| Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. | |
|
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. di 14 aug 2012 - 20:08 | |
| Please, take them, I just can't more!! Ik ben eindelijk een beetje af van mijn account verslaving, en omdat ik er gewoon echt teveel heb ga ik er een paar weggeven.. Ik ben wel een beetje picky, ook mag je je oude accjes terug vragen... Miracle | Deze pasgeboren Bloodclan kitten is een echte duivel. Haar karakter is nog niet helemaal uitgewerkt en ze is de kitten van Malona en Kearn. Ik heb gewoon teveel Bloodclan katten en aan deze ben ik nu nog niet erg gehecht. Butterkit | Met deze kleine Skyclan kitten is nog niet veel mee gedaan. Je mag haar dood laten gaan als je wilt maar ik moet er echt vanaf. Ze is een poesje zonder ouders. Ik ga waarschijnlijk steeds meer katjes toevoegen.My cats search what thingsOmdat ik mijn accountjes echt bekend wil maken ben ik dingen aan het bedenken voor ze. Ik ga hier even al mijn katjes neerzetten die ik nog bespeel en voor sommige zoek ik dus nog dingen. SkippyVoor Skippy zoek ik een paar simpele dingen. Ten eerste zoek ik een andere Bloodclan poes waar hij best goed mee op kan schieten. Een vriendin dus. Ook zoek ik nog een paar katten waarmee Skip eens lekker kan vechten, en misschien zelfs vermoorden. LeafstormLeafstorm heeft al een eigen topic, klikSplashtailVoor Splashtail weet ik niks, en aangezien ik gewoon teveel aan haar gehecht ben kan ik haar nu gewoon nog niet wegdoen. Dus ik hoop dat ik een paar mensjes vind die een topicje met haar zouden willen doen ?? SwiftbreathMet deze poes heb ik ook al niet zo veel gedaan. Ze zit in Thunderclan en voor haar zoek ik ook wat mensjes voor gewoon een topicje. ThornpawThornpaw is, vind ik zelf, best actief. Hij heeft een crush, doet mee met The Blue Star en nog een aantal dingetjes. Maar toch mis ik nog wat voor hem, een broer. Ik vond het wel eens tijd worden voor deze Thunderclan kater voor een broer om lekker mee te jagen. TallpoppyDeze Thunderclan poes is vreselijk crush op de Bloodclan kater Ty. Ty doet alsof hij op Tallpoppy verliefd is en na een tijdje zullen ze kittens krijgen. Als Tall aan Ty wil gaan vertellen dat ze zwanger is word hij boos en valt haar aan. Tallpoppy weet weg te komen met een aantal kleine wondjes en ze weet niet wat te doen. Ze gaat naar Fireheart/Bluestar en verteld alles. Ze vind zelf dat ze vreselijk stom is geweest en ze verwacht al dat ze de clan moet verlaten omdat ze de clan verraden heeft en niet heeft geluisterd naar de Warrior code. Voor haar zoek ik dus een vriendin die haar steunt in deze moeilijke tijd. DreamerpawOok deze poes van mij is redelijk actief. Ze heeft een mentor en nu zoek ik dus ook nog een vriend/vriendin voor haar binnen Windclan, waar ze zo nu en dan eens een topicje mee kan doen. |
|
|
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 9:14 | |
| Niemand ?? Butterkit&Miracle moeten weg. |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 10:40 | |
| Ik ben natuurlijk altijd wel in voor wat topicjes, alhoewel geen van jou katten bij de Riverclan zitten...
|
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 10:52 | |
| Darkblood kan wel een vriendin van Skippy worden :3 |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 11:42 | |
| - Glidingpaw schreef:
- Jammer dat je Miracle weg doet... Ik ben Kearn
Het spijd me Viktor, ik kan der gewoon niet actief krijgen. - Pinkears schreef:
- Ik ben natuurlijk altijd wel in voor wat topicjes, alhoewel geen van jou katten bij de Riverclan zitten...
Dit zijn niet al mijn katjes hoowr, ik heb er 3 in Riverclan, Funnykit, Shimmerpaw & Watercoat. - Fernpaw schreef:
- Darkblood kan wel een vriendin van Skippy worden :3
Okey, maak jij een topic |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 11:49 | |
| - Glidingpaw schreef:
- Ik wil anders ook wel een paar topicjes, ik heb katten in alle clans, behalve in de skyclan en ik heb ook geen kittypet
Heb je een riverclan Apperentice ?? Ik heb Shimmerpaw overgenomen en ik wil der niet laten versloffen |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 11:53 | |
| Topicje met Morningpaw dan ?? Even kijken, heb je ook nog een Windclan Apperentice ?? |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 11:58 | |
| Wil je trouwens nog eff reageren in het trainingstopic van Dreamerpaw&Leopardstrike |
|
| |
Viktor 152 Actief
| |
| |
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 12:07 | |
| Okeyy |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 13:00 | |
| Gaat de verhaallijn van Swiftbreath nog door? (lol ik was nog niet gekozen maar als die door gaat meld ik me opnieuw aan met Bramble) |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 13:19 | |
| xD Over die broers en zussen uit andere Clans toch? (: |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 13:24 | |
| Ohh. Nee sorry, dat gaat niet meer door. Maar als je wild kan Brambleberry wel haar enige zus zijn dan |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 13:41 | |
| Ja leuk ^^ Ik zal trouwens ff reageren bij Frost & Bramble C: |
|
| |
Haribo, you call me Haribo 219
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. wo 15 aug 2012 - 14:04 | |
| ehm.. ik heb wel ene vriend voor Tallpoppy die voor haar open zal staan? xD Hij snapt haar wel een beetje c: Vader en zusje zijn naar de BC vertrokken en hij werd ermee gepest so... *Klik voor profiel* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Please, take them, I just can't more!! | My cats search what things. | |
| |
|
| |
|