[Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[Aangeboden] Geez a lot..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Heartdestroyer
Member
[Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimezo 11 nov 2012 - 19:16

FLAREDANCE
CLAN Skyclan || GESLACHT Poes || RANG Warrior
Haar ogen dwaalde over het verwoeste oppervlakte. Een week geleden was hier alles nog zo vredig en mooi. Grote bomen om in te klimmen die langzaam hun roodbruine bladeren verloren. De grond lag tijdens Leafbare helemaal vol met bladeren waardoor de sfeer van het Skyclan territory erg gezellig was. Maar nu was alles anders, een grote brand had er door het territorium gejaagd, de eens zo mooie bomen hadden er erg onder geleden en waren nu verbrand en zwart, waarschijnlijk als je het iets te hard aanraakte zou het in as opgaan en het niet meer op een boom lijken maar op een hoopje zwart zand op de verbrande grond. Een zucht ging er door het slanke lichaam van de roestbruine abbessijn. Ze had zulke mooie herrinneringen aan dit gebied, schattige kittens in de nursey. Slapende warrior in de warriorden als de zon opkwam. En de medicine cat den waar de heerlijke geuren van kruiden rond dwaalden. Eigenlijk had ze onderhand alleen maar mooie herrinneringen aan haar warrior zijnde. Toen ze kitten was hadden haar ouders d'r afgedankt aan andere queens omdat ze niet kregen wat ze hadden verwacht. Flaredance was een klein kittentje die niet heel sterk leek. Haar ouders waren warriors die best wel hoog in de ranglijst stonden hadden een sterke, grote kater verwacht met veel spieren die later misschien hun plaats had kunnen innemen. Helaas was ze juist het tegenovergestelde. Een zucht verliet haar longen toen ze terug dacht aan die rampzalige tijd, en nu dit. Het leek wel of de Starclan haar het leven niet gunde. Al vele "ex-Skyclan" katten waren vertrokken uit het gebied, allemaal verschillende kanten waren ze opgegaan waardoor de clan uit elkaar was gevallen. De één ging weer naar de Riverclan en de ander naar de Thunderclan. Of de vier andere clans ze met open armen zouden ontvangen was nog maar een raadsel. Even sloot de roestbruine poes haar ogen, ze zou zelf ook eens moeten gaan nadenken waar ze heen wilde gaan. Ineens hoorde ze een stem in haar hoofd. Loop gewoon wat rond en kijk waar je terecht kom Flaredance Een glimlach speelde met haar mondhoeken. Het was de stem in haar hoofd die ze hoorde toen ze net warrior was geworden. Sinds die tijd was de stem nooit meer weg gegaan en was ze ook nooit meer alleen. Maar ze zou doen wat die zij, ze zal gewoon wat rond gaan dwalen en kijken waar ze terecht kwam. Als het maar niet bij de Bloodclan was, die katten waren te hard,gemeen en moordlustig. Rustig zette Flaredance een stap naar voren en liep in een willekeurige richting, al snel voelde ze zanderige grond onder haar poten en een harde wind blies in haar gezicht. De roestbruine poes keek haar ogen tot spleetjes en keek naar een territorium die een en al uit heide,stukken zand en gras bestond. Algauw wist de kat waar ze was, ze was in het Windclan territorium. Zo te zien waren er geen bomen, maar ze had naar Twillight geluisterd en die had het bijna nooit fout. Ze zou hier blijven, waarschijnlijk gingen hier geen andere katten heen omdat er geen bomen waren. Ze kon als ze geaccepeert werdt helemaal opnieuw beginnen. Haar rotgeschiedenis achter d'r laten, haar ouders en iedereen. Alleen Twillight moest bij haar blijven, voor de rest zou ze totaal opnieuw beginnen, misschien zou ze nieuwe vrienden maken en zelf een partner met kittens krijgen. Een glimlach verscheen op haar gezicht en zette het op een drafje naar de Windclan geuren die steeds sterker werden. Waarschijnlijk was er in die richting het camp waar ze misschien wel haar toekomstige leven zou lijden

Ik hoop dat het goed genoeg is want ze post heerlijk <'3
Zoals je misschien wel kan lezen gaat ze waarschijnlijk naar de Windclan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 12 nov 2012 - 15:12

Hm, wat mij betreft mag je haar hebben. Ik zal je het WW sturen.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:24

Niemand meer?
Echopaw.
Member
Cato :3
123

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon old. Old enough to be an apprentice, right? Right? :D
Echopaw.
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:28

Ik heb me zo lang ingehouden, maar elke keer weer denk ik er aan om haar te adopteren. Dus nu doe ik toch maar een bodje op Cloudpaw ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:29

Prima, wat mij betreft mag je der hebben. Ik zal je het WW sturen.
Gravity of love
Member
Iris <3
39

CAT'S PROFILE
Gravity of love
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:37

Ik ben geïnteresseerd in Acronpaw, maar heb geen zin om een post te maken -.-"
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:38

Halcyonkit schreef:
Ik ben geïnteresseerd in Acronpaw, maar heb geen zin om een post te maken -.-"

Als het zo moet dan zeg ik nu alvast dat je 'm niet krijgt..^^"
Gravity of love
Member
Iris <3
39

CAT'S PROFILE
Gravity of love
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimeza 1 dec 2012 - 14:59

Nou, het ligt er meer aan: ik moet zo weg, en soms heb ik m'n post bijna af en dan is het van: Iris, leg die iPad NU weg!
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:31

Ik heb wel interesse in Acorn, als hij nog niet weg is..
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:35

Acornpaw is er nog gewoon! Je moet wel een voorbeeldpost maken.
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:42

Babs, ik wil je écht heel erg bedanken voor Frostypaw. Ze is nu m'n bekendste acc geworden en haar mentor is Shrewleap (star) geworden
Écht super bedankt niet terugnemen ea?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:44

Nee, ze is voor jou (;

Houd je haar Warrior naam wel hetzelfde? Of verzin je zelf iets?
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:47

Frostyfur lijkt me ook leuk, maar als jij Frostylight wilt ga ik dat doen Wink
Ehm, haar karakter is per ongeluk aangepast naar pittig en proud poesje -_-"
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:55

Naja, ben allang blij dat ze actief is.
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:56

Maar is Frostyfur goed of niet?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:58

Is prima (:
Frostychill
Member
Ann -3-
288

CAT'S PROFILE
Frostychill
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:02

Echt super thanks ^^
Ghostkit.
Member
Lyra Malik ♥♫
387
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostkit.
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:35

Strawberry schreef:
Acornpaw is er nog gewoon! Je moet wel een voorbeeldpost maken.

Ik zal zo snel mogelijk een postje maken (:

Edit; ik heb besloten dat ik Acorn toch niet wil, aangezien ik al vrij druk ben met de accounts dir ik nu heb..
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 jan 2013 - 19:04

Kleine bump!
James Arthur
Member
Kiana
41
Actief

CAT'S PROFILE
James Arthur
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitimewo 19 jun 2013 - 17:17

zou ik moon mogen? heb je een vb postje nodig? c:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Aangeboden] Geez a lot..   [Aangeboden] Geez a lot.. - Pagina 3 Icon_minitime

[Aangeboden] Geez a lot..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: