| Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! | |
|
|
Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! wo 8 aug 2012 - 13:55 | |
| Weet niet of je hem bij je vriendengroep wilt, maar ik doe het wel ^^
Ik wil bij glove's vriendengroep! naam account (verzonnen of bestaand?) Stormpaw, bestaand. karakter Je weet toch hoe je broer is :3 Hij is erg hyper voor zijn leeftijd. Altijd opzoek naar dingen waarvan je kan leren over het gebeid. Hij is erg sociaal en heeft genoeg vrienden om lol mee te trappen. Toch is hij niet al te oplettend en vergeet soms dingen. Maar beschermen doet hij het beste. hoofd samen met glove of lid ervan? Hahah, mag jij kiezen, of je broer als lid of als Hoodf, wat jij het beste vind ;3 Thanks to the crazy mimi girl ;3 |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 13:21 | |
| Allebei oke Kom op mensen, geen aanmeldingen meer? |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 14:21 | |
| Ik wil bij glove's vriendengroep!naam account (verzonnen of bestaand?) Mistkit (Kittens Smoketear/Lastbreathe) karakter Mistkit is erg nieuwsgierig, en blij. Ze is op jonge leeftijd al erg wijs, en loopt achter veel dingen aan. Ze wil zich graag bewijzen, en haar blauwe ogen kunnen je ziel doortasten, waardoor ze je erg snel begrijpt. Maar dat is het dus, ze loopt wel snel achter anderen aan. Glovekit zal niet écht in de vriendengroep zitten. Ze kijkt op tegen andere katten, ook leerlingen. Ze wil dolgraag bij het groepje horen, maar ze is gewoon nog veel te jong. Ze is nog maar een kit, en mag niet eens het kamp uit, maar (Als jij het god vind) Glovepaw, vind haar wel erg lief en aandoenlijk, dus doet hij voor haar net alsof ze er bij hoort. ^^ hoofd samen met glove of lid ervan? Soort lid ^^'' |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 14:45 | |
| Ik wil icy's zus zijn!Naam bekendste account/real name Pinkears, Isa is mn real name Verder karakterbedenking voor Lilian Ze is totaal geen grote vechter, maar alleen voor haar zus wil ze bij de Bloodclan. Ze lijkt qua vechtlust niet op haar broer en zus, maar ze houdt veel van ze. foto's die je zal gebruiken!oogkleur veranderd nog: - foto 1:
- foto 2:
Extra Ze moet dan nog aangemaakt worden |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 14:50 | |
| @Pinkears; Dat zijn Icy's plaatjes + Hun broer zou dan dood zijn, dus dat is niet geweten of hij een grote vechtlust heeft of niet. Zou ik daarnaast nog een voorbeeldpost kunnen krijgen? xD Ik ben dat vergeten op het lijstje te plaatsen :p |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 15:04 | |
| - Icy schreef:
- @Pinkears; Dat zijn Icy's plaatjes + Hun broer zou dan dood zijn, dus dat is niet geweten of hij een grote vechtlust heeft of niet. Zou ik daarnaast nog een voorbeeldpost kunnen krijgen? xD Ik ben dat vergeten op het lijstje te plaatsen :p
owja, sorry dat had ik niet gezien. Ik zou wel nieuwe zoeken. Ik stuur wel even een voorbeeld post via PM. |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 15:20 | |
| Is goed |
|
| |
Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! za 11 aug 2012 - 15:25 | |
| Ik heb een PM verstuurd ;D Plaatjes heb ik nog niet, maar ik moet nu van de computer af dus dat wordt vanavond of morgen ;D |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! di 14 aug 2012 - 13:11 | |
| Bumpje. Kom op mensen, er zijn nog super leuke rollen! |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! di 14 aug 2012 - 14:01 | |
| ik wil kat bij icy's bevalling zijn en die ze vertrouwdnaam kat Skippy echte naam/bekendste account Skippy of Leafstorm, RL Danielle. voorbeeldpost Kijk maar naar m´n post´s Skippy is trouwens een kater, maar hij is wel een beetje zorgelijk |
|
| |
Merell 97
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! di 14 aug 2012 - 14:16 | |
| Ik wil ELDER zijn voor comet! bestaand of zelfverzonnen account? Bestaand.[Smoketail] karakter beschrijving Smoketail is een vriendelijke oude kater, die kittens vaak verhalen vertelt van toen hij warrior was. Hij is ook erg betrouwbaar, en zal geen van je geheimen door vertellen. foto's indien het verzonnen is x
|
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! vr 17 aug 2012 - 21:40 | |
| ik wil kat bij icy's bevalling zijn en die ze vertrouwd naam kat Swifthead echte naam/bekendste account Uhm, de meeste kennen Swifthead wel. voorbeeldpost Meebezig~
|
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! vr 17 aug 2012 - 21:44 | |
| @Dreamerpaw; Zie ik niet echt gebeuren, sorry. @Honeyfur; Is goed! @Iro; Onze plannetjes die we eerder maakten gaan niet door, dus dit zeker niet. |
|
| |
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! vr 17 aug 2012 - 21:49 | |
| ik wil kat bij icy's bevalling zijn en die ze vertrouwd naam kat Ziva~ echte naam/bekendste account Christy/ Softcream-Spottedleaf voorbeeldpost On your way~ {Ik stuur 'm wel via pb}
|
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! vr 17 aug 2012 - 22:04 | |
| Madiebo is goedgekeurd c: Sorry aan de anderen!
Ik zal het topicje morgen maken c: |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het superduperfantakolosachtig-grote zoektopic! | |
| |
|
| |
|