Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: {GZ} Zoon // Dochter. wo 1 aug 2012 - 19:15 | |
| Hi, all! Ik heb dus net Rune overgenomen van Her, in de hoop dat het mijn inspiratie weer laat opboeien. Nou, dat lukt al aardig, want zo te zien staat er nu al een gezocht topic! Anyway, even terug op het onderwerp. Wat ik van Her begrepen had, was dat Rune ooit een mooi leven leidde. Hij had broers, zussen, een partner en prachtge kittens. Maar in eens, ging het allemaal mis. Om en om stierf iedereen, en brak Rune. Nou was mijn idee, dat er nog één kitten leefde. En die zoek ik nu dus. Als Her en/of Babs hier bezwaar tegen heeft, moeten jullie het gewoon zeggen hoor, dan gaat het feest niet door. Dus vul het lijstje in, en grijp deze kans! Oja, de kitten is inmiddels al 6 manen, en zal bij de eerst volgende ceremonie een leerling worden. - Code:
-
[size=9][b]N[/b]aam: [b]G[/b]eslacht [b]U[/b]iterlijk: [b]I[/b]nnerlijk: [b]M[/b]otivatie: [b]N[/b]og een idee voor een mini-plot // verhaallijn: [/size] voice x meet me x themeWhen some things disappear, and some people die the darkest part of a cat will appear[/size]
Laatst aangepast door Runelight op vr 3 aug 2012 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Lyan Payne | 157
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Zoon // Dochter. wo 1 aug 2012 - 19:36 | |
| Naam: Bridgekit - Bridgepaw - Bridgelight Geslacht Poes Uiterlijk: http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=Cat&offset=96#/d1f5u2y Innerlijk: Bridgepaw is een rustige poes, maar toch zit ze vol energie. Ze is slim en romantisch. Ze maakt zich niet zo snel zorgen om iets, maar ze kan wel breekbaar zijn. Als haar hart gebroken is zal ze heel lang een stille periode hebben en zal ze de meeste gesprekken afweren. Ze praat het liefst met bekende, uit haar Clan. Het liefst is ze in het kamp of bij een meertje. Ze houd van water en het liefst wilde ze net als een RiverClan Cat kunnen zwemmen. Motivatie: DIT LIJKT ME ECHT GEWELDIG! En de naam Bridgepaw is leuk <333 Nog een idee voor een mini-plot // verhaallijn: Misschien dat ze eerst niet weet dat Rune haar vader is en dat ze eerst heel stil tegen hem doet? Dat ze hem niet geloofd en dat ze hem een beetje een engerd vind...
|
|
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Zoon // Dochter. wo 1 aug 2012 - 19:40 | |
| Ik ben hier akkoord mee, maar je moet er wel rekening mee houden dat Runelight even chagrijnig, plichtbewust en neutraal blijft als altijd tegen iedereen, dus ook tegen de kit in kwestie. (; |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Zoon // Dochter. vr 3 aug 2012 - 11:12 | |
| Niemand meer? voice x meet me x themeWhen some things disappear, and some people die the darkest part of a cat will appear[/size] |
|
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| |
174
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} Zoon // Dochter. vr 3 aug 2012 - 15:41 | |
| @Loki; Ja, in de SC ^^.
@All; Houd jullie in gedachtte.
@Her; 'Course~ =3 voice x meet me x themeWhen some things disappear, and some people die the darkest part of a cat will appear[/size] |
|
| Onderwerp: Re: {GZ} Zoon // Dochter. | |
| |
|