| Farewell, my lovely cats {AG} | |
|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Farewell, my lovely cats {AG} di 7 aug 2012 - 19:14 | |
| Ik heb besloten om een totaal nieuwe start te maken, maar wil graag één account houden: Whispersong, de rest geef ik weg. Ik weet dat dit voor problemen kan zorgen, maar ik ga het toch doen... GELIEVE NIETS VERANDEREN AAN HET KARAKTER, UITERLIJK, ETC. ZONDER DAT ER BIJ STAAT DAT HET MAG.
Snowflakes ** Warrior Sneeuwwitte WindClanpoes, heeft een hekel aan katten die er "niet normaal" uitzien, bijvoorbeeld katten met maar één oog en katten uit andere Clans. Ze denkt dat de WindClan háár Clan is en dat de hele wereld om haar draait. Haar zus heet Watertail.
Frecklekit * Kit Frecklekit is een kitten die ik laatst heb aangemaakt en heb er nog helemaal niks mee gedaan, alles aan haar mag nog veranderd worden.
Oddeye ***** Warrior Sneeuwwitte SkyClankater met één rood oog en één blauw oog, hij is dapper maar weet dat zelf (nog) niet. Verder is hij vriendelijk en soms snel geïrriteerd. Zijn zusjes zijn Silentcry en Dovesong. Hij heeft een klein verhaallijntje achter zich hangen met Beautysoul en Haypaw. VOORBEELDPOST NODIG
Sound * Kit Sound is een calico Rogue kater, zijn innerlijk is nog niet vastgesteld. Hij zou een pleegkitten van Rolo worden, maar dat gaat niet door.
Nigtcrawler ** Warrior Zwartblauwe SkyClankater met gele ogen, mysterieus, goede sluiper en jager. Verer niet zo heel ver uitgewerkt.
Dark *** Kit/"apprentice" Zwarte rogue kater met gele ogen, karakter is niet echt uitgewerkt. Zoon van Lucy en Flashcoat
Angrybird ** Warrior Rode tabby SkyClankater, niets mee gedaan, alles mag nog verandwrd worden.
Cowpaw *** Apprentice Zwartwit gevlekte ShadowClankater, vriendelijk tegen iedereen, een beetje gek. Hij praat met een vaag accent en denkt dat hij veel vrienden heeft, maar heeft er helemaal geen.
Watercoat *** Warrior Blauwgrijze RiverClankater, hij heeft altijd een gigantische crush op Dreamheart gehad, maar zij zag hem nauwelijks staan. Nu Dreamheart dood is wil hijzelf het liefste ook dood, maar dit wil niet echt lukken.
Blecky **** "Warrior" Zwarte rogue poes met groene ogen, ze helpt elke kat waarvan ze denkt dat hij/zij hulp nodig heeft, of die dat nou wil of niet en is erg nieuwsgierig. Weet redelijk veel over het verleden van de Clans en gelooft dat elke kat gelijk is, of het nou een Kittypet of een Clankat is.
Pinekit **** Kitten Witte RiverClankater met oranje vlekken, nu nog speels en hyperactief, maar later erg zorgzaam en wat rustiger. Zoon van Spotlight en Tailstorm.
Moonshade **** Warrior Moonshade is een zwarte RiverClanpoes met grijze ogen, ze is blind aan haar rechteroog. Ze heeft een soort stem in haar hoofd die ze Moonlight Shadow noemt, deze "stem" neemt soms haar lichaam over, dan veranderd Moonshade in een moordlustige kat die bij het minste of geringste zal aanvallen. Moonlijght Shadow heeft er ook voor gezorgd dat ze blind werd aan haar rechteroog omdat ze Moonshade aanviel. Moonshade zelf is vriendelijk en meestal vrolijk. VOORBEELDPOST NODIG
Laatst aangepast door Whispersong op ma 12 nov 2012 - 14:07; in totaal 19 keer bewerkt |
|
| |
95
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} di 7 aug 2012 - 19:45 | |
| Zouden ik en Gail mogen meebeslissen over Dark? Aangezien wij Flashcoat & Lucy spelen.~ =3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} di 7 aug 2012 - 20:04 | |
| Natuurlijk
EDIT: was een paar accs vergeten ^^" |
|
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} wo 8 aug 2012 - 8:17 | |
| Ik wil Suntail wel proberen, ik ga je vanavond een voorbeeldpost via pm sturen als je het goed vind... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} wo 8 aug 2012 - 9:14 | |
| Ik vind het goed, ik zal waarschijnlijk morgen reageren omdat ik vandaag naar een vriendin ga logeren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} do 9 aug 2012 - 13:30 | |
| |
|
| |
135
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} do 9 aug 2012 - 14:00 | |
| Ik wil wel voor Frecklekit gaan?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} do 9 aug 2012 - 15:05 | |
| |
|
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} do 9 aug 2012 - 17:41 | |
| Sorry dat ik nog geen voobeeldpost heb gestuurd, vanavond stuur ik hem zeker... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} do 9 aug 2012 - 18:37 | |
| niet erg, ik heb geduld (denk ik) |
|
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} vr 10 aug 2012 - 18:39 | |
| Laat Suntail maar zitten, ik voel er mij niet goed bij om een account te vragen aan iemand die er zo aan gehecht is... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} za 11 aug 2012 - 7:50 | |
| Aan jouw de keuze ~Carried away by a moonlight shadow~ |Whispersong||Moonshade| |
|
| |
Daan. 107 Actief
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} za 11 aug 2012 - 17:54 | |
| Ok, ik zal jullie de wachtwoorden sturen na het eten |
|
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} ma 13 aug 2012 - 8:24 | |
| verder nog iemand? ~Carried away by a moonlight shadow~ |Whispersong||Moonshade| |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} ma 13 aug 2012 - 14:44 | |
| Ik wil Watercoat wel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} ma 13 aug 2012 - 16:22 | |
| hmm... OK, ik stuur je zijn wachtwoord ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} wo 15 aug 2012 - 18:47 | |
| o op.... Please neem ze over, ik wil niet dat ze inactief worden of "doodgaan" ;_; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Farewell, my lovely cats {AG} | |
| |
|
| |
|