|
|
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 14:56 | |
| Hurrr, morgen wss met mijn zus en d'r vriendinnen mee naar bioscoop om snowwhite and the huntsman te kijken heheeh xD
Ik ga Chris Hemsworth echt niet serieus kunnen nemen xD ik ga steeds denken "AMG THOR 8D" x'D |
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:10 | |
| - Owlfrost schreef:
- Coldplay concert was uitverkocht :c
Volgende keer beter c:
Wil er iemand een topicje met Owl? Hij moet wat actiever x'3 Ikke :3 Met spottedleaf of Applepaw xD Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:12 | |
| - Softcream schreef:
- Owlfrost schreef:
Volgende keer beter c:
Wil er iemand een topicje met Owl? Hij moet wat actiever x'3 Ikke :3 Met spottedleaf of Applepaw xD Ok, jij mag wel kiezen c: Maak jij aan of ik? Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:13 | |
| - Owlfrost schreef:
- Softcream schreef:
- Owlfrost schreef:
Volgende keer beter c:
Wil er iemand een topicje met Owl? Hij moet wat actiever x'3 Ikke :3 Met spottedleaf of Applepaw xD Ok, jij mag wel kiezen c: Maak jij aan of ik? Eehm.. - Spoiler:
JIJ
|
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:13 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Owlfrost schreef:
- Softcream schreef:
- Owlfrost schreef:
Volgende keer beter c:
Wil er iemand een topicje met Owl? Hij moet wat actiever x'3 Ikke :3 Met spottedleaf of Applepaw xD Ok, jij mag wel kiezen c: Maak jij aan of ik? Eehm..
- Spoiler:
JIJ
Ok c: Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:15 | |
| |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:19 | |
| #Owlfrost: Zoiets moet je gewoon nooit vragen, ze laten het altijd jou doen ;p Ik heb er ervaring mee, maar wij zijn gewoon arme mensjes c:
--
GEpost met Blowsoul :3 Nu even kijken wie van de hoop ik nu ga doen, lekker veel keuze ;D [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:21 | |
| - Blowsoul schreef:
- #Owlfrost: Zoiets moet je gewoon nooit vragen, ze laten het altijd jou doen ;p
Ik heb er ervaring mee, maar wij zijn gewoon arme mensjes c:
--
GEpost met Blowsoul :3 Nu even kijken wie van de hoop ik nu ga doen, lekker veel keuze ;D Soms doen andere mensen het wel c: Maar ik moet toch weer inkomen met hem dus vind ik het niet erg. Na dat topic post ik wel even met Cristiano. Het is hier 30 graden, dus ga ik straks lekker zwemmen. Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn |
|
| |
22
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:23 | |
| ik ga een kat of wolf tekenen...
(Klik maar op Join.me)
@Owlfrost, ook bij Lumière?
|
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:23 | |
| Poor Blowsoul. Dat Mimi of Linn maar snel post >D |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:27 | |
| @Freedje;; Nee D8 Dan pleegt spotted zelfmoord >D Haha nee hoor ;p |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:28 | |
| |
|
| |
Soof 477
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:29 | |
| - Nettlekit schreef:
- ik ga een kat of wolf tekenen...
(Klik maar op Join.me)
@Owlfrost, ook bij Lumière?
Sure c: @Freedje;; Lol, soms heb ik echt geen zin om te openen, maar nu wel. Sure, ik hoop dat ik er weer iets van kan maken. Hopelijk neemt Owl niet al mijn inspiratie in x'3 Hawkscream;;Blizzardstorm;;Owlfrost;;Shrewleap;;Wildpaw;;Molepaw;;Cristiano Hai nuktès makrai eisi, mentoi soi eis hèmerai epithomèn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:30 | |
| @Freedje nee hoor ;p Maar mijn naam spel je zo, Christy |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 15:32 | |
| Haha nee daar juist zei je Cristi ;p Ik haat 't als iemand dat doet >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|