Accountmarkt

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Accountmarkt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
Accountmarkt LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:11

Beste leden,

Dit is niet iets wat ik met de rest van het team heb besproken, maar ik denk dat ze het allen wel met me eens zijn. Er komen steeds meer acc. op de account markt, en steeds minder mensen willen ze hebben vanwegen de hoeveelheid accounts die zij dan zullen hebben. Nu weet ik dat er ook nieuwe leden komen, maar niet genoeg om de hoeveelheid inactieve accounts te verminderen. Ik wil jullie alsjeblieft vragen, niet té veel nieuwe accounts aan te maken terwijl je er nog een grote hoeveelheid van heb liggen. Ik vraag jullie misschien eerst een kijkje te nemen op de acc. markt of er nog een oud acc. is waar je wat mee kunt. Of het stof van een account af te blazen dat je al had. Ik weet dat de verleiding om een nieuw account aan te maken groot is, en ik heb dit zelf ook. Als je ziet naar de hoeveelheid die ik er op heb gedumpt, en ik er dan nog een stuk of 5 aan over heb gehouden. Ik heb het geluk gehad dat veel mensen reageerde, en mijn accounts snel weg waren gegeven, maar dit gebeurd niet veel. Ik denk dat de boodschap duidelijk is, wil je een nieuw account; kijk dan eerst of je er een kan over nemen. Of, of je er nog een hebt liggen waar je eerlijk nog wel wat mee kan. Misschien heb je er nog maar drie posts mee gemaakt? Dan kan ik je naam veranderen en kun je er opnieuw mee beginnen. Maar als er veel RPG posts zijn, natuurlijk niet zonder een goede verhaallijn die er achter zit en toestemming die te maken.

Bluestar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowrose
Member
Accountmarkt DPKsfdL
Freedje
838

CAT'S PROFILE
Shadowrose
BerichtOnderwerp: Re: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimewo 8 aug 2012 - 23:46

Ik ben het helemaal eens met deze regel :3
Douce
Member
Accountmarkt DPKsfdL
Liz
155
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Douce
BerichtOnderwerp: Re: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 1:31

Ik ben het er mee eens , ik heb zelf de verleiding ome en kittypet aan te maken omda tik een verhaallijn daarmee ik gedachte hebt. Maar ik wacht tot de rest wat actiever is of kwijt ben.
Brightspots
StarClan
Accountmarkt O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 1:38

Ik ben het er mee eens.
Maar ik weet niet hoe veel moeite het kost om een account te verwijderen voor een admin.
Maar als er een account is die je hebt aan gemaakt, niet veel mee is gebeurd, en niemand wilt 'm hebben, kan die dan niet verwijderd worden als je het zelf aan geeft?
Poppywhisker
Member
Accountmarkt DPKsfdL
107

CAT'S PROFILE
Poppywhisker
BerichtOnderwerp: Re: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitimedo 9 aug 2012 - 10:15

Ik stem er in mee.
De verleiding is groot, en als noob heb ik deze fout al gemaakt, maar ben nu te lame om ze weg te doen. ;A;
Dus deze regel zorgt ervoor dat dit wss niet met andere zal gebeuren.
Goed bedacht, Sanne!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Accountmarkt   Accountmarkt Icon_minitime

Accountmarkt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: