|
|
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:28 | |
| #Dragonkit: Dat je over meisjes een heel verhaalt post, zoals ik met Blastsoul heb gedaan en daarmee een alinea schrijft ;p
#Ashcloud: Dat weet ik nogj a! En ik een hele alinea over Niaex' erge school ;p |
|
| |
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Babs 991
| |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:31 | |
| #Breakingpaw: Als je het echt nietm eer kunt onderhouden, is het goed dat ze je verwijdert. Ik wil je een tip geven: Een deel van mijn problemen begon toen ik mijn accounts weggaf. Nu ben ik er overheen, maar er is een tijd geweest dat ik er verschrikkelijke spijt van heb gehad; Denk dus heel goed na En geefze weg aan iemand waarvan je denkt dat diegene het ook echt kan onderhouden Anders belanden ze uiteindelijk... In de goot *kijkt bedrukt naar Snakewhisper* #Dragonkit: Da's gewoon laf als ze niet terugreageren. Diegene wilt een topic met je of niet. En trouwens, als iemand bij mij een crappy post heeft waarvan ik denk 'shit', ga ik gewoon lekker zelf zo terug reageren ;p Je kan immers bepalen hoeveel inspiratie je iemand geeft ;p |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:34 | |
| @Rose
AHAAHAHAHAHA IK LACH ME DOOD.
And iii AAAAAAAAAAAH Xd - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
| |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:36 | |
| #Dragonkit: Ik word daar ook altijd schijtziek van ;p Eey, nieuw woord: Schijtziek! Okee, ik leid af ;p Hmm... Oh ja! Nja, als vraag pas iemand om een reminding als het meer dan een week geleden is en ik zie dat die persoon wel gwoon elke dag hier lekker post en zo. Still, als iemand dan zegt van 'Ik ben druk' ga ik gewoon lekker opzoek naar iemand anders om mee te posten ;p
#Breakingpaw: Ja, dat begrijp ik wel. Zo lang je er maar overhoudt, is het goed. Ik deed alles weg ;p Ik mis Blue en Shadow nog altijd, maar ik ben er overheen gegroeid. Sommige karakters sluit ik zo erg in mijn hart, dat ik er niet meer vanaf wil ;p Heel crappy gezegd zo ;p |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:37 | |
| Morgen word weer een van mijn post dagjes.. Aangezien ik moet D: |
|
| |
| |
| |
| |
Babs 991
| |
| |
| |
Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:44 | |
| BABS. Jij gaat niet ook beginnen, okey? ;-; ~.. If I wasn't here tomorrow, would anybody care? Still stuck inside this sorrow, I've got nothing and going nowhere ..~ ~.. I know I'm a mess and I wanna be someone, someone that I like better. I can never forget, so don't remind me of it forever ..~ [/size] |
|
| |
109
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:46 | |
| - Dragonkit schreef:
- .Applepaw schreef:
- Lol... Als teveel mensen stoppen, weet ik niet hoe lang ik nog blijf xD...
No..NO..NOOO! D< NOOO DAAR DACHT IK NET OOK AL AAN NIET DOEN JIJ I was blind, I couldn't see the world right in front of me
But now I can |
|
| |
Babs 991
| |
| |
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:48 | |
| #Applepaw: Aww... Nja ;p Wij zijn er nog?? xD |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 aug 2012 - 21:49 | |
| Whaha *Chi stopt* Iedereen komt terug. Chi komt terug. Iedereen stopt* Zie dat al gebeuren x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|