Rpg liefdes topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Rpg liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
Icestorm
StarClan
Rpg liefdes topic DPKsfdL
93

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (Died at 18 Moons)
Gender:
Rank:
Icestorm
BerichtOnderwerp: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimevr 24 sep 2010 - 21:11

Inspiration struck na de liefdestopicxD

Iig, hier kun je praten over de liefdes in de rpg, nieuwe crushes van je rpg katten of stiekem katten koppelenx3...

Je moet alleen niet mensen gaan pushen ofzo.. Dat maakt het eerder vervelend xD



~.:yume no tsudzuki oikaketeita hazu nano ni, magarikunetta hosoimichi hito ni tsumazuku:.~
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstar
StarClan
Rpg liefdes topic DPKsfdL
216

CAT'S PROFILE
Age: ~ 4 jaar
Gender:
Rank:
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:31

Eerste bericht lolz xD
Ik zal wel ff alles van al mijn accounts zeggen xD
Volgens mij is Aqualight op Brokenstar alleen weet die het in de rpg nog niet D:
En Night is verlieft op Aztec ^^
Batflight en Blacknight zijn bij elkaar.
Shadowpaw is verlieft op Graypaw en hij stiekem ook een beetje maar hij geeft het niet toe, zelfs niet aan zichzelf.
Moon is een net geboren kitten, maar krijgt vast genoeg moeder- en vaderliefde :'D
Littlecreek is medicine cat dus hij mag geen liefde hebben maar dat heeft hij ook niet xD

Dat was het denk ik xD

-Brokenstar/Night/Graypaw/Batflight/Littlecreek/Moon en voor de helft Spottedtail


Rpg liefdes topic Brokenstar-1

Rpg liefdes topic NyanBrokieFinished

Night - Brokenstar - Eclipsekit - Littlecreek - Batflight - Dúlin

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:36

Oké, als Brokenstar gaat, dan durf ik het ook wel Very Happy

@ Shadowpaw: Is verliefd op Graypaw, alleen durft ze het zelf af en toe niet toe te geven aan zichzelf en schaamt zich ervoor.

@ Icy: Is verliefd op Lionheart, heeft een relatie met hem en vier kittens: Braveheart, Cinder, Freddy & Leaf.

@ Aqualight: Is in ban van Brokenstar en is van plan dit te vertellen. Wie nieuwsgierig is, moet maar bij ShadowClanterritorium gaan zoeken welk topic we zijn Razz Gemeen is Aqualight, hè?

@ Shadowfur: Is momenteel op niemand verliefd en heeft geen verliefde gevoelens ontwikkeld of probeert er achter te komen. Shadowfur heeft een goede kans dat ze misschien zonder partner door het RPG leven gaat.

@ Bluepaw: Heeft net ontdekt dat hij iets voor Kittypaw voelt toen ze samen aan het jagen waren. Momenteel nog wachten op proces langs Kittypaw's kant.

@ Divestream: Is verliefd op Fastclaw en ontwikkelen samen mooie gedachtes die niet uitgesproken durven te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:40

Dit weten jullie natuurlijk allemaal ik heb een relatie met Steelfang al sinds het het het begin van dat we we leerling waren we zijn nu gelukkig met onze 3 kittens die overigs nu maar voor de helft geboren zijn X'D.


Rpg liefdes topic 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallstar
StarClan
Rpg liefdes topic DPKsfdL
159

CAT'S PROFILE
Age: Ageless..
Gender:
Rank:
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 10:49

Lol^^ Bluepaw en Kittypaw zijn schattig samen Wink net zoals bijna elk koppeltje hierxD

Nou ja, ik heb nog niet zo heel veel liefde in de rpg, en de helft is verbodenxD...

Ik heb natuurlijk Honeyfeather en Ravenwing,

En er bloeit iets tussen Ashpaw en Sandpawx3...

Voor de rest van mijn karakters(Emberstorm, Icepaw en Tallstar), zij hebben de pijlen van cupido nog niet gevoelt x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rpg liefdes topic Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 12:43

Whaaa mijn liefdes.

Nightpaw ~ So sad but it's true, Ashpaw she loves you! Lolz, had ik al langer in gedachten, maarja. Zij is een medicine cat apprentice en hij ook, daarbij zit Sand ertussen.

