Zoeken..

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Zoeken..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ashcloud
Member
Zoeken.. DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 15:00

Splash! Ashpaw's poot zakte diep weg in een modderplas. Gatver.. Ashpaw trok zijn bovenlip iets op en legde zijn oren wat achteruit. Echt weer iets voor hem om in een modderplas te stappen. Hij had weer zitten dromen, slecht plan. Hij zat constant met Sandpaw in zijn kop, telkens als hij aan haar dacht vloeide er pure warmte door zijn aderen heen en was hij met zijn kop in de wolken. Hij kon niet wachten om haar weer te zien, maar nu moest hij focussen, tot nu toe was het goed gegaan, maar wat als het een keer mis ging? Nah, zo moest hij niet denken, het ging vast wel goed? Hij moest zich nu alleen focussen op herbs zoeken, hij had verwacht dat hij hier wel wat watermint kon vinden, door al het vocht konden plantjes hier goed groeien. Bovenop een stijl hellinkje zag hij goudsbloem groeien. Hij trippelde er naartoe, zijn witte pootjes nu zwart van de modder. Hij keek naar boven naar de goudsbloem en hij probeerde zich te herinneren hoeveel ze daar nog van hadden. Hij wist het niet, maarja, reserves waren nooit erg toch? Hij probeerde de helling op te klimmen, maar hij gleed net zo hard weer naar beneden. Verongelijkt keek hij naar boven. Nu ging hij op zijn achterpoten staan, of tenminste dat probeerde hij. Te klein, nu begon hij te springen, weer een muislengte te klein. Hij kneep zijn ogen gefrustreerd dicht terwijl hij nog 1 keer een poging waagde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerclaw
Member
Zoeken.. Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 16:23

Net als hij die poging waagde, snapte Tigerclaw de plant af met zijn tanden. Hij grijnsde breed en kneede de grond met zijn pooten, Wat vond hij het grappig om leerlingen te plagen. Hey jij kleintje!" Grijnsde hij nadat hij de bloem had neergelegd. Met een soepele sprong ging hij de rots op en kraste met zijn grote klauwen op de steen. "Zozo, jij zoekt bloemetjes waar je niet aan kan he?" Hij wist omdat hij groot was hij eng overkwam. Dus bleef hij streng naar het kleintje kijken. Rustig ging hij zitten met zijn staart; hangend op de rots. Hij tilde Ashpaw op en zette hem bij hem. Hij voelde de spanning tussen hen, er was iets wat Ashpaw verborgen hield, dat voelde hij gewoon. Ach, vroeg of laat zou het toch uitkomen. "Ik ben Tigerclaw" Onderbrak hij de stilte, en staarde recht voor zich uit.

[blech, flutjespost]
Ashcloud
Member
Zoeken.. DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 16:31

Plots was het bloemetje weg, meegetrokken in grote kaken. Ashpaw blies geschrokken en deinsde achteruit. Nekharen overeind en zijn staart 2 maal zo dik. Zijn ogen waren groot van schrik, maar toen rook hij pas Shadowclan geur op de grote kater. Ashpaw kalmeerde iets, maar was nog steeds erg op zijn hoede. De kater tegenover hem was groot, echt groot en torende hoog boven hem uit. 'Hey jij kleintje!' Grijnste de kater terwijl hij het bloemetje neerlegte. Ashpaw pakte het bloemetje voorzichtig tussen zijn kaken en tilde het op, het kopje hing geknakt aan het steeltje. 'Hallo' Miauwde Ashpaw beleefd, zijn kop iets buigend. 'Zozo, jij zoekt bloemetjes waar je niet aan kan he?' Miauwde de kater rustig, hij torende hoog boven hem uit en dat maakte dat Ashpaw een beetje nerveus werd, 'Ik had hem bijna..' Miauwde Ashpaw een klein beetje verdedigend, maar erg overtuigend klonk het niet, de verlegen grijsgestreepte kater was niet echt bij de hand. Even maakte hij een geschrokken geluid toen Tigerclaw hem aan zijn nekvel optilde en op de rots neerzette. De stilte was verstikkend, erg verstikkend, totdat de kater deze onderbrak, 'Ik ben Tigerclaw' Miauwde hij. Ashpaw keek op, 'Ik ben Ashpaw, aangenaam,' Miauwde hij beleefd. Hij krulde zijn staart om zijn modderige voorpoten heen en legde het bloemetje neer. Dat praatte wat makkelijker. Ashpaw volgde even de overvliegende vogels met zijn ogen maar zijn blik ging al snel weer terug naar de warrior voor hem, 'Bent.. u hier aan het jagen?' probeerde Ashpaw, 'Ik heb toch geen prooi weggejaagd?..' Hij legde zijn oren ietwat onzeker achteruit.
Tigerclaw
Member
Zoeken.. Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 16:46

