Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: [Story] Lost Streets do 26 jul 2012 - 16:00 | |
| Lost Streets Het pistool in mijn handen trilde, mijn groene ogen keken strak naar de vrouw die mij smeekte om genade. Ik beet op mijn lip, sloot mijn ogen en haalde de trekker over. Ik hoorde en harde knal, gevolgd door een pijnlijke gil. Ik opende mijn ogen toen alles doodstil was, en keek naar voren. De vrouw lag levenloos voor me, haar ogen stonden nog steeds bang van de schrik maar waren echter wel dof. Ik slaakte een diepe zucht en gleed met mijn vingers kort door mijn bruine haren. Mijn groene ogen werden kort troebel, waarna ik snel met mijn hand erdoor heen veegde. Nee, ze keken naar me. Ze mochten niet zien dat ze me hiermee pijn deden, want dat wouden ze juist. Ik draaide me snel om en rende weg van de vrouw. Snel weg hier, voordat de politie arriveerde. Tristan Lyon - Een man, partner en vader van twee kinderen. Hij is 35 jaar. Simone Lyon - De vrouw van tristan, is net zoals hem 35 jaar. Brody Lyon - De jongste en enigste zoon van de twee, is nu bijna 14 jaar Hailey Lyon - De oudste dochter van de twee, is 16 jaar. Er word gespeeld vanuit Tristan Lyon.
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Laatst aangepast door Dapplepaw op do 26 jul 2012 - 16:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Story] Lost Streets do 26 jul 2012 - 16:00 | |
| Hoofdstukken Hier komen alle hoofdstukken te staan. - Prologue:
Het pistool in mijn handen trilde, mijn groene ogen keken strak naar de vrouw die mij smeekte om genade. Ik beet op mijn lip, sloot mijn ogen en haalde de trekker over. Ik hoorde en harde knal, gevolgd door een pijnlijke gil. Ik opende mijn ogen toen alles doodstil was, en keek naar voren. De vrouw lag levenloos voor me, haar ogen stonden nog steeds bang van de schrik maar waren echter wel dof. Ik slaakte een diepe zucht en gleed met mijn vingers kort door mijn bruine haren. Mijn groene ogen werden kort troebel, waarna ik snel met mijn hand erdoor heen veegde. Nee, ze keken naar me. Ze mochten niet zien dat ze me hiermee pijn deden, want dat wouden ze juist. Ik draaide me snel om en rende weg van de vrouw. Snel weg hier, voordat de politie arriveerde.
It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [Story] Lost Streets do 26 jul 2012 - 16:28 | |
| |
|
Linn 3301 Actief
| |
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: [Story] Lost Streets za 28 jul 2012 - 11:16 | |
| Het klinkt leuk, ik ga het volgen Crowpaw, - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonpaw - Spoiler:
|
|
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: [Story] Lost Streets za 28 jul 2012 - 11:19 | |
| Ik ook, het eerste stukje vond ik al mooi |
|
| Onderwerp: Re: [Story] Lost Streets | |
| |
|