidelijk doodsbang. Stormstar zuchtte zorgenlijk, hij had medeleiden met haar. '' Dat zag ik, we gaan snel naar het kamp. '' Hij trok haar zachtjes aan haar nekvel op, en legde haar zachtjes op zijn rug. '' Je bent te vermoeid. Ik zal je naar het kamp brengen. Ik zal je dragen, voor je door het vuur gaan. Ik zal je nooit laten vallen Applepaw.'' Daarna liep hij richting het kamp. De vogels vloten zachtjes rustig melodie. |
| | | Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: I'm necessary evil vr 17 aug 2012 - 21:03 | |
| I try to make it through my life In my way, there's you I try to make it through these lies That's all I do You try to break me You wanna break me Bit by bit, that's just part of it...
Kleine schokjes en huiveringen trokken door het lichaam van Applepaw heen terwijl ze daar opgekruld lag. Kleine plukjes van haar donkere cyperse pels met wit lagen om haar heen verspreid, ruw los getrokken door de voor haar naamloze Shadowclan apprentice. Bloed sijpelde nog steeds uit haar verse wonden en haar hele lichaam leek wel in brand te staan. Er zat een flinke kras over haar neusbrug en borstkas, en overal had ze wat minder diepe krassen. Ze zou geluk hebben als die krassen over haar borstkas geen littekens werden.. ''Maakt niet uit Apple, een heel logische reactie. Je bent een goede en dappere leerling.'' Miauwde Stormstar en hij legde zijn neus geurstellend op haar kopje. Eventjes schoten Applepaw's ogen open en trok ze haar kopje weg. Fysiek contact maakte haar nu nog erger aan het schrikken dan dat het al deed... ''Kom, het komt allemaal goed, we moeten snel naar Nightstream'' Naar zijn anderen woorden luisterde de jonge apprentice niet eens meer. Applepaw sloot haar ogen weer en doezelde weg. Ze voelde nog dat ze opgetild werd, de jonge apprentce kon het niet meer zo veel schelen. Ze zat half in een droomwereld, half in de werkelijkheid. Te moe om nog echt op dingen te reageren.
|
|
|
| | | | Onderwerp: Re: I'm necessary evil | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |