Babs 962
| |
| Onderwerp: Neopets~! di 7 aug 2012 - 19:38 | |
| Ik weet zeker dat minstens een aantal mensen hier Neopets wel kennen :3 Ikzelf heb een oud accountje opgesnord en ben weer gaan spelen. Ik heb nu 1 groene Kougra Eashil en mijn account heet Pachua. Mensen die neovrienden willen worden, stuur me gerust een verzoekje! Wat is Neopets?
- Wikipedia schreef:
- Neopets is een online 'virtueel huisdierspel'. De website van het spel werd geopend voor het publiek op 15 november 1999 door Adam Powell en Donna Williams. In 2005 heeft Viacom Neopets opgekocht voor 160 miljoen Amerikaanse dollar.
In het spel kunnen spelers hun eigen digitale huisdier (Neopet) maken. In totaal zijn er 54 verschillende soorten, waarvan sommige niet altijd aan te maken zijn. Spelers kunnen met deze Neopets deelnemen aan verschillende spellen, en zo zogenaamde Neopunten (np) verdienen. Als extraatjes zijn er af en toe 'plots'. Naast deze bijna interactieve verhalen zijn er altijd verscheidene prikborden ter beschikking en zijn er verzamelobjecten (zoals postzegels, zeeschelpen, munten en schatkaarten).
Een speler van Neopets kan in het spel proberen verschillende doelen te bereiken. Zo kan de speler zijn Neopet trainen om er een vechter van te maken en deze dan laten vechten in oorlogen (die meestal gepaard gaan met plots), tegen vijanden die op de site te zoeken zijn of tegen de Neopet van een andere speler. De speler kan er ook voor kiezen een handelaar en/of verzamelaar te worden om te proberen een collectie knuffels, sleutelhangers of postzegels te krijgen. Er zijn ook mensen die hun Neopet of iets gerelateerd aan Neopets tekenen, schilderen of boetseren, daar een foto van nemen en deze inzenden. Met deze schoonheidswedstrijden, dichterscompetities, enz. kunnen spelers Neopunten en een trofee verdienen. Die trofeeën zijn ook te winnen als men een highscore neerzet. Elke speler heeft een zogenaamde 'user-lookup' waarop men kan zien hoe lang spelers actief zijn en welke trofeeën hij heeft gewonnen.
Misschien wel de meest voorkomende bezigheid op Neopets is het verkrijgen van Neopunten, door het spelen van spelletjes, het kopen van virtuele aandelen, of door items te kopen en die met winst te verkopen (ook wel restocken genoemd). SpelersBabs - Pachua Laura - Pixielisje Quinty - xjantox Nath - cailintje Cato - Flowergirlhip/dewereldvaninkt Marieke - Stripedstar0
Laatst aangepast door Inkmask op wo 8 aug 2012 - 18:10; in totaal 3 keer bewerkt |
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Neopets~! di 7 aug 2012 - 19:39 | |
| Ik ben er Pixielisje (en ik heb ook sideaccounts enzo) xD Ben tijdje geleden gestopt helaas xD |
|
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Neopets~! di 7 aug 2012 - 19:50 | |
| Laat mij nooit om middernacht een account aanmaken x'D
Gebruikersnaam; xjantox Neopet; Rose Xweetok - Measca |
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Neopets~! di 7 aug 2012 - 23:26 | |
| Ik heb ook maar neopets aan gemaakt xD
Gebruikers naam: cailintje Naam neopet: cailin_cailin |
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Neopets~! wo 8 aug 2012 - 0:14 | |
| Ik ben Flowergirlhip, dewereldvaninkt etc Ben sinds vorige zomer niet meer actief xd En ik heb die accounts echt jaren geleden gemaakt, daarom die belachelijke namen XD Ennuh ik heb echt heel veel pets x3 |
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Neopets~! wo 8 aug 2012 - 6:23 | |
| ik hen serieus zoveel accoounts, waarschijnlijk zonder reden ^^" Momenteel heb ik het ww van een van mijn accounts, Stripedstar0, nog weten op te graven Ik heb momenteel twee pets: Firestar_the_second en Flowerfly_ |
|
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Neopets~! wo 8 aug 2012 - 18:09 | |
| |
|