| red eyes aleen [voor darkblood] | |
|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] vr 27 jul 2012 - 17:38 | |
| Wat? waarvoor? Omdat... ik weet niet eigenlijk. Darkblood voelde een lik op haar wang en Shadow zei: ik hou van je hoe dan ook. Jij bent speciaal voor me Ze kreeg een kopje. Darkblood keek naar Shadow. Maar ze dacht aan Windgust, en weer kreeg ze dat irritante gevoel.
Shadow zei: ik zal je vaker tegen komen Darkblood maar je houwt van Windgust ga er voor jij bend jong ik ook maar ga voor hem. Hij rende weg. Darkblood keek hem na. Ze dacht: Ik heb zijn hart gebroken, en ik heb hem afgekraakt door te zeggen dat ik meer voor Windgust voel. Maar Windgust zit in de Riverclan, en ik in de Bloodclan. En Shadow zit ook in de Bloodclan. Ze wist het gewoon niet. Darkblood zei hardop: Stomme 2strijd.. |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] vr 27 jul 2012 - 18:14 | |
| Shadow keek achter hem en liep veder in zijn eenzaame leven. Hij keek naar Darkblood en dacht aan zijn zusje die dood was door de tweebeenige. Hij liep veder weg hem scheelden het niks aleen dat hij wist dat Darkblood meer gaf om Windgust,dat wist hij dus hij liet haar los. De kouwde nacht lucht ging door zijn vacht. Hij ging in een boom liggen en dacht mij tegen de wereld. umf zij hij. Ik wil dood gaan mij maakt het niet meer uit zij hij,met een dieppen zucht viel hij in slaap. En hij dacht dat hij iets zouw krijgen met Darkblood maar nu niet meer. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] vr 27 jul 2012 - 19:17 | |
| Darkblood keek hoe Shadow wegrende en in een boom klom. Ze bleef staan en zei: Oke dan is het zo...'' Darkblood liep weg. Ze ging naar de kruising van het Riverclan kamp, en het Bloodclan kamp. Ze zuchtte diep, en ze ging zitten. Wachten op niks.
Ze deet haar ogen dicht. Ze dacht: Waarom maak ik dit mee, wat heb ik verkeerd gedaan? Ze stond op, en liep het Riverclan kamp in, Maar liep na een tijdje weer terug naar de kruising. Haar oren stonden in haar nek. Ze was boos op zich zelf, Want ze kon niet eens bedenken wat ze zelf wilde. Hoe moest het nu verder?
(slecht) |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] vr 27 jul 2012 - 20:10 | |
| Shadow keek naar haar en dacht warom kom je terug? Um warom zouw ze het doen zij hij,de zachten bladeren voeld hij in zijn vacht. Hij sprong uit de boom en vroeg warom ga je niet naar de riverclan waar Windgust is? Hij keek haar regt in haar ogen,allenbij hadden ze roden ogen die elkaar aan keeken. Met een diepen zucht keek Shadow naar de grond en zij ga toch naar je liefje als ik er nooit was was je er zo natoe gegaan. Hij gaf haar een kopje en ging weg nu liep hij rustig weg,en letten niet meer op Darkblood en dacht in zijn hooft draai je niet om,draai je niet om om geen reden. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] za 28 jul 2012 - 8:53 | |
| waarom ga je niet naar de riverclan waar Windgust is? Kweet nie... ga toch naar je liefje als ik er nooit was was je er zo naartoe gegaan. Shadow gaf haar een kopje. Darkblood zei: Als jij er niet was zou ik ook niet zomaar gegaan zijn. Maar Shadow was al weggelopen.
Darkblood riep: Als je steeds wegloopt, los je er ook niks mee op! wat heeft het voor zin? dacht ze. Ze draaide zich om en liep weg van de kruising. Ze fluisterde zacht: Good bye, friend. En ze liep verder. Ze keek naar boven. En ze ging in een hoge boom liggen. Daar bleef ze even een tijdje naar de sterren staren, en toen legde ze haar kop op de brede tak. Ze voelde zich rot. |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] za 28 jul 2012 - 10:40 | |
| Als je steeds wegloopt, los je er ook niks mee op! hoord Shadow,zijn gedachten was er nog draai je niet om,om niet draaien. Hij keek even naar achter,om te zien dat ze echt naar Windgust ging. Shadow dacht dat hij het niet waard was voor Darkblood,hij zuchten en liep veder door. De grond voelde koud aan,en het was stil aleen de wind zuiste door zijn vacht. Hij liep veder door,hij hoorden een miauw hij wist wel wat het was maar niet wie. Hij liep veder de duisternis in waar het koud was. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] za 28 jul 2012 - 18:08 | |
| Darkblood keek Shadow na toen hij wegliep. Hij keek om, maar ze zat nog steeds op dezelfde plek. Ze liep terug naar het Bloodclankamp. Ze schopte tegen steentjes die op het pad lagen. Darkblood dacht: Fijn je gekend te hebben Shadow...Ze liep door, Ze kwam bij een grote dikke boom, waar ze goed in kon slapen. Ze zette haar nagels in de stam, en begon te klimmen. Snel was ze boven, en ging ze tussen de takken liggen.
Darkblood viel in slaap. Een kleine traan viel over haar wang naar beneden. Ze droomde over haar kittens. sommige waren verdronken, andere gevangen door Twoleg's. Een overleefde het. Maar die heeft ze al een jaar niet gezien. Dus ze wist niet eens of die nog leefde. Ze schreeuwde in haar slaap. Ze stond snel op, en dacht: Heb ik echt geschreeuwd? |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] zo 29 jul 2012 - 0:00 | |
| Shadow hoorde geschreew van Darkblood,hij draaide zig op en renden naar de plek waar hij het hoorde. Hij zocht naar Darkblood hij kon haar nergens vinden,en hij keek veder en dacht vast een verbeelding omdat ik haar mis. Naja zij hij en leip door en dacht dat Darkblood hier was maar hij wist niet waar. Hij liep veder vast is ze bij Windgust dacht hij een traan ging over zijn wang en wist dat hij nu echt op Darkblood was. Met een diepe zucht keek hij naar de sterren wie is bestemt voor Darkblood? vroeg hij zig af. Humf zij hij en hij rende weg. |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] zo 29 jul 2012 - 18:27 | |
| Darkblood keek om zich heen. Niemand kwam naar haar toe. ''Dan heb ik ook niet geschreeuwd'' dacht ze. Ze zag dat ze onder het zweet zat. Ik ga maar verder, En ze sprong uit de boom. Ze zei hardop: The darkness force, Pain is on... Ze kon het niet afmaken want ze kon haar gedachte er niet bijhouden,
Steeds dacht ze aan Shadow, die ze pijn had gedaan. Ze liep door. Wat ze niet wist was, dat ze op hetzelfde pad liep als Shadow. Na een halfuur, hoorde ze voetstappen. Ze keek op, en zag Shadow voor zich staan. Zonder na te denken zei ze uit pure verbazing. Huh?! Waarom loop je hier?! |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] zo 29 jul 2012 - 20:28 | |
| Je schreeuwde even kijken als er iets aan de hand was zij Shadow,maar er is toch niks aan de hand dus dan kan ik beter weg gaan toch Darkblood? Hij keek haar aan haar mooien roden ogen paste bij het maan licht vond hij maar hij zij er niks van. Hij had het gevoel dat er overal vlinders zaden in zijn buik. Hij dacht weer wat hij had gehoord in zijn droom: Ergens in de chaos we ons bevinden! Deze vernietiging is de enige verhaal vertellen we. Wit is zwart, en zwart is wit, Rechts is fout, en fout is gelijk! Niets vult dit gat ooit in me hart! Met een Zucht keek hij weer naar Darkblood,en zij het begind dag te worden ben je niet moe? Hij kreeg weer iets binnen Bepaling van de sterkte! Gevonden de betekenis die je zocht zo lang! zij een stem in zijn hoofd. Shadow schudden zijn hoofd,en keek naar de sterren en zij tegen Darkblood: jij heb de moed als de sterren en als je voor vaderen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: red eyes aleen [voor darkblood] | |
| |
|
| |
|