Firepaw ~ This is the one everyone wants to know about, but it's gonna take a while for i'll shout it out loud. Wie Firepaw gaat loven, raad het maar. Ik heb het al in mijn hoofd.

Scourge ~ His hart is not to be given away, evil and sadistic all night and day. Tja, Scourge, welk evil laat zijn hart nou echt weg geven? Nee ik denk dat ik het zo hou.

Dewkit ~ So young, no fear, but your love will be on the other side of the river, my dear. Een heel verhaal over haar bedacht. Mijn favo karakter, maar toch weet ik weer drama te scheppen in een verhaal.

Whitestorm ~ Keep following that leaders track, only hoping she'll love him back. Iedereen heeft dat topic over Bluestar & Whitestorm kittens wel gezien. Nou, weet hij dat alleen nog niet.



Rpg liefdes topic RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
1413

CAT'S PROFILE
Age: 19 manen
Gender:
Rank:
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 14:28

Tja, nu ga ik ook even spammen hoor Very Happy

Kittyheart~
Bluewave, loving you is real!

Raindrop~
Blacksky is the true ^^ ze hebben ook kits Very Happy

Sandstorm~
Mijn rogue heeft met Ijsel! Hun kits; Moon, Ice, Aube, Swan en Seashell

Dapplekit~
Love will come unexpected and forbidden, little kit..

Dewstream~
Dewstream.. blijft nog wel even single denk ik

Duskpelt~
Zij heeft een crush op Crookedstar.. niet erg slim, maar oké Very Happy

Blackclaw~
Dramatisch hoor; verliefd op Shadowfur. Shadowfur verbannen, hij heeft haar later verraden voor zijn Clan, dus nu is Blackclaw lekker single.

Leopardstrike~
Duister en vals.. dus ja, single.

Ikzelf ben ook nog single.. al 15 jaar xD


Laatst aangepast door Kittyheart op ma 13 dec 2010 - 15:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
418

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 14:31

Kittypaw (en al die andere) hij ia wel online want ik speel hem ook dus kan je altijd vragen als ik even op hem online kom
Terug naar boven Ga naar beneden
Crookedstar
StarClan
Rpg liefdes topic DPKsfdL
460

CAT'S PROFILE
Age: 4 jaar
Gender:
Rank:
Crookedstar
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:36

Steelfang: Hij houd zielsveel van Sunpelt zoals jullie al vaak hebben gelezen en vast wel weten
Scytheshade: Purplestorm is zijn grote liefde en enige vorm van liefde die hij heeft gehad.
Angelos: Had kittens met Leopardfur maar voelde niks voor haar, nu heeft hij geen liefde alleen nog de liefde voor zijn kittens
Swiftstorm: Wil geen liefde dat duurt hem te lang
Crookedstar: Volgens mij valt duskpelt op hem alleen kan dat wel (omdat Crookedstar niet mijn echt eigen char is)
Tigerkit : Vind meisjes eng.


Ikzelf heb al anderhalf maand geen relatie meer gehad.


Rpg liefdes topic 1z65z6a
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerclaw
Member
Rpg liefdes topic Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Age: 57 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:40

Tigerclaw: Nog niet in RGP geweest =P Hij zal denk ik ook niet snel een relatie aangaan met iemand.


Rpg liefdes topic Xm87ck10
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Rpg liefdes topic Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:40

LATEN WE SCOURGE EN TIGERCLAW KOPPELEN x'D


Rpg liefdes topic RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigerclaw
Member
Rpg liefdes topic Tumblr10
Mark
127
Actief
"The end."

CAT'S PROFILE
Age: 57 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigerclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 16:42

AAAH TIGERCLAW IS NIET GAY D:


Rpg liefdes topic Xm87ck10
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionheart
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Age: 1jaar en 1 maan
Gender:
Rank:
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 17:02

als je naar hun aard kijkt passen ze nog goed bij elkaar. XD


Rpg liefdes topic 73i421
Terug naar boven Ga naar beneden
Aqualight
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
234

CAT'S PROFILE
Age: 16 manen
Gender:
Rank:
Aqualight
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 17:03

Firepaw schreef:
Whaaa mijn liefdes.

Nightpaw ~ So sad but it's true, Ashpaw she loves you! Lolz, had ik al langer in gedachten, maarja. Zij is een medicine cat apprentice en hij ook, daarbij zit Sand ertussen.

