|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Portmanteau [RPG] vr 10 aug 2012 - 17:34 | |
| Eeuwen terug was er een gestoorde professor genaamd Dr. Portmanteau. Deze professor was zo slim, dat hij dingen uitvond die veel verder waren dan de mensen in de wereld. De andere mensen waren bang voor zijn macht, vooral omdat hij beweerde dat hij alles kon. De mensen dachten al snel dat hij een tovenaar was, omdat hij niet dood ging om een normale leeftijd, en zijn lichaam niet leek te verouderen. De mensen verbanden hem, en gooiden al zijn spullen in de zee. Dr. Portmanteau heeft deze spullen echter terug gevonden, en heeft ver weg van de bewoonde wereld een eigen gebied gemaakt. Afgesloten door een krachtveld. Het rare was; je kon er wel in, maar je kon er nooit meer uit. Dit gebied noemde hij naar zichzelf; Portmanteau. In dit gebied zette hij enkele honden, die zich in de loop der eeuwen zo hadden voortgeplant dat het gebied vol zat met honden. Zo af en toe pikte hij een hond uit het gebied, om daar een van zijn nieuwe uitvindingen op te testen. Deze uitvindingen mislukten soms, maar gingen meestal goed. Hij gaf diverse honden zo speciale mutaties, krachten, of misschien zelfs het eeuwige leven. Welcome!- Lijstje:
]Naam: Portmanteau Soort: [ RPG ] Onderwerp: Honden met mutaties. Omschrijving: Zie het verhaal. Link: www.portmanteau.actieforum.comEventuele banner/afbeelding: -
|
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] vr 10 aug 2012 - 21:13 | |
| Ik vind het erg origineel en mooi, ik ga me denk ik wel aanmelden ^.^ |
|
| |
Danii. 138
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] vr 10 aug 2012 - 21:24 | |
| |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] vr 10 aug 2012 - 22:58 | |
| Ik heb mee aangemeld, even kijken hoe het is ;D |
|
| |
Sophia [PIA] O-o 6
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] za 11 aug 2012 - 18:31 | |
| Ik ga me zeker aanmelden, ik zit nu namelijk vol inspi om te posten met een hond XD |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] za 11 aug 2012 - 18:32 | |
| Echt mooi Ik ga me wel denk ik aanmelden |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] za 11 aug 2012 - 20:27 | |
| Heb me aangemeld, i really love the site :3
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Mushroom C: 462
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] ma 13 aug 2012 - 9:01 | |
| Je weet dat ik me al aangemeld heb ^^ I love it! Hij is goed afgewerkt en hij ziet er netjes uit Chapo!! |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] vr 28 sep 2012 - 17:39 | |
| Oke stof eraf!
Alle gebruikers hebben in totaal 4095 berichten geplaatst We hebben 77 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Jack
Wie nog een poging xD? |
|
| |
Assie 221 Actief
| |
| |
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] za 29 sep 2012 - 13:06 | |
| Leuk om te weten en ik meld je natuurlijk welkom!
Trouwens iedereen is nog welkom ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Portmanteau [RPG] | |
| |
|
| |
|