Tigerclaw lachte in zijn hoofd, toen het kleintje onzeker zich toch probeerde te verdedigen. Hij was bang van de grote gestreepte kater. Maar Ashpaw was al iets gekalmeerd toen hij merkte dat Tigerclaw in de Shaduwclan zat. 'Ik had hem bijna' Miaauwde Ashpaw naar hem. De gestreepte kater grijnsde. Het kleinere katertje miauwde geschrokken toen de grote kat hem optilde en naast hem neerzette. Tigerclaw keek neer op het katertje dat 'Ik ben Ashpaw' als antwoord miauwde. Tigerclaw knikte en staarde voor zich uit. Hij rook lichte Thunderclan rond Ashpaw, maar hij merkte het niet zo hard op, of beter, hij wóu het niet opmerken. 'Bent.. u hier aan het jagen?' Miauwde Ashpaw beleefd maar onzeker. 'Ik heb toch geen prooi weggejaagd?..' Zei hij er ietwat geschrokken achterna. Tigerclaw schudde zijn kop. "Ik was wat een het rondkijken, en aan het zoeken voor een prooi, tot ik jou zag, het bloemetje proberen vangen." Hij keek naar het kleintje. "Als we dat bloemetje nou even begraven, of hier laten en eerst eens jagen?" Miauwde hij. Tigerclaw vond het misschien wel leuk om leerlingen te plagen, maar het was een beter idee om nu eerst vertrouwen van andere katten out de clan te winnen. "Maar als dat bloemetje zo belangrijk voor je is, kan je het eerst wegbrengen en kom je straks maar even terug." Miauwde hij zo vriendelikk ogenlijk, wat niet erg makelijk was bij hem. Stiekem hoopte Tigerclaw dat de leerling met hem wou gaan jagen, omdat de honger naar een hagedis of een muis erg groot was bij hem.
Ashcloud
Member
Zoeken.. DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitimezo 26 sep 2010 - 16:51

Ashpaw keek even om naar Tigerclaw, de grote kater was nog altijd een beetje intimiderend en misschien zelfs een beetje eng in zijn ogen. Maar toch, het leek hem een goede warrior en een waardige kat. 'Ik was wat een het rondkijken, en aan het zoeken voor een prooi, tot ik jou zag, het bloemetje proberen vangen.' Miauwde Tigerclaw, 'Als we dat bloemetje nou even begraven, of hier laten en eerst eens jagen?' Ashpaw keek op, zijn oren gespitst, jagen? Maar hij was nu medicine cat apprentice.. 'Maar als dat bloemetje zo belangrijk voor je is, kan je het eerst wegbrengen en kom je straks maar even terug.' Ashpaw's staartpunt bewoog nerveus, 'Ik weet niet of Goldenpelt me nog nodig heeft in de medicine cat den.. ik ben namelijk medicine cat apprentice..' Miauwde Ashpaw voorzichtig, hij kon beter niet mee gaan met jagen, hij zou de prooi alleen maar wegjagen, toen hij trainde als warrior apprentice, werd hij soms gepest door andere apprentices als angsthaas, of andere dingen. Hij kon er ook niks van, hij hield niet van vechten, jagen mislukte keer op keer, en hij had er zelfs hoogtevrees bij gekregen. 'Ik denk niet dat het een goed plan is als ik ga jagen..' Begon hij zachtjes, 'Ik denk dat ik de prooi alleen maar weg jaag..' Murmelde hij en hij legde zijn oren wat achteruit. Hij keek omhoog naar Tigerclaw, een beetje nerveus over zijn reactie.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken..   Zoeken.. Icon_minitime

Zoeken..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: