|
|
Wazz 30
| |
| Onderwerp: [GZ] Noem het maar op! di 24 jul 2012 - 20:16 | |
| Hiya,
Ik had zin in een nieuw account en besloot toen een wat oudere, inactieve, van mij te gaan pimpen. Nja hier is dus Secretsong. Iedereen die FFXIII kent zal een beetje Fang in haar herkennen, ALS ik dat voor elkaar krijg natuurlijk. Wss wordt ze uiteindelijk toch wel heel OCC ofzo, ik ben sws kritisch over de manier waarop ik RPG. Maar laten we daar maar niet over verder gaan. Jullie hebben een beetje een beeld van haar? Kijk in haar voorsteltopic, misschien even Fang opzoeken. Nu, ik zoek dus wat om het allemaal wat leuker te maken. Natuurlijk haar geschiedenis houd ik nog even voor me en nog wat andere dingen. Vrienden van haar en familie zijn voor de rest van de Clan verdwenen. Niemand weet eigenlijk wat er aan de hand was en Secret laat dat ook niet snel los.
Wel ik zoek dus iets, maar ik heb eerlijk gezegd nog nie helemaal een idee van wat precies. Dus misschien als je met een leuke toevoeging komt, kan ik die overwegen? Sws zouden wat vrienden wel leuk zijn. Ze gaat vooral om met katers, maar poezen is ook niets mis mee. Ik zou zo zeggen, brand erop los en geef me leuke ideetjes. Nieuwe char, bestaande kat, mag allemaal.
Friendz: -Brambleberry -Yellowfang -Wolftail -Shadewhisper
Greetz, Wazzie "When prayers turn to promises, not even fate can stand in their way." Tyki || Kira || Arrowkit || Secretsong || Lightningrush || Fireheart || Charcoalflare || Nightstream |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! di 24 jul 2012 - 20:20 | |
| Brambleberry een vriendin? :3 |
|
| |
Haribo >D 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! di 24 jul 2012 - 22:05 | |
| Finestpaw die haar gaat irriteren? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! di 24 jul 2012 - 23:00 | |
| Hmm, misschien, kan Shadewhisper eerst even bot doen, jwz zijn karakter. But dat ze daarna een goede band krijgen ? c: Unbreakable thehe c: |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! di 24 jul 2012 - 23:56 | |
| Brambleberry kan een beetje een bitch zijn, maar meestal is ze wel aardig. Ze heeft een eigen mening en staat daar ook achter, soms kan ze een beetje chagrijnig zijn. Ze is vooral heel zorgzaam en beschermend. ^^ |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! wo 25 jul 2012 - 0:21 | |
| |
|
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! wo 25 jul 2012 - 10:16 | |
| Finestpaw is een snel kwade kater. Is er niet iets naar zijn zin? Dan kun je een klap verwachten. Hij is de broer van Cloudpaw. (babs) Hij heeft soms de nijgingen om te schreeuwen dat ie wegloopt naar de Bloodclan maar dat wilt hij liever niet in verband met Cloudpaw. |
|
| |
| |
| |
Bo ~ 118
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! wo 25 jul 2012 - 11:46 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! wo 25 jul 2012 - 11:50 | |
| Wolftail wilt altijd wel een vriend zijn. Zijn karakter is simpel. Hij doet zich vaak stoer voor, maar van binnen is hij tja. Wie er edward van twilight kent. Zo is 'ie. Binnekort zal er ook een mini verhaallijn komen maar dat houden ik en de andere liever nog even geheim xD Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! wo 25 jul 2012 - 12:18 | |
| Is goed hoor, ik open zo dadelijk (: Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! vr 27 jul 2012 - 17:34 | |
| Ik heb Yellowfang als vriendin voor je ^^. Je weet haar char, gewoon als in de boeken. =3 |
|
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! vr 27 jul 2012 - 19:23 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Noem het maar op! | |
| |
|
| |
|