We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 aug 2012 - 18:27
Dapplepaw schreef:
Icy schreef:
Dapplepaw schreef:
Straks hunger games kijken >D Helemaal alleen ~ Forever alone over here.
AMG LINNIE AMG AMG AMG 8D IK KOM WEL *propt zichzelf wanhopig door usb poort* Ik hou van THG DDD: Ik zag hem in bios x'D
whahaha xd *kijkt naar Usb poort* Lukt 't al een beetje? ;'3 Ik vind het echt zo'n uber coole film ;D
Zag je hem al eenss dan? xD En nee mijn kont zit klem D:<
Ik wacht nog steeds wanhopig zoals de hele fandom op wie ze zullen casten voor Finnick Odair D: En ook voor Annie Cresta amg D/ They have to be perfeeeeect D:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 aug 2012 - 18:28
Icy schreef:
Dapplepaw schreef:
Icy schreef:
Dapplepaw schreef:
Straks hunger games kijken >D Helemaal alleen ~ Forever alone over here.
AMG LINNIE AMG AMG AMG 8D IK KOM WEL *propt zichzelf wanhopig door usb poort* Ik hou van THG DDD: Ik zag hem in bios x'D
whahaha xd *kijkt naar Usb poort* Lukt 't al een beetje? ;'3 Ik vind het echt zo'n uber coole film ;D
Zag je hem al eenss dan? xD En nee mijn kont zit klem D:<
Ik wacht nog steeds wanhopig zoals de hele fandom op wie ze zullen casten voor Finnick Odair D: En ook voor Annie Cresta amg D/ They have to be perfeeeeect D:
Ja in de bios :3 Denk je dat ik daar niet heen ga dan? (aa') Dat wil ik dus echt niet missen op zo'n groot scherm haahha
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 aug 2012 - 18:59
Ik mis Lostvoice ;_;
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."