Hii there, have you time for me. Stormstar

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blueeyes
Member
Hii there, have you time for me. Stormstar DPKsfdL
260

CAT'S PROFILE
Blueeyes
BerichtOnderwerp: Hii there, have you time for me. Stormstar   Hii there, have you time for me. Stormstar Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 21:33

Een zwarte poes opent haar ogen en gaapt. Blueeyes rolt zich zelf nog een keer op, maar bedenkt dat ze dringend met Stormstar moet spreken. Ze gaapt nog een keer en staat langzaam op. Ze strekt zich en versmalt haar ogen als ze het felle daglicht de Warriors den in ziet schijnen. Ze sluipt de Warrior den uit, in de hoop niemand te wekken. De zwarte poes kijkt naar de lucht. Er zijn een paar wolkjes te zien, er schijnt een felle zon en de lucht is lichtblauw. Ze ziet dat de bloemen langzaam uitkomen. De poes loopt naar de voedselhoop en pakt een kleine muis, om de honger in haar maag te onderdrukken, ookal is het niet veel. Ze loopt naar een kluitje varens en prikt met haar nagel in de muis. Ze scheurt hem door de midden en eet het muis. Ze geniet niet veel van de muis, hij was niet vers. Ze graaft de restjes in en likt haar mond af. Ze geeft zichzelf een grote wasbeurt. Het haar scherpe tong likt ze de restjes mos uit haar vacht. Nu naar Stormstar, denkt de jonge warrior en ze loopt naar de Leaders den. "Stormstar, heb je even tijd voor mij?"

&Stormstar
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: