| I don't want them anymore [Give away] | |
|
|
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] za 25 aug 2012 - 22:38 | |
| Op het andere topic van Auburn zijn nog altijd 2 aanmeldingen hoor :S |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 26 aug 2012 - 0:00 | |
| Ik wel ff iets zeggen. Aangezien Selma wat inactief is weet ik niet wat er moet gebeuren met de kits van danger x mist. |
|
| |
Daan 175 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 16 sep 2012 - 11:26 | |
| Ik wil Bravepaw nog steeds:) [ben Dreamerpaw] |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 16 sep 2012 - 12:19 | |
| Bekendste account: Nightsky xP Welk account je wilt: Auburnkit Motivatie: Die kit looks cute.... I love it ^^ Waarom: Omdat ik je wil helpen en ik die kit leuk vind Post: Hier is hij - Spoiler:
Vier melkwitte pootjes slopen over de ijskoude bosgrond. Stilte heerste hier overal. Maar deze kleine kit was niet bang, om in deze bizarre plek rond te dwalen, op zoek. Naar wat wist hij niet, maar hij bleef doorgaan. Auburnkit sloop in de schaduwen, haar gevlekte pels viel daar niet op. Hij zag een kleine muis in de bosjes rondscharrelen. Auburnkit liet zich zakken, en hij sloop zachtjes verder. De muis had hem nog niet opgemerkt. Hij sloeg zijn nagels uit, ontblootte zijn kleine tandjes. Hij sprong, en belandde op de muis. Nog voor het kleine wollige diertje kon piepen, doodde hij het. Hij zakte in elkaar een ging de muis met genot opeten.
Hij vond het hier wel erg stil, hij had nog geen vogel horen zingen. Hij besloot weer door te lopen, zoekend naar iets. Wat, dat wist hij niet. Hij kreeg steeds slechter zicht. Een dikke mist vormde zich om hem heen. Nu begon Auburnkit dit toch wel een beetje eng te vinden. De bomen hier waren groter en dikker, ze waren gewoon griezelig vond hij. Hier was het veel donkerder dan op de andere plekken waar hij net was. De mist was hier veel dikker. Er hing een gespannen sfeer. Hij was het liefst teruggerend, maar achter hem had de mist het woud opgeslokt. En als hij terugliep, verdween de mist niet, hij bleef even dik, nog steeds het woud onzichtbaar makend. Hij keek om en zag 10 vossenlengtes van hem af de dikke mist. Opeens hoorde hij een harde schreeuw die de doodse stilte verbrak. Auburnkit kende die stem die schreeuwde ergens van... Maar dat was zijn kleine broertje! Hij rende vooruit, niet lettend op de doornen die in zijn vachtje klauwden. Toen hij aankwam was het te laat. Een grote kat stond over zijn kleine broertje heengebogen, met rode tanden en klauwen. Bloedrood. Zijn broertje gaf geen kik. "Nee!!!" riep hij, en de grote kat keek naar hem op. Hij stond op, spurtte op Auburnkit af, met een opengesperde, bloedrode muil...
Auburnkit schrok wakker. 'Wat een vreselijke droom!' dacht hij. Hij lag opgekruld tegen zijn moeder aan, in de nursery. Heerlijk warm was het hier, niet zo koud als dat bos in zijn droom. Hij zag zijn kleine broertje verderop liggen slapen. Hij schoof naar hem toe en ging tegen hem aanliggen. Nog eventjes gaf hij een lik over zijn kop. Auburnkit sloot zijn ogen, en probeerde nog wat te slapen. Maar hij moest de hele tijd aan de droom denken, dus slapen lukte niet meer. Hij ging maar nadenken over de toekomst. Wat zou hij worden nadat hij apprantice was? Hij wist het niet. Warrior? Misschien medicine cat? Of Deputy? Misschien zelfs leader! Maarja, dan moest Bluestar eerst dood zijn, en dat wou hij niet. Met de heerlijke gedachte dat hij leader was, viel hij weer in slaap.
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 16 sep 2012 - 19:09 | |
| Nightsky: Sorry was vergeten om 'm weg te strepen, sorry [: Dani: Ik zal even met Nath overleggen. |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 16 sep 2012 - 19:45 | |
| Linn, is Bravepaw de RC Apprentice? Want dan wil ik wel even zeggen dat Hawkscream zijn Mentor is c: |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] ma 17 sep 2012 - 7:54 | |
| Ja dat weet ik ^.^ And Dani mag 'm hebben van nath, en van mij ook <'3 i'll send you his ww. |
|
| |
kiana 43 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5 moons and I'll never get older than that Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] vr 10 mei 2013 - 12:01 | |
| Bekendste account: Spottednose Welk account je wilt: Bravepaw Motivatie: ik wil je helpen en wil ook heel graag een rc apprentice ;D Waarom: hij ziet er een geweldig katertje uit Post: *DIT MOET!* |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 12 mei 2013 - 9:26 | |
| Sorry voor het storen, maar bij 'Post' is het de bedoeling dat je een voorbeeldpost schrijft voor zo ver ik weet... Ook is dit een heel oud topic, je moet kijken naar de aanmaak datum en dat was 6 augustus 2012... De laatste keer dat hier gepost was voor jou was 12 september 2012 dus is er weinig kans dat dit topic nog actief is... *Springt topic uit* |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 12 mei 2013 - 12:16 | |
| - cloudkit, schreef:
- Bekendste account: Spottednose
Welk account je wilt: Bravepaw Motivatie: ik wil je helpen en wil ook heel graag een rc apprentice ;D Waarom: hij ziet er een geweldig katertje uit Post: *DIT MOET!* Ik heb Bravepaw door de tijd heen overgenomen en hij is nu al warrior ;] |
|
| |
kiana 43 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 5 moons and I'll never get older than that Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] zo 12 mei 2013 - 14:31 | |
| oeps een beetje laat hihi ;s proficiat |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] za 1 jun 2013 - 17:55 | |
| Bekendste account:deze en Bloodkit* Welk account je wilt: Icefeather Motivatie:Ik wou me graag bij Skyclan aanmelden maar toen was hij al gesloten. En ik wil echt héél graag een kat in SkyClan! Waarom: zie motivatie Post: *DIT MOET!* Niet voor Icefeather toch?
|
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] za 1 jun 2013 - 18:04 | |
| Dit is een oud topic, dus gelieve hier niet meer op te reageren omdat ik deze accounts niet meer weg geef. --kan hier misschien een slotje op anders? |
|
| |
| Onderwerp: Re: I don't want them anymore [Give away] | |
| |
|
| |
|