Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icy
Member
Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ   Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 22:05

Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ 348isdd

Heey mensen,
De wachterskronieken is een verhaal die gebasseerd is op "Wachters van het Woord", eerste grote rpg die ik gedaan heb op een andere site en die nog steeds verder gaat. Ik heb besloten om het in een verhaalvorm te schrijven, iets minder afwijkend van het eigenlijke onderwerp maar nog steeds met de vorige dingen er in, en natuurlijk een eigen touch. Credits van dit verhaal gaan naar mij, Tirsa, en Sanne c:

Disclaimer: Dit verhaal zal waarschijnlijk veel personages gaan bevatten, en ik ben iemand die nogal graag met dingen werkt uit doodnormale gesprekjes, die niet van belang lijken, maar dan toch dingen bevatten die in het verdere verhaal belangrijk zijn. (Deze dingen weet ik nog niet zeker, aangezie ik nog steeds aan het schrijven ben en aan het werken, dus ik zeg het alvast) Wees dus aandachtig als je leest.

Nog een extra note: Ik post niet in postsheets, want ik wil dat je je fantasie gebruikt als je alles inbeeld. Wat ik wel kan doen, is character voorsteldingetjes maken en stambomen en alles maken, zodat jullie wat meer op schema zijn. Ik zal alles zoveel mogelijk proberen te beschrijven, en ik heb zelf ook plaatjes van de characters in het verhaal waar ik alles op basseer. Kennis van Griekse Mythologie is in dit verhaal handig! Jullie weten allemaal hoe obsessed ik ben xD Als je die niet hebt, kan je hetgene dat je niet weet eens opzoeken of mij mailen - indien het niet echt duidelijk in het verhaal vermeld staat-. De goden zijn nog steeds fanfiction, en mijn fantasie... Dus als je met iets niet akkoord gaat heb ik liever dat je het voor jezelf houdt, begrijp mij niet verkeerd: Tips en kritiek zijn welkom, alleen niet zulke kritiek.

In de post hieronder zullen alle hoofdstukken staan, en ook de proloog!
Enjoy

Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ   Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 22:05

Hᴏᴏғᴅsᴛᴜᴋᴋᴇɴ

Pʀᴏʟᴏᴏɢ ℘:
Hoofdstuk 1 is klaar!...deze zal verschijnen wanneer hoofdstuk 2 geschreven is en klaar staat in mijn word document.

Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Vhsq4z
Angelwing
Member
Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ DPKsfdL
Stijn.
378

CAT'S PROFILE
Angelwing
BerichtOnderwerp: Re: Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ   Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 10:46

mooi geschreeven

Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Cat_01___free_da_icon_by_hatakesage-d3d9xxm
   Angelwing
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ   Dᴇ ᴡᴀᴄʜᴛᴇʀsᴋʀᴏɴɪᴇᴋᴇɴ // Wᴀᴄʜᴛᴇʀs ᴠᴀɴ ʜᴇᴛ ᴡᴏᴏʀᴅ Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: