|
| Gail 206
| |
| Onderwerp: Fastclaw... zo 26 sep 2010 - 16:19 | |
| Divestream liep opgewekt het kamp uit. Ze begon te trippelen naar de watervallen. Dat vond ze een mooie plaats en ze was gisteren toevallig op onderzoek uitgegaan waar een mooi plekje was en waar weinig krijgers kwamen. Daar kon Divestream lekker nadenken over de gebeurtenissen van die dag. Dearpaw had vandaag lekker een vrije dag gekregen van Divestream en Divestream besloot pas aan het einde van de dag iets te vangen, om Crookedstar toch blij te stellen. Divestream had nu even geen zin in jagen. Ze had nu meer zin in nadenken. Divestream rende zo hard ze kon en was er pas na een poosje. Ze ging bij het plekje zitten. Het plekje was mooi bedekt met laag hangende takken en enkele struiken, je zou haar bijna niet zien liggen als je niet oplette. En dat was precies wat Divestream nodig had. Ze dacht na over Fastclaw. Zou hij haar leuk vinden? Waarom was hij anders zo luid aan het spinnen geweest bij Crookedstar's oproep? |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... zo 3 okt 2010 - 19:13 | |
| Na Crookedstar's oproep was Fastclaw zonder dat iemand het merkte het kamp uit geslopen. Fastclaw moest eigenlijk gaan jagen maar zijn hoofd stond daar nu echt niet naar. Hij moest eens goed nadenken over sommige dingen, hij was hopeloos verliefd op Divestream maar hij wist niet hoe hij het haar moest vertellen. In gedachten verzonken liep hij onbewust in de richting van de watervallen. Hij zocht en plekje waar hij ongestoord kon nadenken. Na lang zoeken vond hij eindelijk een mooi rustig plekje. Het was mooi bedekt met laag hangenden takken en enkele struiken. Suf van het zoeken liet hij er zich neerploffen. 'Wat een mooi plekje zeg, raar dat ik het nog nooit eerder heb opgemerkt', zei Fastclaw nogal luid tegen zichzelf. 'Nu kan ik rustig nadenken', zuchte hij. Fastclaw kon er enorm van genieten als hij naar de watervallen luisterde, hij werd er altijd helemaal rustig van. Nu was dat net zo, maar opeens hoorde hij onrustig geadem. Meteen schoot hij met overeind staande haren recht en hij draaide zich om, en daar zat Divestream ineengedoken achter een met mos begroeide tak. 'Oei sorry Divestream... ik dacht dat je een indringer was', zei Fastclaw beschaamd. |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... zo 10 okt 2010 - 10:41 | |
| Divestream's gedachten leken net wel een bijennest. Divestream zuchtte een paar keer en staarde toen naar het water. Haar gezicht werd weerspiegeld. DIvestream zeg de waterval van boven die flink wat water naar beneden liet stromen. Ja, RivierClan had wel genoeg water. Tijdens bladkaal konden ze weiniger drinken. Als er ijs zou komen nog weiniger. Dan was hun rivier bevroren. Maar daar moest Divestream nog niet aan denken, want dat was het nog lang niet. Nieuwblad was nog steeds bezig. Divestream hoorde een ademhaling en rook een geur. 'Oei sorry Divestream... ik dacht dat je een indringer was', zei Fastclaw toen. Divestream had de geur precies bij stem vervormd tot Fastclaw en ze spinde. 'Fastclaw, kom er lekker bij liggen', zei ze. Ondanks de wind die er speelde werd ze warm en ze maakte gauw plaats. Naast haar was er een richel, maar Divestream negeerde die. Ze wou Fastclaw heel graag naast zich hebben. |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... wo 13 okt 2010 - 20:50 | |
| Gelukkig was Divestream niet boos, ze was blijkbaar helemaal in gedachten verzonken toen hij zich neerlegde vlak voor haar poten. En zodra ze hem zag begonnen haar ogen te blinken en ze begon te spinnen. 'Fastclaw, kom er lekker bij liggen', zei Divestream spinnend. En ze maakte vlug plaats voor Fastclaw. Naast Divestream was een richel, dus hij legde zich voorzichtig neer naast Divestream. Fastclaw merkte dat er veel wind was maar zijn hart verwarmde moeiteloos zijn hele lichaam. Spinnend begon hij Divestream kopjes te geven, dit was juist wat hij nodig had. Door zijn hele lichaam stroomde een warme vloed van geluk, hij hield echt van deze poes en hij had lang genoeg gewacht, hij moest het haar nu vertellen. 'Euhh...Divestream... ik moet je eigenlijk iets vertellen.', mompelde Fastclaw nogal onzeker. |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... wo 13 okt 2010 - 21:02 | |
| Divestream kreeg heel veel kopjes en hoorde Fastclaw spinnen. Zij spinde ook en gaf hem kopjes terug. 'Euhh...Divestream... ik moet je eigenlijk iets vertellen', mompelde Fastclaw. Zijn stem klonk onzeker en dat was niks voor Fastclaw. Zou Fastclaw haar echt nu gaan vragen wat ze hem al zolang wou vragen? Ze was overduidelijk verliefd op hem. Was Fastclaw dat ook op haar? Op Divestream? Op die witte poes van RivierClan? Divestream keek hem vragend aan en spinde luid. 'Je mag mij alles vertellen wat je hartje vast heeft en wat eruit moet natuurlijk', lachte ze vriendelijk naar hem. Ze kroop dichter tegen hem aan en haar staart hing los over de richel heen. Ze had het heel erg warm en ze vond Fastclaw ook een geweldige kater. |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... wo 10 nov 2010 - 17:03 | |
| Divestream begon te spinnen en keek hem vragend aan. 'Je mag mij alles vertellen wat je hartje vast heeft en wat eruit moet natuurlijk', lachte ze vriendelijk naar hem en ze kroop dichter tegen hem aan. Dit was het moment waarop hij al lang wachtte, hij zou Divestream nu vertellen wat hij voor haar voelde. Fastclaw werd misselijk van de zenuwen, zou Divestream hetzelfde voor hem voelen. En dan na een lange stilte kwam het eruit:' Divestream... ik heb een vraagje, al van de eerste keer dat ik je zag was ik enorm onder de indruk van jou, en elke keer dat ik je zag ging er een golf van blijdschap door me heen. Ik wist niet hoe dat kwam en ik heb er lang over gepiekerd, maar nu weet ik het zeker. Divestream ik ben verliefd op jou',zuchtte hij. 'Wil jij mijn partner zijn?',vroeg Fastclaw hoopvol. |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... wo 10 nov 2010 - 19:23 | |
| Divestream's geluk kwam in een golf naar haar toegestroomd. Fastclaw vroeg haar om partnerschap! Hij vroeg het! Hij vroeg het gewoon! Divestream stond te trillen van geluk en haar staart ging nerveus heen en weer, maar zijzelf was enorm blij. 'Natuurlijk wil ik!' floepte eruit en het volgende moment duwde ze Fastclaw om en begon ze hem helemaal onder te likken, terwijl ze luid spinde. Dit was het moment waar zij, Divestream, op had gewacht! Divestream spinde als een gek en begon zijn flank te likken. Ze wreef haar kopje over de zijne en spinde luid. 'Ik voelde hetzelfde voor jou, maar was te zenuwachtig voor een afwijzing. Ik dacht dat je mij niet leuk vond zoals ik jou. Maar nu weet ik dat het wederzijds is. Ik ben hartstikke blij en ook ik kreeg een warm gevoel als ik bij je was. Ik was al vanaf het eerste moment van jouw onder de indruk,' vertelde Divestream, waarna zij haar kopje vol gespin tegen zijn wang duwde en luid spinde. Voor haar kon de dag niet meer stuk! Divestream keek hem aan en spinde nogmaals heel erg luid, terwijl ze met haar poten zijn rug masseerde. Ze legde vervolgens haar kopje tegen zijn buik aan en keek gelukzalig naar de waterval die voor hun stroomde. |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... za 27 nov 2010 - 18:33 | |
| Gespannen wachtte Fastclaw Divestreams antwoord af. En tot zijn opluchting fleurde Divestream helemaal op. Ze begon te trillen en haar staart ging nerveus heen en weer. 'Natuurlijk wil ik!', floepte eruit en ze gooide Fastclaw om en begon hem helemaal onder te likken. Ze wreef haar kopje over de zijne en spinde luid. 'Ik voelde hetzelfde voor jou, maar was te zenuwachtig voor een afwijzing. Ik dacht dat je mij niet leuk vond zoals ik jou. Maar nu weet ik dat het wederzijds is. Ik ben hartstikke blij en ook ik kreeg een warm gevoel als ik bij je was. Ik was al vanaf het eerste moment van jouw onder de indruk,' vertelde Divestream. Ze drukte haar kopje luid spinnend tegen zijn wang. En terwijl Divestream hem masseerde voelde hij Fastclaw zich enorm opgelucht, hij had zich nog nooit zo gelukkig gevoeld. Eindelijk had hij het aangedurft, eindelijk was hij samen met wat de mooiste en de liefste poes op aarde moest zijn. 'Wanneer zullen we het aan de anderen vertellen?', vroeg Fastclaw luid spinnend terwijl hij Divestream speels een duwtje gaf. |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... ma 29 nov 2010 - 7:19 | |
| Divestream kreeg een duwtje, speels en Divestream keek hem lachend aan, terwijl zij zijn vraag aanhoorde. Ja, wanneer? Divestream dacht even na over een logisch antwoord. 'Zodra we er allebei klaar voor zijn, vertellen we het,' zei Divestream toen en ze snorde. Toen ging ze naast hem liggen, met haar kopje tegen de zijne aan. 'Weet je, ik moest Dearpaw trainen voor een krijger. Bij de ceremonie heeft Crookedstar gezegd dat Dearpaw en ik hem naar Moedermuil moesten geleiden. Na die reis wordt Dearpaw krijger!' snorde Divestream enthousiast. Ze drukte haar neus tegen die van Fastclaw en zuchtte even verliefd. Ze snorde luid. 'Je bent heel erg lief,' snorde zij toen en ze keek Fastclaw aan. Haar staart ging in sierlijke bewegingen heen en weer, maar haar gezichtsveld bleef gefocust op Fastclaw hangen, alsof hij na een paar uur misschien doodging. Bij die gedachte dacht ze aan Willowkit en ze moest met moeite haar tranen in houden. Ze keek Fastclaw aan, maar er drupten toch enkele tranen vanuit haar ooghoeken naar beneden, langs haar wang af op de grond.n'Oh Fastclaw, ik mis Willowkit zo! Ik denk steeds dat het mijn schuld is omdat we niet hebben opgelet toen Wilowkit werd getroffen door de bliksem!' zei Divestream. Haar oren zaten plat. |
| | | 56
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... za 11 dec 2010 - 21:23 | |
| 'Zodra we er allebei klaar voor zijn, vertellen we het', antwoordde Divestream en ze kwam naast Fastclaw liggen.'Weet je, ik moest Dearpaw trainen voor een krijger. Bij de ceremonie heeft Crookedstar gezegd dat Dearpaw en ik hem naar Moedermuil moesten geleiden. Na die reis wordt Dearpaw krijger!' snorde Divestream enthousiast. Ze drukte haar neus tegen die van Fastclaw en zuchtte even verliefd. Ze snorde luid. 'Je bent heel erg lief,' snorde zij toen en ze keek Fastclaw aan. Bij die woorden ging er een golf van tevredenheid door Fastclaws hele lichaam. Divestream keek Fastclaw gefocust aan, maar opeens waren haar ogen vol van verdriet. En al snel drupten enkele tranen vanuit haar ooghoeken naar beneden.'Oh Fastclaw, ik mis Willowkit zo! Ik denk steeds dat het mijn schuld is omdat we niet hebben opgelet toen Wilowkit werd getroffen door de bliksem!' zei Divestream. Haar oren zaten plat. Bezorgd ging Fastclaw dichter tegen Divestream aanliggen. 'Ik weet het Divestream, ik mis Willowkit ook maar het was jouw fout niet', suste Fastclaw troostend in haar oor en hij liet ook een traantje. 'Maar alsjeblief Divestream, laten we toch van dit mooie moment genieten.' |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Fastclaw... za 11 dec 2010 - 21:43 | |
| Divestream werd gekalmeerd door Fastclaw's woorden. Toen ze zijn daaropvolgende woorden hoorde, snorde ze zachtjes en likte ze zijn traan weg. Die smaakte lekker zoutig. Divestream snorde zachtjes. Ze legde zich zo dicht mogelijk tegen Fastclaw aan om van zijn lijf te genieten en snorde zachtjes. Ze gaf hem een lik over zijn cypers grijsgekleurde oor. Ze snorde en liet haar oren grappig heen en weer bewegen. Ze vond Fastclaw helemaal fantastisch. Haar ogen keken rustig in zijn ogen en haar witte poten legde ze op zijn witte poten. Zij was helemaal wit en hij had een mooie grijze cyperse vacht. Ze keek hem stiletjes aan. Ook haar tranen waren verdwenen. Daar had Divestream toch de volle moeite voor gedaan en ze snorde luid. 'Oh Fastclaw, ik hou van je,' zuchtte Divestream verliefd, terwijl ze haar oren schattig heen en weer liet bewegen en hem een kopje gaf. Veel van zulke momenten zouden ze waarschijnlijk niet meer krijgen. 'Als wij kleine kits krijgen, gaan ze er vast net zo stoer als jou uitzien en ook net zo snel zijn,' snorde ze, denkend aan hun eerste kee ontmoeten. Toen waren ze al direct van elkaar onder de indruk. |
| | | | Onderwerp: Re: Fastclaw... | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |