We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: The Ranch Girl >STORY< zo 29 jul 2012 - 17:49
The Ranch Girl
Prologue:
Mijn Blonde haren vlogen in de wind. Weer wouden alle jongens met me rijden. Waarom lieten ze me gewoon niet met rust? Mijn brave paard is gelukkig weer mijn steun. Mijn lieve Starshine. Starshine was een prachtige Valkkleurige KWPN'er. Hij is geboren toen ik klein was. Ik weet nog dat hij precies naar me toe liep met wankelende beentjes en zijn neus tegen mijn hand aan duwde. Dat was een magisch moment en ik heb hem met liefde opgevoed. Een paar weken geleden waren ze nog Nederlands Kampioen Springen geworden. Heel Nederland kende haar en dat was ze zat. ''Was er nu maar een plek waar ik rust kon hebben he star?'' zei ze kloppend op de hals van het paard.
Het verhaal gaat over een 19- jarig meisje die een rijke vader heeft. Ze heeft een eigen paard; Starshine. Een valkkleurige KWPN'er. Het 19-Jarige meisje heet Amy. Kort geleden heeft ze het NK gewonnen van Springen. Amy heeft Lange blonde haren. De meeste jongens worden opslag verliefd op haar. Maar zij wilt alleen maar rust en zoekt een plek waar ze rust kan krijgen. In dit verhaal Gaat ze op reis met een ouder paard, De moeder van Starshine, Rola. In dit verhaal komt er Liefde, avontuur en een zoektocht naar rust in voor.
Enjoy the Story c: Tips enz. mag altijd gegeven worden C: Hoofdstuk 1 komt binnenkort.
xThe secret side of me I never let you see I keep it caged but I can't control it So stay away from me The beast is ugly I feel the rage and I just can't hold it
I must confess i feel like a monster x
Thanks iedereen:
Musicvibe
Member
iro 428 Actief "Life is like an icecream, enjoy it before it melts."
Onderwerp: Re: The Ranch Girl >STORY< wo 15 aug 2012 - 18:17
Hoofdstuk 1:
Slaperig opende ik mijn ogen. Zoals normaal stond mijn lieve paard Starshine weer voor mijn raam. Mijn lieve Valkkleurige merrie. Ik herrinerde me alles nog. Vorige week was het een top week. Het publiek juichde voor me toen ik samen met Starshine foutloos reed. Dat was een geweldige ervaring voor me. Naast mijn bed staat een prachtig en groot raam. Naast mijn kamer staat de weide van mijn leive merrie Starshine met haar moeder Lola. Ik opende het raam en keek naar buiten. Ik zag hoe Starshine het malse gras op at. Ik gniffelde zachtjes en kleedde me snel aan. Ik rende voorbij mijn vader, Naar de deur. Starshine had me al ontdekt en hinnikte naar me. ''Goedemorgen Meisje. Hoe gaat het nu met je?'' vroeg ik aan mijn lieve Starshine. Ik keek naar oude Lola. Ik leerde op haar rijden... Ik kon me niet voorstellen dat ze er over een tijdje niet eer zou zijn.. ''Oh Starshine.. Ik kan er niet tegen om Lola zo te zien meisje.... De dierenarts kwam gisteren langs voor haar en om jou te controleren.... Gelukkig is er niks mis met jou maar wel met Lola... Oh Starshine ik wil haar nog niet kwijt!'' huilde ik bij mijn lieve Starshine. Ik zag dat de Oude Lola naar me toe kwam lopen. ''Oh Lola... Waarom moet je straks weggaan?'' zei ik tegen de merrie terwijl ik over haar fluwelen neus aaide. Ik zuchtte even. Mijn oude Lola was nu inmiddels 20 jaar en de Dierenarts zei tegen mij dat ze maximaal nog een jaar te leven hebt. Ik liep richting de stallen. Het waren van boxen, waarvan er 2 bezet waren en later nog maar 1. Ik pakte het halster van Starshine en liep ermee terug naar Starshine. Starshine stopte meteen haar neus in het halster, zoals ze dat altijd deed. Ik gniffelde er even om. Ik klikte het touw aan het halster en leidde Starshine naar de Poetsplaats waar ik haar een grondige poetsbeurt gaf. Haar lijf was aan het ontspannen en ik zag aan haar houding dat ze het heerlijk vond. Ik klopte haar op de hals en bracht de poetsspullen weg en haalde mijn zadel met zadel dekje. Ik legde het zadel er rustig op en ik singelde goed, maar rustig aan. Al snel had ik haar al helemaal opgezadeld. ik wou net gaan weg rijden toen mijn vader er haastig aankwam. ''Amy!'' riep hij. Starshine schrok en steigerde. ''Sssst.'' zei ik tegen Starshine en Starshine werd meteen rustig. ''Wat is er pap?'' vroeg ik toen bezorgd. ''Het is toch niet Lola he?'' zei ze rustig. Haar vader schudde zijn hoofd. ''De roddelpers komt eraan! Je moet NU weg!'' zei hij snel en ik spoorde Starshine aan. Niet lang daarna reden we in het bos. Mijn Blonde haren vlogen in de wind. Mijn lieve Starshine. Starshine was een prachtige Valkkleurige KWPN'er. Hij is geboren toen ik klein was. Ik weet nog dat hij precies naar me toe liep met wankelende beentjes en zijn neus tegen mijn hand aan duwde. Dat was een magisch moment en ik heb hem met liefde opgevoed. Een week geleden waren ze nog Nederlands Kampioen Springen geworden. Heel Nederland kende haar en dat was ik zat. ''Was er nu maar een plek waar ik rust kon hebben he star?'' zei ik kloppend op de hals van het paard. ''Maar soms komen dromen niet uit...''