[AG] Everything

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] Everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Volcanopaw
Member
[AG] Everything DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Volcanopaw
BerichtOnderwerp: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 12:38

Ello~
Ook ik moet er aan geloven, en sommige accounts verdienen beter.

Leopardpaw » Leopardflare
Residence: WindClan
Rank: Apprentice
Mentor: Stormsong inactive

Leopardpaw is een vrolijke, opgewonden leerling die snel vrienden probeert te maken en te snel andere vertrouwt. Ze heeft een hekel aan BloodClan sinds die haar ouders hebben vermoord toen ze heel jong was. Haar warrior name word Leopardflare, en je mag alles er mee doen behalve haar in een andere Clan gooien.

Bloodspill
Residence: BloodClan
Rank: Warrior

Bloodspill is een gigantische, breedgeschouderde, nacht zwarte kater met een platte kop. Hij draagt een rooie halsband en heeft een hekel aan Clankatten. Hij komt van ver, en zit al sinds een vrij behoorlijke tijd bij BloodClan. Hij is een nors, grommerig geval die niet snel vrienden maakt. Hij maakt ze echter en alleen als hij er baat bij heeft, dus bijvoorbeeld dat hij zo een hoge rang kan krijgen, zo iets.
Hij heeft een bloedhekel aan Icy en zit alleen nog maar in BloodClan voor alliantie's en de bescherming.
Hij mag absoluut niet dood, eventueel mag hij wel via een hele reeds topics dan uiteindelijk rouge worden <- liever niet.

Morticia
Residence: Unknown
Rank: Rogue

Morticia is een langharige, bruine kattin die leeft als eenling. Ze is hier erg blij mee en nadrukt heel vaak hoe goed ze het heeft als eenling. Ze heeft geen speciale afkeer of voorkeur voor een Clankat of BloodClan kat. Kittypets vind ze wel oké. Over het algemeen is ze erg kalm, en neutraal als ze iemand ontmoet die ze nog niet kent. Ze is altijd voorzichtig maar zodra ze weet dat hij geen bedreiging zou vormen, komt ze losser.
Zij mag absoluut niet dood, of bij BloodClan.

Vex
Residence: Unknown
Rank: Rogue

Vex is nog helemaal niets mee gedaan, alleen een geschiedenis uitgewerkt. Ze mag verandert worden, naam verandert worden, dus eigenlijk een soort van nieuw account :3

Perishkit
Residence: ThunderClan
Rank: Kit

De kit van mijn eigen Deathstrike, en Tigerwing van Jinte. Hij is een tijgertje met mosgroene ogen :3
Hij is nog helemaal niet uitgewerkt, en zal pas later achter zijn ware wortels komen. (half ThunderClan half ShadowClan). Karakter mag je zelf bepalen, zo lang het maar niet slecht word.
Hij mag niet dood :3

Fallenheart
Residence: ShadowClan

Een verdorven, nacht zwarte kater met geelgroene ogen (:
Hij is arrogant, spreekt elke hoge rang tegen en heeft altijd de volle support aan zichzelf. Hij staat achter alles wat hij zegt en is een echte pester. Hij is meer van het doen dan van het denken, dus de consequenties zijn niet echt in zijn woordenboek vermeld.

Littlestep
Residence: Kittypet home/Wild
Rank: Apprentice

Littlestep is de ex tweebeen kit die word getraind door zijn oom, Severus. Nog niets mee gedaan, en Quinty die beslist mee :3

Lust
Residence: BloodClan
Rank: Kit

BloodClan kit. Ze is achtergelaten door haar moeder een maan geleden, en ze wacht nog steeds trouw tot ze terug komt. Ze is gebaseerd op de Lust uit FMA (Full Metal Alchemist) Dus probeer dat karakter ook zo te vormen (:

Zo, that's about it. Als ik accounts nog vergeten ben voeg ik die bij (;
Zo houd ik alleen nog Mapleleaf, Honeypaw en Vulcanpaw over. (op de achtergrond nog Cinderfall, Ariana en Emberpaw)

Honeypaw » Mapleleaf » Vulcanpaw
[AG] Everything Vulcanpaw1
Theatricality and deception, powerful agents for the uninitiated.
But we are initiated.

Tumblr || Six Of Nine

Laatst aangepast door Vulcanpaw op di 14 aug 2012 - 19:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
[AG] Everything RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimevr 10 aug 2012 - 11:31

Page word toegevoegd, Russetkit er afgehaald~
Chalice word een deel account (:

Come on, niemand? D:

The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burn[AG] Everything Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Volcanopaw
Member
[AG] Everything DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Volcanopaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 13:13

Sorry voor de dubbelposts

Komop, niemand? Ik ben niet meer heel picky aangezien ze echt een nieuw tehuis nodig hebben ;_;

But we are initiated.

Tumblr || Six Of Nine
Musicvibe
Member
[AG] Everything Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:18

Ik wil Perishkit wel delen?.

[AG] Everything Sm50V8B
My mascot!:
Dreamerghost
StarClan
[AG] Everything DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:20

Ik wil Vex wel, om er een geheel nieuw account van te maken Very Happy
Volcanopaw
Member
[AG] Everything DPKsfdL
81

CAT'S PROFILE
Volcanopaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:22

Daniëlle krijgt Vex, en over Perishkit denk ik nog na. Got to ask Jinte first :3

But we are initiated.

Tumblr || Six Of Nine
Dreamerghost
StarClan
[AG] Everything DPKsfdL
Daniëlle, but call me Daan :p
299

CAT'S PROFILE
Dreamerghost
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:25

Mag ik zijn ww Smile
Linttail
Member
[AG] Everything DPKsfdL
It starta with a B and ends with a S >D
133

CAT'S PROFILE
Linttail
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimewo 15 aug 2012 - 21:47

...

[AG] Everything Nowopx

Spoiler:
Mockingpaw
Member
[AG] Everything DPKsfdL
Assie
221
Actief

CAT'S PROFILE
Mockingpaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 7:36

Ik wil Perishkit wel ^^ Ben oowk diegene die Vex had overgenomen, maar die bestaat al niet meer ^^

[AG] Everything QWaJaCg
Even though you saved him, he betrayed you, so sad!
Weak persons are sly and irresponsible, they always try to put the blame on others ღ
Mapleleaf
Member
Eden
410
Actief

CAT'S PROFILE
Mapleleaf
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedo 13 sep 2012 - 10:46

Hm, sorry :c
Ik was helemaal in de war en dacht dat niemand Vex genomen had! D:

Ik denk dat ik Perishkit aan jou geef, sorry Iro :c
forgot about this topic xD

Ik haal zijn wachtwoord even boven en dan stuur ik hem door.
wachtwoord doorgestuurd, have fun.

[AG] Everything OP2PVZe
Sandpaper kisses, papercut bliss.
Don't know what this is, but it all leads to this:
You're gonna leave her. You have deceived her.
crystalkit
Member
[AG] Everything DPKsfdL
34

CAT'S PROFILE
crystalkit
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitimedo 8 nov 2012 - 19:33

ik wil wel Bloodspill

[AG] Everything Avapp

ziva
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Everything   [AG] Everything Icon_minitime

[AG] Everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-