|
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: ~1e keer~Snowkit~ wo 8 aug 2012 - 15:35 | |
| In het Thunderclancamp lag een klein wit poesje uitgestrekt op een grote steen. Het was zonhoog en dat was te merken in het kamp. Genietend van de zon keek Snowkit rond. Bij de Elders Den zag ze enkele katten kletsen en wat verderop zag ze een paar warriors en apprentices zich klaarmaken voor een volgende patrouille. Snowkit was een beetje jaloers op die apprentices. Waarom mogen zij mee en ik niet? Vroeg ze zich af. Maar het antwoord op die vraag wist ze ondertussen al. Telkens als Snowkit het aan haar moeder vroeg, kreeg ze het antwoord dat ze nog te jong was. “Je moet 6 manen oud zijn om apprentice te worden”, was het antwoord dat haar moeder daarop gaf, “maar wees gerust, voor je het weet is het zover” Bij de herinnering aan die woorden draaide Snowkit zich op haar rug, zodat de zon ook haar witte buikje kon verwarmen. De woorden van haar moeder weergalmden nog in haar hoofd. Ze keek er al lang naar uit om apprentice te worden. Snowkit boog haar hoofd achterover. Nu zag ze het hele kamp ondersteboven. Ha, wat grappig, dacht ze. Ze bleef even in die gekke houding liggen, tot een klein groen diertje haar aandacht trok. In een wip stond ze recht op haar vier poten, met haar ogen nog steeds op het diertje gericht. Jouw heb ik, kleine sprinkhaan, dacht ze. “Ik zou maar oppassen voor mij” miauwde ze zachtjes. Maar haar gemiauw deed de sprinkhaan schrikken, en hij sprong weg. “Hé wacht” schrok Snowkit en ze sprong achter het diertje aan. Snowkit volgde het diertje tot aan de doornstruiken die het kamp afscheiden van de rest van het woud. “Nu heb ik je” mauwde ze en ze sprong naar het diertje. Maar ze was te laat. Het beestje verdween al door de doornstruiken. “Hé, jij speelt vals” riep Snowkit. Ze draaide zich om en liep teleurgesteld terug naar de steen waar ze eerst op lag. Ze had een nieuwe les geleerd: prooi vangen is niet zo makkelijk als het lijkt.
Ik denk dat ik wel wat tips kan gebruiken... |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 9 aug 2012 - 13:20 | |
| Nou, ik zou anders maar niet zo slecht over jezelf spreken als ik jou was, hoor. Ik ben benieuwd hoe lang je dit al doet, want je post is super! Je onderscheidt goed gedachten en gezegde woorden, dat vind ik heel knap, want velen zouden dat namelijk gauw vergeten, om iets in cursief te zetten als ze iets willen zeggen. Dus nee, ik merk echt geen fouten op ^^ Tips heb je niet nodig, zoals je het nu doet, is mooi genoeg :3 |
|
| |
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 9 aug 2012 - 15:14 | |
| Wauw, zo'n reactie had ik echt niet verwacht XD Het is nog maar de eerste keer dat ik dit doe, maar ik heb al veel boeken gelezen dus misschien ligt het daaraan |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 9 aug 2012 - 18:33 | |
| Mooie tekst! Als dat nog maar de eerste keer is. Het is een mooie tekst op zich, en er zit ook een zekere wijsheid in (voor katten toch). Zeer mooi!
Cloudheart. Cloudheart (Ik dus) |
|
| |
Freedje 83
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 9 aug 2012 - 20:13 | |
| #Snowkit: Niet zo onzeker over jezelf zijn! Ik weet zeker dat als je andere posten vergelijkt met de jouwe en een topic met iemand start waarvan je denkt dat die een geduldige poster zal zijn en waar je ook een voorbeeld aan kan nemen, je zeker veel beter gaat posten. Je doet het nu al zo geweldig :3 Go with the flow! :3 |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 9:54 | |
| snowkit, je doet het helemaal niet slecht joh! juist heel goed! |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 10:06 | |
| Het lijkt bijna onmogenlijk, dat dit je eerste keer is ^^ Heb je niet op andere rpg's gezeten? Je doet het verdomt goed. Het is echt heel erg goed, je bent helemaal klaar voor de echte rpg Snowkit. Ik zou niet langer je tijd in de oefening verdoen Veel plezier, als je ooit een RC acc hebt, wil ik gerust een keer een topic met je ^^ |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 10:18 | |
| Heel erg goed ^^ Ik zit er al heel lang op en ik maak slechtere posts xD |
|
| |
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA 256
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 10:22 | |
| ik zit hier al best lang op en je doet het 10000x beter dan mij >.< Dus your ready for the real RpG. |
|
| |
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 12:20 | |
| Bedankt voor die reacties! Dit is dus echt nog maar de eerste keer dat ik dit doe xD Dan zal ik maar in de echte RPG beginnen zeker?? |
|
| |
Danii. 109
| |
| |
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 12:45 | |
| Ja, er is geen rede om nog te oefenen. Je kan zeker beginnen |
|
| |
Elfje 126 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 12:47 | |
| - .Snowkit schreef:
- Bedankt voor die reacties!
Dit is dus echt nog maar de eerste keer dat ik dit doe xD Dan zal ik maar in de echte RPG beginnen zeker?? Ik wil best een topicje? ^^ |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 12:54 | |
| - Softkit schreef:
- .Snowkit schreef:
- Bedankt voor die reacties!
Dit is dus echt nog maar de eerste keer dat ik dit doe xD Dan zal ik maar in de echte RPG beginnen zeker?? Ik wil best een topicje? ^^ Mag Slykit ook mee doen ze is inactief XD |
|
| |
Ine 80 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ do 16 aug 2012 - 13:24 | |
| @Softkit: ik wil wel eens proberen? @Darkblood: Slykit mag van mij ook meedoen |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: ~1e keer~Snowkit~ | |
| |
|
| |
|