|
|
74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:51 | |
| #Jaypaw: Ik ben neutraal En... ik weet niet wat je bedoelt xD #Spottedleaf: Was me niet eens opgevallen... XD #Fernpaw: Bedoel je soms een postsheet? (: #Softkit: Ga dan posten? XD Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:51 | |
| - Morningpaw* schreef:
- Jaypaw schreef:
- Sjeeezzzz respectloos zijn ze >.< ONSPORTIEF! GA LEKKER UIT FLUITEN BIJ JULLIE EIGEN VOLKSLIED!! *niet tegen de belgen hier bedoeld hoor maar die belgen in dat stadium zijn echt onsportief >.< *
Oke wie heeft net de aftrap van Nederland Belgie gezien? Ik wil namelijk graag weten wat jullie reactie erop is >.< Wat is er gebeurt toch? Nou het nederlandse volkslied begint en die supporters van België fluiten ze gelijk af. Dat vind ik niet kunnen.... Toen het Belgiësche volkslied kwam was Nederland ook stil... En bij die van de Nederlanders fluiten ze erdoor heen >.< Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:52 | |
| #Jaypaw: Inderdaad niet erg clean.. Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:53 | |
| Sowry dat zijn belgen nou eenmaal XD Ik lach echt met alles, godzels enzo what did you do to me?D: |
|
| |
Quinty 1249
| |
| //Zucht. Ik denk dat ik maar weer Anime ga kijken. Ik heb te veel pijn in mijn rug om me te kunnen concentreren om te gaan posten. |
|
| |
Babs 991
| |
| - Lostvoice schreef:
- //Zucht.
Ik denk dat ik maar weer Anime ga kijken. Ik heb te veel pijn in mijn rug om me te kunnen concentreren om te gaan posten. Awhh... -hugs- Gaat het?D: -------- Ik kijk gewoon geen voetbal, veel makkelijker xd I'm not yours, and you're not mine, but we can sit and pass the time. No fighting wars, no ringing chimes, we're just feeling fine.
Prachtig Art door Flo <3 |
|
| |
74
| |
| |
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:55 | |
| @Babs; Het gaat wel heuwr :'] Ik moest gewoon anderhalf uur in een niet echt geweldige stoel zitten, achter een te laag bureau. Dus nu doet mijn rug pijn :']
@Freedje; Weet ik <3 |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:55 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Sowry dat zijn belgen nou eenmaal XD
Ik lach echt met alles, godzels enzo what did you do to me?D: Chi jij belg zijn? xD *high five* Ik lach ook met alles, maar no mind nederlanders, wij Belgen kunnen nooit winnen dus we moeten toch ergens ons plezier uithalen x'D |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:57 | |
| - Icy schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Sowry dat zijn belgen nou eenmaal XD
Ik lach echt met alles, godzels enzo what did you do to me?D: Chi jij belg zijn? xD *high five* Ik lach ook met alles, maar no mind nederlanders, wij Belgen kunnen nooit winnen dus we moeten toch ergens ons plezier uithalen x'D Uhu, hier een lachwekende Belg. Nee echt, als ik eens mee ga om naar Lierse te kijken. ;-; die supporters van Lier zijn zo, onbeschoft XD Ze gooien zelfs met geld naar de tegenstanders ;-; |
|
| |
Viktor 119
| |
| |
| |
Jari 10
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 20:59 | |
| laat mij maar de tegenstander van lier zijn ho ho ho (kerst gelach). |
|
| |
74
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:01 | |
| #Chi: Gheghe xD
#Laura: Ik ben half-Belg btw xD
#Jari: Het is ook gemeen, maar da's juist grappig ;p Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
Sanneeee 55
| |
| |
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:05 | |
| NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BELGIIIEEEE SCOORT D: STEKELENBURG WAT DOE JE NOU? D: Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
| @Rush, je vertelde het me laatst nog over die droom met chris XD Ik heb vanacht over m'n crush gedroomd. Mijn hoofd lag op zijn schouder<3 misschien dat ik daarom zo lang geslapen heb?XD |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| - Rosekit. schreef:
- #Jaypaw: Ik ben neutraal En... ik weet niet wat je bedoelt xD
#Spottedleaf: Was me niet eens opgevallen... XD
#Fernpaw: Bedoel je soms een postsheet? (:
#Softkit: Ga dan posten? XD Ben alweer klaar ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 15 aug 2012 - 21:06 | |
| jej over 6 dagen zit ik hier precies 8 maanden C= Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |