|
Isa 39
| |
| Onderwerp: wat nu? do 9 aug 2012 - 20:29 | |
| Ik heb me aangemeld bij een clan, en wacht nu of ik erbij gelaten wordt. Maar wat moet ik nu doen? Moet ik nu gewoon wachten, of kan ik ook nog ergens anders een topic openen? Het is mijn eerste accountje hier dus ik heb ook geen andere kat waar ik mee kan spelen.
so, what to do?
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? do 9 aug 2012 - 20:31 | |
| |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? do 9 aug 2012 - 20:32 | |
| - Dapplepaw schreef:
- PinkEars schreef:
- Ik heb me aangemeld bij een clan, en wacht nu of ik erbij gelaten wordt.
Maar wat moet ik nu doen? Moet ik nu gewoon wachten, of kan ik ook nog ergens anders een topic openen? Het is mijn eerste accountje hier dus ik heb ook geen andere kat waar ik mee kan spelen.
so, what to do?
Uhm, ik denk niet dat het handig is om nu te posten zeg maar ;') Je kunt beter wachten tot je word toegelaten en dan pas posten. Dat duurt normaal niet echt heel lang ^^ oke, dan wacht ik wel totdat er een reactie is dankjewel |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? do 9 aug 2012 - 20:33 | |
| Tja... Dat wordt wachten dus. Je kan ook een PM naar Stormstar sturen, zo ziet ze meteen dat jij bij de Clan wilt komen en zal ze je zeker niet in de wachtlijst zetten :3 |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? do 9 aug 2012 - 20:47 | |
| #Linn: Geloof het of niet, maar ik heb dat elke keer bij een nieuw account wel gedaan x) Maar ik denk dat jou redenatie misschien iets handiger is x) |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? do 9 aug 2012 - 21:59 | |
| Ja, ik denk dat ik beter gewoon wacht xP |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? vr 10 aug 2012 - 10:34 | |
| - Breakingpaw schreef:
- Stormstar komt zo online x'3
was net nog bij haar dus ze wil vast controleren of ik al gepost heb iets wat ik een beetje had beloofd -fluit ontschuldig-
Maar Storm is snel dus gewoon even rustig wachten en zoals Q al zegt kan je al inkomen bij oefen rp.
en iets heel onzinnigs -mewantspostwithyouonceyouareaccepted- oke, daar hou ik je aan ;D |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: wat nu? vr 10 aug 2012 - 17:45 | |
| Ik ben online, en zal je toevoegen Voor overige vragen kun je naar het team, en ook naar mij. -Topic kan gesloten worden- |
|
| |
| Onderwerp: Re: wat nu? | |
| |
|
| |
|