| Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje | |
|
|
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 18:33 | |
| Ik dacht er een keertje aan om een groepstekening te maken van verschillende personages van dit forum. Maar nu heb ik een veel beter idee: Een groepstekening waar iedereen één van zijn/haar eigen karakters gaat tekenen. Maximaal 10 mensen mogen meedoen met allemaal één tekening van een van hun accounts. Slots: 1. Moonshade (Marieke) 2. 3. Inkmask (Babs) 4. Icy (Laura) 5. Nightpaw (Katero) 6. Heartistroyer (Lizle) 7. Fireheart (Wazoula) 8. Blossompaw (Cato) 9. Sassyvoice (Nadine) 10. Honeyfur (Merel) 11. Poppywhisker (Juul) Er hoort natuurlijk ook een lijstje bij: Real name: Naam account dat je wil opgeven: Extra: Kort lijstje hè? De tekening krijgt geen achtergrond, dus a.u.b. geen achtergrond bij je tekening maken, anders word de kat moeilijk om de kat zelf bij de rest te zetten. Maak de tekening ook niet te groot MVG, Moonshade/Marieke
Laatst aangepast door Moonshade op za 11 aug 2012 - 7:53; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 18:38 | |
| Real name: Soof Naam account dat je wil opgeven: Cristiano Extra: Ik ga het proberen, ook al heb ik geen tablet x'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 18:52 | |
| de tekeningen moeten ongeveer zo grott zijn als die hierboven (als de kat een Warrior is, in elk geval) |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 18:55 | |
| Real name: Babs Naam account dat je wil opgeven: Inkmask Extra: Dun't think so x'D |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 18:56 | |
| Real name:Laura Naam account dat je wil opgeven:Icy Extra:x
EDIT; moeten we tekeningen van iemand anders katten maken (die jij dan stuurt welke kat we moeten tekenen?) of van je eigen kat echt? |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 19:04 | |
| Real name: Katero Naam account dat je wil opgeven: Nightpaw (Ook al is hij dood) Extra: Tralala... |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 20:45 | |
| Real name: Lisanne [ Lizle ^^ ] Naam account dat je wil opgeven: Heartdestroyer Extra: Niet dat ik eht goed kan ofzo ;p , maar ik doe het voor de lol =] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 21:23 | |
| Real name: Wazoula Naam account dat je wil opgeven: Fireheart Extra: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 22:53 | |
| Real name: Cato Naam account dat je wil opgeven: Blossompaw Extra: Het kan even duren, want mijn tablet zit aangesloten aan mijn laptop en die moeten we even laten maken x3
|
|
| |
Nadienzel 20
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 22:58 | |
| Oeh oeh oeh! Ik moet meedoen =D
Real name: Nadine Naam account dat je wil opgeven: Sassyvoice Extra: leuk idee! C: |
|
| |
Dat Meerzi Mensje. 33
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 5 aug 2012 - 23:00 | |
| Real name: Merel Naam account dat je wil opgeven: Honeyfur. Extra: Ben niet echt super goed in tekenen ofso hoar xD
|
|
| |
Unknown Diva's have to stay unknown, aye? ;D 65
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje ma 6 aug 2012 - 9:23 | |
| Real name: x Naam account dat je wilt opgeven: Ice. Extra: Mijn tablet is stuk, maar ik zal voor u kijken.~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje ma 6 aug 2012 - 15:50 | |
| Alle slots zitten vol, aanmelden is niet meer mogelijk. |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje wo 8 aug 2012 - 14:06 | |
| |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje wo 8 aug 2012 - 14:08 | |
| Sorry, maar ik trek me terug ^^" Het lukt me gewoon even niet om te tekenen x'3
Dus mijn slot mag weggegeven worden c: |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje wo 8 aug 2012 - 14:11 | |
| |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje wo 8 aug 2012 - 14:11 | |
| Ik verander Ice even in Poppywhisker ^^. Die is leuker te tekenen <3 ----- EDIT; Hier is ze ^^ |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje vr 10 aug 2012 - 14:39 | |
| De mijne is klaar /hopelijk heb ik opdracht goed verstaan, hahahaha xD/ |
|
| |
310 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 19 aug 2012 - 12:55 | |
| Ik ga er straks aan beginnen |
|
| |
Meerz 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje zo 19 aug 2012 - 21:07 | |
| Honingvacht is af~ https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/14j8cbq.pngEditt2; Soo, kleiner gemaakt :3 Editt; Sry dat de spoiler het eerst niet deed, en dat hij zo groot is, maar me moeder zat me gisteravond helemaal op te fokken enz, vandaar, ik ga hem nu kleiner maken :3
Laatst aangepast door Rosepaw. op ma 20 aug 2012 - 15:56; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Warrior Cats Groepstekening Collab-dingetje | |
| |
|
| |
|