[AG] Auburnkit - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[AG] Auburnkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Casillas
Member
[AG] Auburnkit - Pagina 2 DPKsfdL
Danii.
109

CAT'S PROFILE
Casillas
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 17:35

Ik wil d'r wel hebben. Ik zal vanavond een voorbeeldpost sturen, goed? c:

[AG] Auburnkit - Pagina 2 34rgkdg

Raised in hell, trained by the devil.
Combine them, and you have me.

NEVER BEAT THIS!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 17:57

oké, wie ben je eigenlijk nog meer? [:

[AG] Auburnkit - Pagina 2 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Casillas
Member
Danii.
109

CAT'S PROFILE
Casillas
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 18:41

Dapplepaw schreef:
oké, wie ben je eigenlijk nog meer? [:

Swiftheart is wel mijn meest bekende :')

[AG] Auburnkit - Pagina 2 34rgkdg

Raised in hell, trained by the devil.
Combine them, and you have me.

NEVER BEAT THIS!:
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 aug 2012 - 20:20

Aangezien ik wel uitdaging zie om haar niet als kit te spelen, maar als apprentice, ga ik dat maar eens proberen. Ik gebruik wel haar kader c:

Daar stond ze dan. Ze stond met stevige, krachtige poten aan de grond. Haar massieve schouders waren gespierd geworden sinds haar tijd als kitten. Ze was altijd al bij haar vader, moeder of haar broertje en zusjes geweest. Maar deze keer stond ze er alleen voor. Ze keek met haar prachtig twee-kleurige ogen naar de gigantische bomen die zich voor haar uittorenden. Er ging van alles door haar heen, gedachtes vechtend voor de eerste plaats. Ze hield haar kop iets gebogen en tuurde naar haar poten, die straks die stap zouden nemen. Die ene stap die haar leven compleet zou veranderen. Die stap uit het kamp van de ThunderClan. Een harde zucht perste ze uit haar longen. Nooit had ze dit durven wagen, en toch vond ze dat het wel eens tijd werd. De normaal drukke Auburnpaw, was op dit moment compleet gesloten voor wat er om zich heen gebeurde. Ze concentreerde zich op haar pootjes, haar blik laaghoudend. Terwijl ze haar poot redelijk langzaam omhoog ging, leek haar hart een slag over te slaan. Ze voelde een lichte tinteling van spanning, maar tegelijkertijd voelde ze ook de onzekerheid. De onzekerheid, over hoe het hierna zou worden..

I can do it. I can handle it.
That one step, that make the difference.

Ze zag met opengesperde ogen hoe haar poot zacht neerkwam, terwijl er kleine stofdeeltjes omhoog dwarrelden, die belicht werden door de nog felle zonnestralen van de namiddag. De zon gaf een rode gloed af, die haar vacht verwarmden. De grond hier voelt niet veel anders aan.. bedacht ze in zichzelf. Nu tilde ze ook haar andere pootje op, die ze wat harder neerzette. Ze raapte haar laatste moed bijeen en spande haar spieren aan. Ze voelde haar achterpoten trekken, en nam een vrij krachtige sprong. Er schoten allerlei gevoelens en gedachten door haar heen, terwijl ze in de lucht zweefde. Behendig landde ze op haar pootjes, nu los van het kamp. Haar haren kropen overeind in haar nek, terwijl er een tintelende rilling over haar rug liep. Ze was vrij, vrij van het kamp! Met die gedachte sprong ze met vier poten tegelijk de lucht in, en toen ze landde sprintte ze een rondje tussen de bomen door. Geschrokken, en totaal onverwacht stond ze in een schrok stil. Dit had ze nooit eerder opgemerkt.. Ze opende haar mond terwijl ze de onbekende geuren naar haar reukklieren liet stromen. Het waren er zoveel, en allemaal gooiden ze ze door elkaar. Één sterkte geur kon ze eruit opmaken; de zo bekende geur van de ThunderClan. Met haar staart fier geheven in de lucht, trippelde ze weer richting de opening van het kamp.

Look what i have done!
Stronger than you expected, right?

Opgewonden stapte ze het kamp van de ThunderClan weer in. Ze hield haar kop hoog, zodat iedereen kon zien hoe trots en blij ze was. Er streek een paar meter voor haar een klein, gecamoufleerd musje voor haar neer. Auburnpaw stopte, en hield haar kopje iets schuin. Ze nam het diertje in zich op. Haar moeder had haar verteld, toen ze nog een kitten was, dat deze diertjes razendsnel waren en moeilijk te vangen. Het musje nam kleine hupjes in de richting van de bomen en spreidde haar vleugels. Het vloog weg en liet de bewonderende Auburnpaw achter zich. Ze keek het vogeltje na, en herstelde haar pas. 'Maam?' riep ze zo hard ze kon. De bomen rond het kamp weerkaatste haar stem en de klank was een aantal keren te horen. Ze liet haar ogen over het kamp glijden, op zoek naar haar moeder. Tussen een paar katten door verscheen het lichaam van haar moeder. 'Mama!' riep ze met overslaande stem. Ze rende in de richting van haar moeder. Halverwege begon ze al met praten, zo opgewonden was ze. 'Ik heb mijn eerste stap gezet buiten het kamp! Het was echt heel raar, maar wel leuk!' ratelde ze achter elkaar door. Ze keek met diezelfde twinkeling in haar ogen haar moeder aan. En ze keek met een glimlach, van oor tot oor.

Ze post zo geweldig :'D
[AG] Auburnkit - Pagina 2 2i9ry9h
Musicvibe
Member
[AG] Auburnkit - Pagina 2 Natsuavi11_zps78f9dbc1
iro
428
Actief
"Life is like an icecream, enjoy it before it melts."

CAT'S PROFILE
Rank:
Musicvibe
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 aug 2012 - 19:54

Koek koek ;o

[AG] Auburnkit - Pagina 2 Sm50V8B
My mascot!:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Auburnkit   [AG] Auburnkit - Pagina 2 Icon_minitime

[AG] Auburnkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-