|
| [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; | |
| Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; ma 13 aug 2012 - 18:17 | |
| Goedd, ik besluit er uiteindelijk maar voor te gaan, ik twijfel nu al een maand of twee, en het helpt niet. Ik wil niets ergs doen, ik wil m'n accounts niet laten verstoffen, en ik wil al helemaal niet dat mensen moeten wachten voor verhaallijnen en alles. Nope, dat is nooit m'n intentie geweest, en ik denk dat ik een nieuwe start ga nemen met m'n oude accounts. Hiermee bedoel ik dat ik Moonstripe, Faithmind & Ashcloud hou, omdat ze teveel voor me betekenen om weg te kunnen doen. Het spijt me iedereen, waarmee ik plannen/topics/ideeën had, maar dit gaat niet langer. En ik heb liever dat ik oude accounts weggeef, dan dat ze zoals nu al een tijd inactief staan.
Dus, here we go ;_;
Lustrum Julie mag/beslist mee.
Sorry little emperor, it was nice to meet ye ;_;
Lustrum is een kleine kitten bij de BloodClan, die een soort waanbeeld heeft in zijn hoofd. Nee, hij is niet gek, maar ziet alles meer vanuit een strategisch punt, als een Roman Emporer. Daarmee kan hij soms warrige zinnen uitslaan, en is zijn gedrag ook anders. Hij vind moorden niet erg, en heeft een hekel aan de Clans, omdat hij met dat idee is opgevoed. Maar hij beschouwt sommigen van hun wel als waardig tegenstander, en heeft zo zijn zwakke punt dat hij trots is, en een uitdaging nooit kan weerstaan. Paradox adopteert 'm soort van, terwijl Adams hem ging mentoren. Not sure of dat nog doorgaat, tho.
Clan: BloodClan Rank: Kitten/Apprentice Family: -
Dawnspirit
Thanks ye little, for giving inspiration kind of back. <3
Dawn is een aardige poes, die al snel doorhad dat de echte wereld geen goede plaats was. Alle slechte katten, woorden die pijn deden, oude wonden open maakten, het was niet goed voor de kleine poes. Dus besloot ze zich op te sluiten in haar eigen fantasy wereld, waardoor katten haar begonnen te mijden. Toch weet ze goed wat er speelt, alleen interpreteert ze het anders in haar hoofd. Ze is erg aardig tegen iedereen, maar omdat iedereen haar normaal gezien mijdt, weten velen dit niet.
Clan: SkyClan Rank: Warrior Family: -
Stonepath Quinty beslist sowieso mee.
Meh, sorry Quinty ;_;
Als iemand Jack Harkness kent van Torchwood, dan ken je Stonepath. Hij is een kater die niet graag zich opent voor anderen, zijn echte gevoelens dicht inzich houdt, maar hij flirt wel met iedereen. Hij heeft een zwak voor Lostpath, waarmee hij later partners word. Ze adopteren samen een kitten, maar Lost maakt het uit, bang voor alles. Dit heeft een zware impact op hem, want alles waar hij voor uitgekomen was, is gebroken plots.
Clan: ThunderClan Rank: Warrior Family: Died.
Look guys, I know it can sounds weird or cliché, but I do like them, and I just want a good home for them all, 'cuz they mean something after all, but I can't hold them active myself. ;_;
Mintpaw DELEN
Mintpaw is een zeer aardige poes, die over iedereen wel iets aardigs te zeggen heeft. Ze trekt erg naar haar zus, die ze voor iedereen wil beschermen, en word soms boos op haar als ze weer eens verdrietig is. Niet omdat ze echt kwaad is, maar enkel omdat ze meer wilt dat Apple zich gaat openen. Ze kijkt iemand niet aan op status, maar eerder op verstand. Ze kan op het meeste wel een woordje terugzeggen, en laat zich niet makkelijk uit het veld slaan.
Clan: RiverClan Rank: Apprentice Family: Cinderfall, Lostvoice & Applepaw
Laatst aangepast door Moonstripe op wo 12 sep 2012 - 14:50; in totaal 6 keer bewerkt |
| | | Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; ma 13 aug 2012 - 20:57 | |
| WHY 'R YA SO MEAN D=
Okay, intresse in stone
IRO, WHY.
- THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 26 aug 2012 - 13:49 | |
| No one else? D:
@ Swift, ik zal het er nog eens over hebben met Quinty. (: |
| | | Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 26 aug 2012 - 14:36 | |
| ;a. - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 5 sep 2012 - 13:24 | |
| @Swifthead, ik heb het nog gevraagt, maar we denken dat je het toch al druk genoeg gaat krijgen soon, en dan je Stone niet echt gaat hebben. M'apologies. - M.
Com'n lads. 141 watches, en no one except Swifthead for something? ;_; |
| | | Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 5 sep 2012 - 20:36 | |
| Grom ik zou wel willen maar heb er al teveel :C too bad for me.. D: |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 5 sep 2012 - 20:59 | |
| Ik had Stonepath wel graag willen hebben, maar t kan echt niet. Heb net al m'n accounts weggedaan, en ik ga hem niet actief houden. Sorry meiss :[ |
| | | Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 5 sep 2012 - 21:20 | |
| ik wil wel Mintpaw delen ;3 |
| | | 174
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; do 6 sep 2012 - 8:36 | |
| Ik doe een bodje op Stone ^^ , ik heb net een paar accounts weggedaan dus dit geweldige katertje kan er nog wel bij =A. ( Begrijp het als jullie het neit willen ) A big cat in a small coat - voice:
|
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 9 sep 2012 - 0:18 | |
| @ Tazz, okey zal je morgen/straks ww pb'n. @ Sanne & Bo, geen zorgen, ik begrijp het wel //huggie @ Dawnpaw, ik zal het aan Q vragen |
| | | Liz 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 9 sep 2012 - 0:50 | |
| Trouwens ik ben Lizle ^^ , zag dat dat niet onder Dawnpaw stond xD |
| | | 46
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 9 sep 2012 - 20:06 | |
| Wil je Lustrum miss ook delen ? ;_; I love that little kitteh |
| | | Tadić 574
| |
| | | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 12 sep 2012 - 14:49 | |
| Okey (:
@ Iro, neewh niet echt, weggeven of niet. Sorry dear ;c |
| | | | | | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; wo 12 sep 2012 - 15:17 | |
| Len en ik delen d'r. En het is normaal, geen zorgen (: |
| | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| | | | 310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; zo 23 sep 2012 - 16:15 | |
| Ik wil nie topdringerig zijn maar wanneer wordt beslist of ik Stoneh mag overnemen of niet? c: |
| | | | Onderwerp: Re: [AG] You can handle it, they said. I can't keep them, I have to say ;_; | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |