We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: [LF] Family For a god of mischief zo 5 aug 2012 - 13:39
Remember A Shadow living in the Shade of your'e Greatness I Remember you tossing me into an Abyss I who was and should be king.
Veel mensen kennen Loki wel, dus weten wel wat zijn karakter is. Alleen, Ik vind Loki niet compleet. Ik zoek nog famillie voor hem, maar het meeste, een broer. Zijn broer is groot, sterk en populair, Loki leeft maar een beetje in zijn schaduw, al wordt hij wel gerespecteerd. Loki ergert zich hier een beetje aan. Hij is nog steeds aardig voor zijn broer, maar vanbinnen koestert hij veel haat. Hij laat er weinig van merken en speelt rustig het spelletje mee. [Dit wordt later nog verder gezet]
Loki's karakter is een beetje verwisselend. Hij kan aardig zijn, met een vleugje humor, soms is hij ernstig en kan er geen lachje van hem af en vaak is hij stil en teruggetrokken en luistert hij naar het oordeel van een ander. Hij is echter niet verlegen en heeft een goude tong waardoor hij snel iemand onder de duim kan hebben. Zijn rustige en stille houding geeft hem een verlegen en teruggetrokken persoonlijkheid vanuit de buitenkant, en daarom ziet men hem vaak niet als een vijand.
Waar ik nu voor zoek is zijn famillie, en het meeste dus, zijn broer. Zijn broer heeft een arrogant, roekeloos en gevaarlijk karakter en wordt vaak uitgelokt voor een gevecht. Hij en zijn broer en ''vrienden voor het leven.'' Verder zoek ik nog een vader en moeder aangezien Loki en zijn broer nog erg jong zijn. De vader is streng en rechtvaardig en moeder loopt maar een beetje mee, behalve als het echt niet kan, dan komt ze of op voor haar man of op voor haar kinderen. [Dit zijn/hoeven geen partners te zijn.] Het liefst heb ik voor de broer een nieuw account al mag een bestaand account wel. De vader en moeder maken niet uit. Het uiterlijk van Loki is zwart groene ogen, De broer van Loki is licht met blauwe ogen, vader en moeder maken werderom niets uit. Het liefst moet het niet teveel met Loki's uiterlijk te maken aangezien Loki niet echt lid is van de famillie.
Onderwerp: Re: [LF] Family For a god of mischief zo 5 aug 2012 - 14:11
Naam; Leatherpelt Wat?; Oudere broer Karakter kort; Leatherpelt is een jonge kater dat het bij lijkt dat hij dus graag vecht en moord, maar vanbinnen vind hij dat helemaal niet leuk en wil hij niet moorden. Maar dat gaat de kater niet laten merken. uiterlijk;
Spoiler:
Extra; Andere accounts van mij zijn Kearn, Leopardstrike, Waterpaw ...
Laatst aangepast door Leatherpelt op zo 5 aug 2012 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: [LF] Family For a god of mischief zo 5 aug 2012 - 15:42
Ik kon het niet D: Daar zijn de twee broers te epic voor D:
Naam; Thor Wat?; BROERTJE! DÛH Karakter kort; Thor is een rebel van hier tot ginder. Hij heeft respect voor zijn ouders en kan goed om gaan met Loki, die hij, ondanks dat 'ie geen echte familie is, toch als echte broer beschouwd. Je moet hem niet kwaad maken, hij is een goede vechter [ondanks dat 'ie jong is]. Toch heeft 'ie vaak lak aan de regels die worden opgesteld. Uiterlijk;De liggende kat :3 Klik Extra; ANOTHER!
Hihi (A)
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."