|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: [RPG] Gaelia zo 29 jul 2012 - 20:50 | |
| De Moïra en de legende van Gaelia.
Hoe Gaelia precies ontstaan is weet niemand. Maar er gaat een legende, die de schepping van Gaelia moet verwoorden. En deze zal ik gaan vertellen.
“Millennia geleden was Gaelia helemaal niets, een rotsvlakte waar geen leven op kon leven. De godin van alles, Moïra, had medelijden met dit zielige stukje land en verdeelde het in vier stukken. Elk stuk kreeg zijn eigenschappen en de mogelijkheid om erop te kunnen leven. De Moïra had vijf kinderen, om precies te zijn, vijf pups. Elke wolven pup kreeg een van de beheerste elementen van Moïra geërfd. Moto kreeg het element Vuur, Maji kreeg het element Water, Dunia kreeg het element Aarde, Giru kreeg het element Lucht en de laatste en slimste pup Roho kreeg het spirituele element Geest. De pups gingen, vlak nadat ze hun eigen element hadden gekregen, hun eigen weg. Ieder nam een eigen plek in bezit. Moto nam Sarrland, Maji ging naar Galatië, Dunia nam Harcourt in bezit en Giru veroverde Bisange. Wat er van Roho is gekomen weet niemand. De pups hebben hun slimme broer daarna nooit meer gezien. Sommige zeggen dat hij is gaan reizen om meer wijsheid te krijgen en beter met zijn element om te kunnen gaan, maar niemand weet het zeker.
De overgebleven pups waren echter geen goden en stierven uiteindelijk. Maar niet voordat ze zich hadden voortgeplant. Elke afstammeling van de vijf pups kreeg hetzelfde element mee. En als er werd gepaard tussen twee elementen, kreeg iedere pup maar één van de twee elementen. Zo leefde de legende van de Moïra, moeder van ons alle, en de schepping van Gaelia voort. En zelfs Roho, de verdwenen pup, waarvan men zegt dat ze hem af en toe zien rond zwerven.”
Naam: Gaelia Soort: [ RPG ] Onderwerp: Anime wolven met elementen. Omschrijving: Zie uitleg hierboven Link: www.gaelia.onlinemmorpg.net Eventuele banner/afbeelding: x
|
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia zo 29 jul 2012 - 20:54 | |
| Wauuw.. I like it c:
*Don't do it.. Don't do it..* //BUT IT'S TO COOL//
Okay, ik ga me aanmelden :I - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Femke 39
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia ma 30 jul 2012 - 9:23 | |
| Ik ben echt dol op de nieuwe lay-out, en het verhaal is goed bedacht ^^ Eens zien of het me dit keer écht gaat lukken om Jedediah actief te houden "My greatest power isn't the power of my claws. It is the bravery inside my heart."- Spoiler:
Lolly's zijn gigantisch lekker.
- Spoiler:
Thornface - Bravekit*
|
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia ma 30 jul 2012 - 12:36 | |
| Prachtig! Ik heb Bleaz nog ergens rond zwerven. Ik denk dsat ik hem ga omvormen tot een andere char, om ook overn iuew te beginnen (Al was ik inactief) X''D Veel succes! Linn: Heb jij ook de mogenlijkheid om namen te veranderen? |
|
| |
Chihuahua 130
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia di 31 jul 2012 - 10:29 | |
| Hm, De lay-out is voor mijn gevoel toch nog best wel origineel aangezien Q heb enkel voor Danu Talis heeft gebruikt - die stijl - En donkere lay-outs zijn nu in deze tijd gewoon 'in' ofzo, i dunno. Moon;; Leuk dat je het zo mooi vind ;3 Femke;; Fijn dat je Jedediah weer actief probeert te maken <3 It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia za 4 aug 2012 - 22:21 | |
| ^^ , ik zag al het woord Anime Wolves staan. Maar ik ga me zeker aanmelden straks Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia za 11 aug 2012 - 19:35 | |
| U P D A T E~! > Er zijn drie nieuwe roedels gekozen; > Dun Kilty [Zelda] | > Blackblood Alliance [Razze] | > Fallen Comets [Anzo&Envy]
> Er zijn momenteel 5 mensen met toestemming voor een Geest Wolfje.
- Juul//Ren - Vanish
- Linn//Razze - Obey
- Leonie//Jyoti - Air
- ?//Wame - Wame
- Lisanne//Arethusa - Arethusa
> Alle gebruikers hebben in totaal 45510 berichten geplaatst We hebben 489 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Diver.
> Het forum loopt een stuk beter na alle veranderingen, waar we natuurlijk heel erg blij mee zijn~! Al hopen we op nog meer leden!
|
|
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia za 11 aug 2012 - 21:18 | |
| Ik vind het forum écht helemaal geweldig, mooi en leuk ^^. Een super leuke sfeer, erg mooi en de rpg is ook erg inspirerend ^^ Ik ben erg blij dat ik weer actief ben geworden.Ik heb Bleaz omgetoverd tot Slice, ben er erg blij mee. Ik hoop heel erg, dat er meer mensen van WC naar Gaelia komen. Want people, het is écht de moeite waard! mvg, Stormstar/Slice. |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia ma 20 aug 2012 - 18:32 | |
| Ik ga me aanmelden, echt suppergaaf !! |
|
| |
Moet ik het spellen soms? T-A-Z-Z, ok nu? 194
| CAT'S PROFILEAge: aah... Nice question... I'm not going to tell you. Find it out!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia wo 5 sep 2012 - 17:46 | |
| Ik vind deze site ook echt super!
Ik ben nog aan het denken of ik me aanmeld, denk het wel
chapó voor de makers ; ) |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Gaelia | |
| |
|
| |
|