Firepaw ~ This is the one everyone wants to know about, but it's gonna take a while for i'll shout it out loud. Wie Firepaw gaat loven, raad het maar. Ik heb het al in mijn hoofd.

Scourge ~ His hart is not to be given away, evil and sadistic all night and day. Tja, Scourge, welk evil laat zijn hart nou echt weg geven? Nee ik denk dat ik het zo hou.

Dewkit ~ So young, no fear, but your love will be on the other side of the river, my dear. Een heel verhaal over haar bedacht. Mijn favo karakter, maar toch weet ik weer drama te scheppen in een verhaal.

Whitestorm ~ Keep following that leaders track, only hoping she'll love him back. Iedereen heeft dat topic over Bluestar & Whitestorm kittens wel gezien. Nou, weet hij dat alleen nog niet.


En ik weet geloof ik al wie hij in z'n hoofd heeft! (Firepaw)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunpelt
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Age: 45 manen.
Gender:
Rank:
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimeza 25 sep 2010 - 17:03

wie dan ik wil weten ben nieuwsgierig!!


Rpg liefdes topic 29waash

Terug naar boven Ga naar beneden
Iceclaw
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Iceclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimema 4 okt 2010 - 16:35

Eehm TigerClaw... Waarom wil je me vermoorden?...
Terug naar boven Ga naar beneden
Seastream
StarClan
Rpg liefdes topic DPKsfdL
48

CAT'S PROFILE
Age: 27 manen (2 jaar en 3 manen)
Gender:
Rank:
Seastream
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimema 4 okt 2010 - 17:30

Dat is een code Iceclaw (;
Er staat bij iedereen zijn/haar gebruikersnaam.
En Tigerclaw wil iedereen vermoorden ~
Thats why hes awesome XD
Maar ik ga nu niet of topic, dus laat ik mijn trieste non relationship cats zien...
Of onthullen XD


Moonfur ~ Nou, mijn eerste kat op deze RPG en ze heeft geen partner (;...
Ze is zo vrij als de wind en ik kijk wel of er iemand voor haar komt XD


Seastream ~ Medicine cat, maar toch gaat ze in de toekomst de Warrior code flink overtreden...

Felix ~ He Likes The A White Tarzan Girl x) *hint*

Wrenkit ~ Hmmz... Wrenny, is mijn fav kat aan 't worden.
Hij is zo schattig en zielig in mijn ogen. En toch hoop ik dat hij een partner krijgt >.<


Aube ~ Werkelijk geen idee. Gooi haar wel op iemand of zo?

Quietkit ~ Ben er zo inactief mee als maar kan.
Maar misschien ooit neem ik wel de moeite om een partner voor hem te vinden ~


En ik ben voor het Scourge x Tigerclaw idee XD!


Rpg liefdes topic Seastream3
Seek freedom and become captive of your desires.
Seek discipline and find your liberty.

Alleen lezen als je tegen een harde mening kunt.:


Laatst aangepast door Seastream op zo 31 okt 2010 - 12:20; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowclaw
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
62

CAT'S PROFILE
Age: 1 jaar en 2 manen
Gender:
Rank:
Yellowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimema 4 okt 2010 - 17:34

Mijn katten Razz


Yellowclaw: Dappere en heldhaftige kater, heeft jammer genoeg nog geen liefde maar het zou me leuk lijken als hij er een kreeg Very Happy.

Silvercoat: Madiebo is verliefd op hem alleen weet hij het zelf nog niet helemaal. Hoewel Silvercoat zijn echte liefde waarmee hij kittens heeft gekregen, heeft verloren is hij wel opzoek naar iets nieuws.

Braveheart: Kitten, spreekt voor zich...


Rpg liefdes topic Yellowclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceclaw
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Iceclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimema 4 okt 2010 - 20:37

Wojoow iedereen heeft heel veel accounts xD
*k ga er ook nog een makee* Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceclaw
Member
Rpg liefdes topic DPKsfdL
14

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Iceclaw
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitimedi 5 okt 2010 - 16:42

Oke mensen (dit heeft niet met de LiefdesTopic te maken hoor), ik heb nog een account gemaakt; Simba
Simba is een eenling en heeft geen familie meer. Ze is een poes. Ze probeert niet in Clanterretoria te komen, maar soms moet het wel voor voedsel..

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rpg liefdes topic   Rpg liefdes topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rpg liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 15Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: