|
|
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:19 | |
| Moonstripe haz no character, he is me. Kinda. Except that everyone's seem to like him o_O
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:20 | |
| @Chi NOT, THEY ARE AWESOME :O
|
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:21 | |
| @Q AWESOME !
---
Musicpaw lijkt het meest op mij i think thehehe x3 |
|
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:26 | |
| - Mottledpelt schreef:
- @Linn; dat had ik het meeste met Dwyer op WS o.x Ik kon me zo lekker afreageren met 'm <3
Totdat het forum achteruit ging, Dwyer's leven kapot werd gemaakt en de Shadows verneukt werden >> Meuhh? D: |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:29 | |
| - Brightpaw schreef:
- Mottledpelt schreef:
- @Linn; dat had ik het meeste met Dwyer op WS o.x Ik kon me zo lekker afreageren met 'm <3
Totdat het forum achteruit ging, Dwyer's leven kapot werd gemaakt en de Shadows verneukt werden >> Agja, ik ken dat, ik heb/had ook een fantastische band met Ceylen op WS, alleen die word langzaam ook gewoon kapot gemaakt, net als met Uzza, al is dat een beetje mijn schuld.
Maar hier heb ik een dikke band met Brightpaw, en Smoketear, they are just fantastic <3 Maar dat met Uzza was gewoon foutje. ;_; Anders gaat ze harder werken en vrienden met Aillin en dan dwing ik je ooit tot een topicje =D Dat met Ceylen weet ik niet, hoezo dat dan? D: @ Quinty, ja, maar dat heb je altijd natuurlijk. Naja, ik ben toch trots op ze (a)
Laatst aangepast door Faithmind op zo 22 jul 2012 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
The Queen of Kings. 186
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:32 | |
| Ik denk dat... Nee het account dat het meeste op mij lijkt is een mix van softcream em.applepaw xD Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:33 | |
| - Faithmind schreef:
- Brightpaw schreef:
- Mottledpelt schreef:
Totdat het forum achteruit ging, Dwyer's leven kapot werd gemaakt en de Shadows verneukt werden >> Agja, ik ken dat, ik heb/had ook een fantastische band met Ceylen op WS, alleen die word langzaam ook gewoon kapot gemaakt, net als met Uzza, al is dat een beetje mijn schuld.
Maar hier heb ik een dikke band met Brightpaw, en Smoketear, they are just fantastic <3 Maar dat met Uzza was gewoon foutje. ;_; Anders gaat ze harder werken en vrienden met Aillin en dan dwing ik je ooit tot een topicje =D Dat met Ceylen weet ik niet, hoezo dat dan? D:
@ Quinty, ja, maar dat heb je altijd natuurlijk. Naja, ik ben toch trots op ze (a) Ceylen zakt weg door dat Graphic/Damian gedoe xD En nog wat. Met Uzza inderdaad gewoon een foutje. Ik ben nu gewoon bang dat de hele Shadows zwart over haar gaat doen waardoor posten minder leuk word. Ik kan me namelijk niet in dat soort situaties plaatsen, ook niet in een spel. Maarja, goed idee om Aillin en Uzza maatjes te laten worden 8D - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:34 | |
| Wat is er eigenlijk zo slecht aan die nieuwe shaddows achtig iets? Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:36 | |
| - Mottledpelt schreef:
- It is true ><
Selien heeft de hele Shadows verneukt. Denise en Sarkan [what's his real name? xD] deden het goed. Eef en Dennis deden het geweldig. Yani [Marin?] deed het nog aardig. Selien bakte er niets van >>
Caro en Lies doen het goed, daar niet van. Maar de oude Shadows krijg je niet meer terug, nooit meer. LOL! I see what you dit there. Never ^^ Ook al zeggen nog zo veel otherwise :3 ♪ Sandpaper kisses, papercut bliss. Don't know what this is, but it all leads to this: You're gonna leave her. You have deceived her. ♫
|
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:37 | |
| - Brightpaw schreef:
- Faithmind schreef:
- Brightpaw schreef:
- Mottledpelt schreef:
Maar hier heb ik een dikke band met Brightpaw, en Smoketear, they are just fantastic <3 Maar dat met Uzza was gewoon foutje. ;_; Anders gaat ze harder werken en vrienden met Aillin en dan dwing ik je ooit tot een topicje =D Dat met Ceylen weet ik niet, hoezo dat dan? D:
@ Quinty, ja, maar dat heb je altijd natuurlijk. Naja, ik ben toch trots op ze (a) Ceylen zakt weg door dat Graphic/Damian gedoe xD En nog wat. Met Uzza inderdaad gewoon een foutje. Ik ben nu gewoon bang dat de hele Shadows zwart over haar gaat doen waardoor posten minder leuk word. Ik kan me namelijk niet in dat soort situaties plaatsen, ook niet in een spel.
Maarja, goed idee om Aillin en Uzza maatjes te laten worden 8D Nja, ze komt er wel weer uit =D En niet iedereen gaat zo zwart over haar spreken hur D: Dat gedoe met Graphic volg ik eigenlijk niet (a) @ Softcream, de Shadows zijn een roedel op WS, die al redelijk oud is en veel is overgenomen, etc .. Lang verhaal xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jul 2012 - 22:38 | |
| - Faithmind schreef:
- Brightpaw schreef:
- Faithmind schreef:
- Brightpaw schreef:
- Mottledpelt schreef:
@ Quinty, ja, maar dat heb je altijd natuurlijk. Naja, ik ben toch trots op ze (a) Ceylen zakt weg door dat Graphic/Damian gedoe xD En nog wat. Met Uzza inderdaad gewoon een foutje. Ik ben nu gewoon bang dat de hele Shadows zwart over haar gaat doen waardoor posten minder leuk word. Ik kan me namelijk niet in dat soort situaties plaatsen, ook niet in een spel.
Maarja, goed idee om Aillin en Uzza maatjes te laten worden 8D Nja, ze komt er wel weer uit =D En niet iedereen gaat zo zwart over haar spreken hur D: Dat gedoe met Graphic volg ik eigenlijk niet (a)
@ Softcream, de Shadows zijn een roedel op WS, die al redelijk oud is en veel is overgenomen, etc .. Lang verhaal xD Agja, dat met Graphic, Demi is niet meer super actief daar (de speler van Graph) maar Graphic en Ceylen waren zo leuk samen, en ook gewoon qua posten. Met Damian gaat dat wat moeilijker, Damian en Ceylen, tja, weet ook niet echt of dat samen past. En tja, de pups zijn mis gegaan, en alles raakt een beetje inactief om haar heen. En dat met Uzza, ik zie wel xD - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|