|
|
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 17:20 | |
| Hi there. Ik wil heb voor mijn gemene Marblekit al een heel lot uit geschreven. Maar ik zoek nu even wat dingen voor het begin, dus zijn kitten tijd. Het verhaaltje.Marblekit is een ondeugend katertje die snel dingen doet die niet mogen, waaronder; het kamp uit gaan, gevechten uitlokken, en ga zo maar even door. Marblekit is buiten dat ook goed in het maken van vrienden, al mogen de meeste katten hem niet, ook kittens... Daar door word hij namelijk best wel gepest. Maar er is toch één poesje die hem wel ziet staan. Marblekit ziet haar juist niet om dat zij juist wat rustiger is, maar op een dag krijgt het poesje toch wel moed en stapt op hem af en vraagt of hij wat wil doen. Marblekit stemt er mee in, en zo worden ze vrienden. Maar door hij toch wel gepest word en door anderen snel buitengesloten word voelt hij zich toch best wel ongelukkig, ook al uit hij dat niet. Andere katten zien iets duisters in hem om dat hij toch wel anders is, om dat hij vaak de regels verbreekt en toch wel ruige dingen doet met anderen!
Later wanneer Marblekit apprentice is zou hij ook minachtend worden behandeld en bij trainingen/patrouilles snel op z'n donder krijgen wanneer hij iets fout doen. Eerst laat hij het er maar bij, maar uit eindelijk zou het toch wel effect krijgen op z'n gedrag. Want met de tijd hij ouder word zou hij zijn clan gaan haten en uiteindelijk ook z'n clan verranden door steeds meer met rogues om te gaan. Wanneer hij warrior is zou de clan ook écht wel weer dingen mee maken...Maar nu eerst heb ik gewoon dingen nodig voor zijn kitten/apprentice tijd. Hier bij heb ik ook een aantal kittens nodig.-Drie kittens die hem graag uit de tent lokken en pesten. [Rond zijn leeftijd] - - - - -Het poesje waar Marblekit goede vrienden mee gaat worden. [De zelfde leeftijd van Marble zo dat ze tegelijk apprentice worden] Gekozen:-Auburnkit-Warriors die hem hard aan pakken wanneer Marblekit gewoon aan het stoeien is [En ook wanneer hij apprentice is snel te hard aan pakken als Marble ook maar een klein foutje maakt]... Hier bij krijg je wel een PB als er een warrior nodig is in een topic, maar dan weet ik gewoon dat ik jou daar voor vragen kan.- Birdsong (Cato) - - - - Code:
-
[size=18][u][b]T[/b]AKE ME![/u][/size] [b]Ik wil Pester/vriendin/warrior zijn:[/b] [b]Reden:[/b] [b]Bekendste account:[/b] [B]Met welk account?:[/b]
Dit is enkel het begin, er zou nog een vervolg komen wanneer Marble een apprentice is, want dan gaan er ook meer dingen nodig zijn. Dat geld dus ook voor wanneer hij Warrior is. Er zijn niet echt regels, enkel gewoon actief zijn, en goede posts typen, en natuurlijk in Thunderclan zitten. .
Laatst aangepast door Marblekit op do 13 sep 2012 - 21:47; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Danii; x Iro; 128
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:24 | |
| TAKE ME! Ik wil Pester/vriendin/warrior zijn: Goede vriendin. Reden: Ik wil Sage echt heel graag actief maken, en dit zou een zeer goede start kunnen zijn. c:
|
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:28 | |
| |
|
| |
Danii; x Iro; 128
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:31 | |
| Uhm.. Swiftheart is een bekende,. c: En nog een hele berg xD |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:36 | |
| O ja, zit Sagekit wel in Thunderclan xD? |
|
| |
Danii; x Iro; 128
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:36 | |
| Dat wil ik gaan doen, maar aangezien hij nu dicht is voor kittens.. D: |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 10 aug 2012 - 21:39 | |
| Oohh... Damn... Well, than we'll wait... |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. za 11 aug 2012 - 23:11 | |
| |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. vr 24 aug 2012 - 18:26 | |
| |
|
| |
lightsoul 59
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. za 25 aug 2012 - 10:38 | |
| TAKE ME!Ik wil Pester/vriendin/warrior zijn:vriendin Reden:wel ik heb nog niet echt veel met lightkit gedaan en hoe je de vriendin beschreef in je verhaal dat was echt net als lightkit so why not Bekendste account:weet ik niet... |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. za 25 aug 2012 - 14:16 | |
| |
|
| |
lightsoul 59
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. za 25 aug 2012 - 17:43 | |
| euh posts? bedoel je andere verhaallijntjjes waarin ik meedeet(met en andere kat)? |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. za 25 aug 2012 - 17:51 | |
| Ja, posts ja, verhaaltjes die je typt met andere katten ^^ Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
lightsoul 59
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 15:57 | |
| eigenlijk heb ik dat nog niet gedaan...ik heb er wel 1 aangemaakt vandaag maar niemand reageert |
|
| |
Viktor 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 16:23 | |
| Ik heb je er gwn bij gezet. Ik zou wel graag die post van je willen zien.
Voor de rest; mensen, c'mon! (het mogen nu ook apprentices zijn die hem iet wat pesten en domme dingen laten doen) |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 16:56 | |
| TAKE ME! Ik wil Pester/vriendin/warrior zijn:vriend Reden:wingkit loopt weg van huis eerst dat hij is aangevalen en daarna vertrekt zijn vader naar de bloodclan als wingkit terug komt en dan gaat hij opzoek naar zijn vader Bekendste account:angelpaw
|
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 16:58 | |
| Wing kit is RC en Marblekit is TC. Je weet dat dat niet mogelijk is? Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Darkforest -
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 17:11 | |
| het kan wel want wingkit gaat lang op reis |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 17:12 | |
| Dat kan alleen als je in Thunderclan komt. Marblekit is nog maar een kitten, en die kan niet dagelijks het kamp verlaten, en al helemaal niet ver, anders verdwaalt hij, om het realistisch te houden. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. zo 26 aug 2012 - 17:18 | |
| ja maar ik bedoel hij gaat niet naar de donder clan maar dan ben jij al een leeerling en Wingkit ook |
|
| |
| Onderwerp: Re: Some things needed. | |
| |
|
| |
|