|
| [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. | |
| 31
| |
| Onderwerp: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:05 | |
| Ik had een leuk idee voor Misty. Hoe veel pijn net mij ook doet, ik laathaar verwonden, een wond die ze haar hele leven mag houden. Of waar ze last van blijft hebben. Dus ik zoek een bc kat die dat wil doen. De kat mag haar aanvallen, mischien met meerderen. De laatste klap komt hard op haar oog. Een hele tijd blijft ze liggen en de katten laten haar voor wat het is. Een aardige kat komt haar te hulp, Misty raakt heel gehegt aan haar. En omdat ze nog jong is voelt ze ook als een ouder. Maar de kat had ook iets belangrijks, zoals kittens een partner ofzo. Die moet doortrekken, Misty raakt in paniek, want het oog is er slecht aan toe en ze kan er bijna niks mee zien. Ze was bang, te bang om zelfs maar Een muis te vangen. Een poes ziet haar liggen en vind haar zielig. Ze helpt haar, maar Misty henpcht zich niet te veel aan haar voor het geval ze weer weg moet. Maar de poes wil bij jaar blijven en opvoeden. Misty heeft dan eindelijk een thuis.Oke wat ik zoek is dus: Bc kat(ten) - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Bekenste acc:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Pinkie zweer om actief te blijven:[/b] Verpleger - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Bekenste acc:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Pinkie zweer om actief te blijven:[/b] Pleegmoeder: - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Bekenste acc:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Pinkie zweer om actief te blijven:[/b] Ik weet het alle lijstjes zijn het zelfde xD. Maar oke help me om haar actief te krijgen. |
| | | SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:10 | |
| Verpleeg ding :'D Naam: Ice Leeftijd: kan nog van alles zijn. Bekenste acc: Otterpaw // Chikita Motivatie: Ice is nog van mijn noob tijd, en ik was vergeten dat haar had, dus ga ik nu een nieuwe start met haar maken ^^. Pinkie zweer om actief te blijven: Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye ~ <'3
Laatst aangepast door Yellowfang op ma 23 jul 2012 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | you can call me Lein 6
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:12 | |
| Bc kat Naam: vat het niet, account naam? Darkshadow Leeftijd: euhm van de kat? 16 moons Bekenste acc: goldenshadow Motivatie: euh, wel ik wil darkshadow graag actief krijgen, omdat ze niet veel te doen heeft. Pinkie zweer om actief te blijven: jah. |
| | | Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:20 | |
| bc kat Naam: Ziva Leeftijd: dunno 17 moons? Bekenste acc: Spottedleaf/Softcream Motivatie: dunno Pinkie zweer om actief te blijven: Yep! |
| | | Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:27 | |
| BloodClan cat Naam: Chalice Leeftijd: Rond de 30 Manen Bekenste acc: Cinderfall/Honeypaw~ Motivatie: Chalice is daar wel goed voor, ik zie haar dat wel doen en omdat ik haar net heb wil ik graag actie in haar leven :3 Pinkie zweer om actief te blijven: Eeyup *Pinkie zweer* : D
Laatst aangepast door Chalice op ma 23 jul 2012 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Iro 541
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 20:37 | |
| Bc kat c: Code: Naam:Swifthead Leeftijd: 12 Moons Bekenste acc:Loudkit Motivatie:Swifthead houd erg van katten verwonden en vermoorden, hoe meer pijn diegene leid, goe beter. Pinkie zweer om actief te blijven:Gimme that pink |
| | | 31
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 21:21 | |
| Voor iedereen geld hetzelfde. Laat topic zien via pb, of voorbeeldpost, Juul hoeft eigenlijk niet haar post ken ik wel inmiddels. Lianne die van jou ken ik ook wel. En als aller laatse Skypaw, als je echt voor de rol wil moet je het lijstje wat uitgebreider maken.
Laatst aangepast door Misty op do 26 jul 2012 - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 21:37 | |
| Eehm. Bij deze trek ik me terug, sorry, ik heb het al druk genoeg met Ziva. |
| | | Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. ma 23 jul 2012 - 21:49 | |
| Ghihihi, Six Of Nine it is >3 Neen, Lianne is mijn echte naam (: |
| | | 10
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. di 24 jul 2012 - 21:15 | |
| Oh oke. Geedit nu @Spottedleaf oh oke, niet erg. - Cranepaw with is best friend Grappaw.:
Julie, sophia, francesca and Dani friends forever, ook als we elkaar niet zien! |
| | | Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. di 24 jul 2012 - 23:27 | |
| Naar wie moet ik pm sturen ? |
| | | 31
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. do 26 jul 2012 - 17:49 | |
| Gewoon misty |
| | | iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. di 7 aug 2012 - 13:24 | |
| Gaat dit topic nog door ? .. |
| | | | Onderwerp: Re: [GZ] Bc cat, die misty wil pijn wil doen, verpleger, pleegmoeder. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |