|
|
Freedje :3 122
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:15 | |
| #Splashpaw: Oei ;p Da's niet leuk xD With special thanks to Spottedleaf <3Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~ |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:16 | |
| - Lilypaw schreef:
- #Splashpaw: Oei ;p Da's niet leuk xD
Idd... Ik heb zin in een topicje met mijn nieuwe account :3 |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:18 | |
| When you wanna edit your post but you don't realize you are on a diffrent account .-.'' |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:18 | |
| Ik ook maar ze is niet eens geboren |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:19 | |
| - Spottedleaf schreef:
- When you wanna edit your post but you don't realize you are on a diffrent account .-.''
Ken ik, wilde ik straks ook doen x3 Had ik met alduîr een aanmelding geplaatst, wilde ik hem met Splashpaw editten xD |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:20 | |
| - Splashpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
- When you wanna edit your post but you don't realize you are on a diffrent account .-.''
Ken ik, wilde ik straks ook doen x3 Had ik met alduîr een aanmelding geplaatst, wilde ik hem met Splashpaw editten xD Ik wou m'n aanmelding voor kittens blue x white een beetje veranderen. (dunno hoe ik dat al gedaan heb XD) Stond daar een post van Softcream, heb 'm ondertussen verwijdert xD |
|
| |
73
| |
| |
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:22 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Splashpaw schreef:
- Spottedleaf schreef:
Ken ik, wilde ik straks ook doen x3 Had ik met alduîr een aanmelding geplaatst, wilde ik hem met Splashpaw editten xD Ik wou m'n aanmelding voor kittens blue x white een beetje veranderen. (dunno hoe ik dat al gedaan heb XD) Stond daar een post van Softcream, heb 'm ondertussen verwijdert xD Ik ben bang dat ik niet gekozen wordt dus wilde ik nog een plaatje neerzetten ~.~ *Scared* |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:27 | |
| |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:29 | |
| |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Gail 952
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:31 | |
| Hoe zou dat eigenlijk kunnen? Naja, wil geen geruzie. Zit hier van alle zeik muziek te beluisteren xD |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:32 | |
| HOUDEN JULLIE NOU EENS OP MET DAT STOMME GERUZIE?! -stomps off- =__="
I'm off, byebye. Tot de volgende keer, wanneer mensen hier eens volwassen doen. -chagrijnig- |
|
| |
Chris_is_a_penguin 430
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:35 | |
| Kunnen we nu gewoon stoppen?
Heel veel mensen hebben er last van en ik ook.
Alsje. stop. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 20:35 | |
| @Babs,post above you xD
Daarjuist leek 't of iets in mijn tuin stond, ouders zijn weg, i'm all alone D8
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|