| //Pluizebolletjes Honey x Cloud. | |
|
|
Merell 97
| |
| Onderwerp: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. zo 12 aug 2012 - 21:26 | |
| Nu Honeyfur & Cloudwalker al een tijdje partners zijn, vonden Lyra & ik het wel tijd voor kitties. Voor de kittens komen, openen ik & Lyra nog wel een paar topicjes. We zoeken maar 2 kittens, want Lyra speelt 1 van de kittens, en in totaal willen we er 3. En natuurlijk willen we dat ze een klein beetje op Honey of Cloud lijken. - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Bekendste Acc.:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Foto:[/b] [b]Extra:[/b] [b]Blijf je actief?:[/b] - Aanmeldingen:
-Lightkit -Carekit -Dovekit -Cyclonekit -Robinkit
- Gekozen:
-Wishkit -Pearkit -
~Merel&Lyra.
Laatst aangepast door Honeyfur. op do 16 aug 2012 - 11:29; in totaal 4 keer bewerkt |
|
| |
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. zo 12 aug 2012 - 21:56 | |
| Naam: Lightkit Bekendste Acc.: Blueeyes Geslacht: poes Karakter: Lightkit is erg lief, ze heeft een goed karakter en is erg rustig. Ze is soms een beetje emotioneel, maar maakt snel vrienden, en ze is als ze goed behandelt wordt een lief lichtpuntje Uiterlijk: Een zwart poesje, met wit buikje, een wit puntje aan haar staart, wit smoeltje en 1 wit pootje. ze heeft nog donkerdere streepjes die je alleen in de zon ziet. Foto: komt wacht, kan nu niet uploaden, zaterdag pas, ben nu op vakantie Extra: Ze heeft een klein littekentje, al sinds haar geboorte, op haar witte pootje, maar hoe weet ze niet. Blijf je actief?: Jep naturlijk mag ik als ik gekozen wordt als tweede, ik heb een geboorte nog nooit mee gemaakt xD Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. zo 12 aug 2012 - 22:07 | |
| Ehm , ik wil niet lullig doen ofzo maar ik zie dat Homey 38 posten heb , terwijl je er 50 nodig heb om partners te worden. Of moe thet partner zijnde nog komen ^^?? |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. zo 12 aug 2012 - 22:27 | |
| Het moet nog komen Yaisa. We hebben er een hele verhaallijn omheen. Btw, ik ben Cloudwalker Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Blubje / Tiny 9
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. zo 12 aug 2012 - 22:52 | |
| Naam: Carekit Bekendste Acc.: Silenthunter Geslacht: Poes Karakter: Lief, zorgzaam, speels c: Uiterlijk: Foto D: Foto:- Spoiler:
Extra: Lijkt niet helemaal op beide, maar uiterlijk kan wel een beetje veranderd worden. c: Blijf je actief?: I promise. D: Eens ik wat te doen heb op een rpg blijf ik meestal actief c: Carekit ~ SilentHunter |
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. ma 13 aug 2012 - 12:48 | |
| Btw, dit is de kitten die ik speel, even dat jullie weten hoe zij eruit ziet. Naam: Wishkit || Wishpaw || Wishdust Bekendste Acc.: Summerkit Geslacht: Poes Karakter: Wishkit word als laatste geboren, en is vrij hyperactief. Ze kan je gemakkelijk de hele dag stalken. De rest van het karakter blijft geheim. Uiterlijk: x Foto:- Kitten:
Komt.
- App:
- Warrior:
Extra: x Blijf je actief?: x Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op do 16 aug 2012 - 11:20; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. ma 13 aug 2012 - 13:28 | |
| Naam: Pearkit - Pearpaw - Pearfur/Pearblossom Bekendste Acc.: Blossompaw Geslacht: Poes Karakter: Wie Rainbow Dash van MLP:FiM kent, kent Pearkit. Ze is een beetje een Tomboy en doet stoer om haar gevoelens te verbergen, toch heeft ze die zeker wel. Uiterlijk: Zie foto Foto:- Spoiler:
Extra: Mag ze áls ze wordt gekozen als eerste geboren worden? ^^ Blijf je actief?: Zeker
Laatst aangepast door Blossompaw op wo 15 aug 2012 - 21:34; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. wo 15 aug 2012 - 21:33 | |
| Ik heb Pearkit's karakter veranderd |
|
| |
37
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 0:02 | |
| |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 10:34 | |
| Ik weet wie Merel (Honeyfur) graag wilde, dus maak ik de eerste kitten bekend! - Spoiler:
En...
- Spoiler:
Het...
- Spoiler:
Is....
- Spoiler:
Pearkit!
De aanmeldingen gaan door. Dus als je nog wil... Schrijf je snel in! Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 11:02 | |
| Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Laatst aangepast door Jaypaw op do 16 aug 2012 - 16:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 11:13 | |
| Yay Ty ^^ |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Merell 97
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 11:39 | |
| Dit wordt de volgorde van geboorte mensjes;
-Pearkit - ? -Wishkit |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 13:38 | |
| oke voor Cyclonekit en Dovekit
Cyclonekit voorbleedpost: Hij liep rustig door het kamp de zon scheen in Cyclone's gezicht. En keek naar de brandende zon. Hij keek naar het nest en mogt voor het eerste naar buiten hij kreeg een glimlach,het was zo mooi nog nooit had hij dit eerder gezien. Cyclonekit voelde het fijne gras tussen zijn pootjes en rook de frisse lucht en hoorde de vogeltjes fluiten. Op gewonden keek hij hij was blij en meer alle gevoelens te gelijk. Hij renden en viel in het gras wat zo lekker voelden,hij wilde nog meer onddekken en keek langs de bossjes en zag het mensen teratorie. "Mam begon hij wat is daar?" Hij begon veder te kijken en zag een monster over de weg rijden. Cyclonekit keek veder en liep naar de vieze geuren van de fabriek,opgewonden en blij was hij maar wat was dat hij keek en ging er in snuffelen het was een groot ding,hij ging er veder in. Totdat hij een klap hoord en de ingang geslooten was,het ding begon te beweegen. Cyclonekit verstopte zig in de agterbak en wachte.
Dovekit Voorbeeld post: Ze lag warm tegen haar mama aan en voelde de warme vacht en keek naar haar broertjes en zusjes. Dovekit keek op van een harde knal en schrok zig kapot, "Mam er is daar iets eng een grote knal." De geluiden klonken heel eng ze kroop dichter tegen haar moeder aan en begon zig af te likken. Nieuwscheerig keek ze in het rond en zag de buiten wereld,ze snuffeld even er kwam een vlinder voor haar. En Dovekit sprong er vrolijk achterna met een glimlach. Ze rook de warme geur stromen en het water golven. |
|
| |
Cato 19
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. do 16 aug 2012 - 13:53 | |
| Here she is <3 even angels have their wicked schemes AND YOU TAKE THAT TO NEW EXTREMES |
|
| |
| Onderwerp: Re: //Pluizebolletjes Honey x Cloud. | |
| |
|
| |
|