|
|
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:08 | |
| - Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Plots ben ik van m'n acc's af x'D Lol xD ik moet nog een topicje maken met Finestpaw, reageren met Firestone, Nieuwe meeneemsetjes erbij maken en nog een topic starten voor jouw ehhm Naam xD TC katertje en Jaypaw omg en ook nog met Jay op trainingstopicje reageren en Thunderfeel een topicje geven en nog veel meer D: |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:18 | |
| - Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Plots ben ik van m'n acc's af x'D Lol xD ik moet nog een topicje maken met Finestpaw, reageren met Firestone, Nieuwe meeneemsetjes erbij maken en nog een topic starten voor jouw ehhm Naam xD TC katertje en Jaypaw omg en ook nog met Jay op trainingstopicje reageren en Thunderfeel een topicje geven en nog veel meer D:
Wat? Could you please repeat it? (': Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:22 | |
| - Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Plots ben ik van m'n acc's af x'D Lol xD ik moet nog een topicje maken met Finestpaw, reageren met Firestone, Nieuwe meeneemsetjes erbij maken en nog een topic starten voor jouw ehhm Naam xD TC katertje en Jaypaw omg en ook nog met Jay op trainingstopicje reageren en Thunderfeel een topicje geven en nog veel meer D:
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:25 | |
| - Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:32 | |
| - Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Argh ik ontdek dat ik nog heeeel veel moet doen D: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:45 | |
| - Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Argh ik ontdek dat ik nog heeeel veel moet doen D: Whaha ik ook x'D Niet zoveel als mij D: |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| |
| |
Tha girl with the vamire tooths >3 33
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 16:56 | |
| Ik ben lekker weg gelopen van al die verhalen over de toekomst, ik wordt er maar bang van D: |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:00 | |
| |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:00 | |
| - Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Argh ik ontdek dat ik nog heeeel veel moet doen D: Whaha ik ook x'D Niet zoveel als mij D: Dunno ;p Ik verveel me. Moet je die lijst van me zien O_O *kijkt naar Dropping* |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:03 | |
| - Finestpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Argh ik ontdek dat ik nog heeeel veel moet doen D: Whaha ik ook x'D Niet zoveel als mij D: Dunno ;p Ik verveel me. Moet je die lijst van me zien O_O *kijkt naar Dropping* Heb het net gecheckt. It was like 'WHUUT' x'D Owja, Ziva krijgt weer stalkers :/ |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:05 | |
| Ik heb geen zin meer om te zoeken naar iemand die ziet dat Darkpaw een zelfmoordpoging doet en hem halfdood naar het kamp terug brengt xD
Who? |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:06 | |
| - Skypaw. schreef:
- Finestpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Finestpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Whiie, leuk.
Wat? Could you please repeat it? (': Nop want ik maak een te doen lijstje in mijn dropping kan je het daar lezen Whaha x'D Soof, reageer jij met Shrewleap? (: Argh ik ontdek dat ik nog heeeel veel moet doen D: Whaha ik ook x'D Niet zoveel als mij D: Dunno ;p Ik verveel me. Moet je die lijst van me zien O_O *kijkt naar Dropping* Heb het net gecheckt. It was like 'WHUUT' x'D Owja, Ziva krijgt weer stalkers :/ I know echt grote lijst hea en ik heb er net 2 bijgevoegd ik moet nog veel doen D': Eerst maar alles voor Finest c: Why en wie xD @Lyan; eventueel Beautysoul? XD |
|
| |
Derp 220
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:06 | |
| Ach, ik maak wel een topic. |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 25 jul 2012 - 17:07 | |
| lees reactie boven je, had net iets gezegd XD |