We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:39
Wil zo graag kitten ben BluexWhite maar ik gun het iedereen evenveel als mezelf ^^.
Maar volgensmij kan je dat niet terug halen Linn , heb ook keer gehad met een lange post zonder inspiloosheid erin. Moest helemaal opnieuw schrijven x,x
Smoketear
StarClan
Nath 1391 Actief
CAT'S PROFILE Age: ||"My life ended by 45 moons"|| Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:40
Breakingpaw schreef:
I just love my daddy x'DD
That's so sweeeeet
@Babs, do not kill my daughter!
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:50
Aw I know how you feel. Morgen en overmorgen werken, dan donderdag vrij, dan vrijdag en zondag werken, dan weer dinsdag en dan weer woensdag en dan weer vrijdag en dan weer zondag Dx
I was blind, I couldn't see the world right in front of me
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:50
Ik heb gesolliciteerd bij de AH. Geweldig. Onder dwang van mijn moeder xD
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:52
@Soof; Ik ben 17 en wordt al een tijdje gedwongen x'D Ik ben als de dood om te gaan werken. Kud verlegenheid
@Mimi; Ik mag niet werken onder mijn vader x'D Dat zou het enige zijn wat nog een beetje leuk zou zijn xd
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 23:55
Iedereen geeft me zo veel ideeën en inspiratie voor een kitten van die twee xD En ik mag het gewoon niet.