|
| 81
| |
| Onderwerp: [AG] Everything do 9 aug 2012 - 12:38 | |
| Ello~ Ook ik moet er aan geloven, en sommige accounts verdienen beter.
Leopardpaw » Leopardflare Residence: WindClan Rank: Apprentice Mentor: Stormsong inactive
Leopardpaw is een vrolijke, opgewonden leerling die snel vrienden probeert te maken en te snel andere vertrouwt. Ze heeft een hekel aan BloodClan sinds die haar ouders hebben vermoord toen ze heel jong was. Haar warrior name word Leopardflare, en je mag alles er mee doen behalve haar in een andere Clan gooien.
Bloodspill Residence: BloodClan Rank: Warrior
Bloodspill is een gigantische, breedgeschouderde, nacht zwarte kater met een platte kop. Hij draagt een rooie halsband en heeft een hekel aan Clankatten. Hij komt van ver, en zit al sinds een vrij behoorlijke tijd bij BloodClan. Hij is een nors, grommerig geval die niet snel vrienden maakt. Hij maakt ze echter en alleen als hij er baat bij heeft, dus bijvoorbeeld dat hij zo een hoge rang kan krijgen, zo iets. Hij heeft een bloedhekel aan Icy en zit alleen nog maar in BloodClan voor alliantie's en de bescherming. Hij mag absoluut niet dood, eventueel mag hij wel via een hele reeds topics dan uiteindelijk rouge worden <- liever niet.
Morticia Residence: Unknown Rank: Rogue
Morticia is een langharige, bruine kattin die leeft als eenling. Ze is hier erg blij mee en nadrukt heel vaak hoe goed ze het heeft als eenling. Ze heeft geen speciale afkeer of voorkeur voor een Clankat of BloodClan kat. Kittypets vind ze wel oké. Over het algemeen is ze erg kalm, en neutraal als ze iemand ontmoet die ze nog niet kent. Ze is altijd voorzichtig maar zodra ze weet dat hij geen bedreiging zou vormen, komt ze losser. Zij mag absoluut niet dood, of bij BloodClan.
Vex Residence: Unknown Rank: Rogue
Vex is nog helemaal niets mee gedaan, alleen een geschiedenis uitgewerkt. Ze mag verandert worden, naam verandert worden, dus eigenlijk een soort van nieuw account :3
Perishkit Residence: ThunderClan Rank: Kit
De kit van mijn eigen Deathstrike, en Tigerwing van Jinte. Hij is een tijgertje met mosgroene ogen :3 Hij is nog helemaal niet uitgewerkt, en zal pas later achter zijn ware wortels komen. (half ThunderClan half ShadowClan). Karakter mag je zelf bepalen, zo lang het maar niet slecht word. Hij mag niet dood :3
Fallenheart Residence: ShadowClan Rank: Warrior
Een verdorven, nacht zwarte kater met geelgroene ogen (: Hij is arrogant, spreekt elke hoge rang tegen en heeft altijd de volle support aan zichzelf. Hij staat achter alles wat hij zegt en is een echte pester. Hij is meer van het doen dan van het denken, dus de consequenties zijn niet echt in zijn woordenboek vermeld.
Littlestep Residence: Kittypet home/Wild Rank: Apprentice
Littlestep is de ex tweebeen kit die word getraind door zijn oom, Severus. Nog niets mee gedaan, en Quinty die beslist mee :3
Lust Residence: BloodClan Rank: Kit
BloodClan kit. Ze is achtergelaten door haar moeder een maan geleden, en ze wacht nog steeds trouw tot ze terug komt. Ze is gebaseerd op de Lust uit FMA (Full Metal Alchemist) Dus probeer dat karakter ook zo te vormen (:
Zo, that's about it. Als ik accounts nog vergeten ben voeg ik die bij (; Zo houd ik alleen nog Mapleleaf, Honeypaw en Vulcanpaw over. (op de achtergrond nog Cinderfall, Ariana en Emberpaw)
Honeypaw » Mapleleaf » VulcanpawTheatricality and deception, powerful agents for the uninitiated. But we are initiated.
Tumblr || Six Of Nine
Laatst aangepast door Vulcanpaw op di 14 aug 2012 - 19:23; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| | | | 81
| |
| | | | iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Everything di 14 aug 2012 - 19:18 | |
| Ik wil Perishkit wel delen?. |
| | | Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: [AG] Everything di 14 aug 2012 - 19:20 | |