|
|
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 12:17 | |
| - Lostpath schreef:
- Hiddendance schreef:
- YAY
Heb net het eerste boek van de twee serie (hehe) van Wc gekocht :'D Maar eerst 'Het spel der tronen' uitlezen xD Ik krijg ergens deze week de volledige box <3 Dan heb ik alle 6 de boeken in een keer xD Engels of nederlands ? bijmijnognederlands XD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 12:56 | |
| IKwilOOKdieBOEKENlezen =/ Waarom zijn die *** winkels zo ver weg? En mag ik die boeken niet online bestellen? ;x Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:01 | |
| - Lostpath schreef:
- Engels :3
Ik lees ze allemaal in het Engels xD Ik haat de Nederlandse namen :F No offence xD De Nederlandse namen zijn inderdaad nogal van - What?!:
|
|
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:06 | |
| - Hiddendance schreef:
- Lostpath schreef:
Ik lees ze allemaal in het Engels xD Ik haat de Nederlandse namen :F No offence xD De Nederlandse namen zijn inderdaad nogal van - What?!:
Ik ben benieuwd welke namen ze alle nieuwe katten in de tweede serie zullen geven :S A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:08 | |
| *vreugdedansje* I'm happy<3 Thanksie laura, lizle, en iro<33 Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Ann :3 61
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:12 | |
| Weet iemand waar je de boeken van de tweede serie in het Nederlands online kunt kopen? |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:28 | |
| Ja, die ogen x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 13:36 | |
| - Foxsong schreef:
- Hiddendance schreef:
- Lostpath schreef:
Ik ben benieuwd welke namen ze alle nieuwe katten in de tweede serie zullen geven :S *neemt boek* *gaat kijken bij clans* Regensnor, Kwikpoot, Spinpoot, Spitspoot, Roetvacht, Havikwind, Vederstaart en Snorre zijn nieuw. Regensnor vind ik nogal.. blrrg D: |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
x 850
| |
| |
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 14:02 | |
| - Fireheart schreef:
- Hiddendance schreef:
- Foxsong schreef:
- Hiddendance schreef:
- Lostpath schreef:
Ik ben benieuwd welke namen ze alle nieuwe katten in de tweede serie zullen geven :S *neemt boek* *gaat kijken bij clans* Regensnor, Kwikpoot, Spinpoot, Spitspoot, Roetvacht, Havikwind, Vederstaart en Snorre zijn nieuw. Regensnor vind ik nogal.. blrrg D: Oh my ik kom er nie eens op wie da allemaal zijn. Rainwhisker, Spiderleg ofcourse. Havikwind?? Bedoelen ze nie Hawkfrost? Feathertail. Snorre moet Purdy zijn... Roetvacht moet Sootfur zijn, Spitspoot Shrewpaw... En welke clan is Kwikpoot? A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 14:37 | |
| - Foxsong schreef:
- Fireheart schreef:
- Hiddendance schreef:
- Foxsong schreef:
- Hiddendance schreef:
- Lostpath schreef:
Ik ben benieuwd welke namen ze alle nieuwe katten in de tweede serie zullen geven :S *neemt boek* *gaat kijken bij clans* Regensnor, Kwikpoot, Spinpoot, Spitspoot, Roetvacht, Havikwind, Vederstaart en Snorre zijn nieuw. Regensnor vind ik nogal.. blrrg D: Oh my ik kom er nie eens op wie da allemaal zijn. Rainwhisker, Spiderleg ofcourse. Havikwind?? Bedoelen ze nie Hawkfrost? Feathertail. Snorre moet Purdy zijn... Roetvacht moet Sootfur zijn, Spitspoot Shrewpaw... En welke clan is Kwikpoot? Thunderclan (: |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 15:10 | |
| Mijn vader praat tegen zichzelf als ie de trap af loopt... Da fuq? .-. |
|
| |
x 850
| |
| |
| |
Babs 339
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 15:24 | |
| - Hiddendance schreef:
- Foxsong schreef:
- Fireheart schreef:
- Hiddendance schreef:
- Foxsong schreef:
- Hiddendance schreef:
- Lostpath schreef:
Ik ben benieuwd welke namen ze alle nieuwe katten in de tweede serie zullen geven :S *neemt boek* *gaat kijken bij clans* Regensnor, Kwikpoot, Spinpoot, Spitspoot, Roetvacht, Havikwind, Vederstaart en Snorre zijn nieuw. Regensnor vind ik nogal.. blrrg D: Oh my ik kom er nie eens op wie da allemaal zijn. Rainwhisker, Spiderleg ofcourse. Havikwind?? Bedoelen ze nie Hawkfrost? Feathertail. Snorre moet Purdy zijn... Roetvacht moet Sootfur zijn, Spitspoot Shrewpaw... En welke clan is Kwikpoot? Thunderclan (: M-maar dan moet dat WHITEpaw zijnD:! A calm and cooling motion It's shaking off my tension Surprise, surprise It's called being alive
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 15:42 | |
| Ik voel me als Cinderella hier. Maar dan zonder prins en het bal. M'n twee polssen liggen open doordat ik een 10 l emmer verf moest dragen, en toen nog de stokken van 2,5 m, onze 4 etages omhoog xD |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 31 jul 2012 - 16:32 | |
| Le sigh~ 8D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|