[verhaal lijn] Smeyers verandering

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Smeyer
Member
[verhaal lijn] Smeyers verandering DPKsfdL
Gail
40

CAT'S PROFILE
Smeyer
BerichtOnderwerp: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimema 30 jul 2012 - 18:10

Hey,
Ik heb een verhaallijn bedacht:

Soms is je leven te, dan moet je proberen je leven te veranderen. Het is moeilijk, maar niemand vertrouwen is geen leven, en de hele clan uitmoorden ook niet.
Smeyer is vrienden met een poes beste vrienden, die ze al vanaf kitten kent. Het gaat gewoon goed tussen hun, totdat een de poes een kater/poes ontmoet, en vrienden worden. Die kater/poes kent Smeyers verleden, en vertelt het aan die poes.terwijl smeyer intussen al veranderd is. Smeyer heeft altijd verzwegen, dat ze katten bedroogt en vermoord. De poes word boos op Smeyer en zecht dat als ze niet veranderd dat ze dan geen vrienden meer zijn. Ze komt de kater tegen die alles aan haar beste vriendin heeft vertelt. De kater blijkt Smeyers zus te zijn. Smeyer maakt het goed met de poes, en belooft niemand meer te bedriegen, al deed ze dat al niet meer, en daar houd ze zig ook aan, alleen ze blijft evil, en vermoord nog steeds katten, doordat ze wat opener word krijgt ze er twee vriendinnen bij, het word een hechte vrienden groep. (ook haar 1e beste vriendin hoort hierbij)

dus ik zoek:
1e beste vriendin
1Zus -Darkblood
2 andere beste vriendinnen

Die willen:
Sapphire-beste vriendin

Laatst aangepast door Smeyer op wo 1 aug 2012 - 11:06; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkblood
Member
Megurine Tanya
1093

CAT'S PROFILE
Rank:
Darkblood
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimema 30 jul 2012 - 20:45

Mag ik zus zijn :O????? Ik wil dat echt heel graag :3

[verhaal lijn] Smeyers verandering 2mmtfud
Smeyer
Member
Gail
40

CAT'S PROFILE
Smeyer
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimema 30 jul 2012 - 20:48

Is goed
Sapphire
Member
Xenia
74

CAT'S PROFILE
Sapphire
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 9:23

Ik ben wel geintereseerd in bbf?

[verhaal lijn] Smeyers verandering 241jnsg
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 9:55

Ik ook wel, met Chikita. ^^.

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
[verhaal lijn] Smeyers verandering Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Smeyer
Member
Gail
40

CAT'S PROFILE
Smeyer
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 9:56

@Sapphire ik zet je op het lijstje

@juul Wat wil je met Chikita worden?
Cedarkit
Member
165

CAT'S PROFILE
Cedarkit
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimedi 31 jul 2012 - 21:56

Ze komt de kater tegen die alles aan haar beste vriendin alles heeft.

Ik snap het stukje niet met " Die alles aan haar beste vriendin alles heeft vermoord. "?

[verhaal lijn] Smeyers verandering 2qamicx
Smeyer
Member
Gail
40

CAT'S PROFILE
Smeyer
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitimewo 1 aug 2012 - 11:06

ik heb het verbeterd
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [verhaal lijn] Smeyers verandering   [verhaal lijn] Smeyers verandering Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: